Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Moderátor: SandrikGVI
- SHODAN
- Závodník
- Příspěvky: 623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: f Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Ja ne... Ani do 4 golfa jsem nedaval.. Stačí nebrat u benzinek u nadrazi a kamionovejch parkovišť a dobry.. Na ty vstriky jsem slysel ze se to muze někdy spise pos... Ale to je se vším
Odesláno z mého 6045Y pomocí Tapatalk
Odesláno z mého 6045Y pomocí Tapatalk
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Tak v posledních zveřejněných pokutách od ČOI byl zachycen nekvalitní benzín třeba i u Benziny, kdysi pak tuším i u Agipu. Dříve to bývalo hezky vyznačené v aplikaci Pumpdroid, ale už to nějak zmizelo
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- SHODAN
- Závodník
- Příspěvky: 623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: f Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
No je to v řiti... Ale porad si říkám ze ty velké pumpy jsou lepsi nez nějaká cisterna s hadici o 3kc levnější
Odesláno z mého 6045Y pomocí Tapatalk
Odesláno z mého 6045Y pomocí Tapatalk
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Ahoj všem, tak jsem podstoupil kompletní výměnu rozvodů na motoru 1.4 TSI dle návodu od Shortyho, zacož mu patří velké díky. Použil jsem kompletní sadu a navíc vyměnil klínový řemen a neplánovaně i vodní pumpu, která už prý začínala rosit.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 26376.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pocity po výměně jsou velmi pozitivní, je to "must-have" pro všechny TSIčkaře, které trápí chrastění motoru. Už zase na křižovatce neslyším svůj motor, ale motor toho auta od vedle, což už jsem skoro zapomněl, jaké je:-) Současně s výměnou proběhla i klasická servisní prohlídka, tj. nové svíčky, olej, filtry - tudíž těžko říct, co je největším původcem zlepšení, ale motor i lineárně lépe táhne ve vyšších otáčkách, mírný pokles spotřeby už může být placebo.
V příloze posílám pro zajímavost fotky použitých dílů - lišty byly lehce obroušený, napínák prý skoro nefunkční a řetěz měl poměrně velkou vůli v jednotlivých čepech a to jak při natažení, tak i při kroucení, zkrátka už měl taky dost. Ostatní díly ale známky nějakého opotřebení nejevily. Auto má najeto 120.000km.
Jedna poznámka k přestavovači vačky - dle informací ze Škody je tato sada tak levná proto, že přestavovač není nový, ale repasovaný! Proto ta cena, což je trochu vada na kráse. Např. já jsem před časem absolvoval na částečnou kulanci výměnu samotného přestavovače za nový (celkem stál cca 13.000Kč), tak jsem trochu váhal, jestli nenechat raději "nový" originál než repas. Původní, již inovovaný měl index E, ten současný má index G. Jinak nechápu, co na tom kusu železa stojí 13 litrů:-(
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 26376.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pocity po výměně jsou velmi pozitivní, je to "must-have" pro všechny TSIčkaře, které trápí chrastění motoru. Už zase na křižovatce neslyším svůj motor, ale motor toho auta od vedle, což už jsem skoro zapomněl, jaké je:-) Současně s výměnou proběhla i klasická servisní prohlídka, tj. nové svíčky, olej, filtry - tudíž těžko říct, co je největším původcem zlepšení, ale motor i lineárně lépe táhne ve vyšších otáčkách, mírný pokles spotřeby už může být placebo.
V příloze posílám pro zajímavost fotky použitých dílů - lišty byly lehce obroušený, napínák prý skoro nefunkční a řetěz měl poměrně velkou vůli v jednotlivých čepech a to jak při natažení, tak i při kroucení, zkrátka už měl taky dost. Ostatní díly ale známky nějakého opotřebení nejevily. Auto má najeto 120.000km.
Jedna poznámka k přestavovači vačky - dle informací ze Škody je tato sada tak levná proto, že přestavovač není nový, ale repasovaný! Proto ta cena, což je trochu vada na kráse. Např. já jsem před časem absolvoval na částečnou kulanci výměnu samotného přestavovače za nový (celkem stál cca 13.000Kč), tak jsem trochu váhal, jestli nenechat raději "nový" originál než repas. Původní, již inovovaný měl index E, ten současný má index G. Jinak nechápu, co na tom kusu železa stojí 13 litrů:-(
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.05.2017 22:16
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
ahoj, mám golf 6 1.4 tsi 90kw mesiac,rok výroby máj 2012, jeden z posledných vyrobených kusov 6kového golfa. Ako si prosím ťa zistil že musíš rozvody vymeniť?, že už fakt končia? Lebo ja mám najazdené 142 000km a reťaz a teda rozvody pôvodné, zachrastí mi len ráno na cca 2 sek,. inak nie ak je motor teplý...a takto to už mám možno aj od 50 000 možno od začiatku ani neviem, ale keď čítam ako tu ľudia menia rozvody už po 30 000 km a ja mám pôvodné tak mam pocit že mam iný motor. Len chcem vedieť ako sa to prejavuje. Ja som auto kupoval s vedomím, že rozvody sú problém ale predajca ma ujisťoval, že môj ročník výroby auta to má poriešené, neveril som mu ale asi mal pravdu, keďže mám 142000 km a v pohode. Jediné čo som menil pri 115000 km bola vodná pumpa, ktorá hučala...Olej mením každých 15000 km. Ďakujem
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
No "pořešený" je to leda tak, že máš možná modernizovaný/silnější řetěz. Měl by se lišit v tom spoji prostředních článků. Přetržení ale je podle mě fakt rarita a dělo se to spíš na jiných silnějších a starších motorech 1.4TSI (v Touranu nebo Golfu V). Dále máš asi i modernizovaný napínák, ale asi taky nemáš ten úplně nejnovější.
Tadle sada, co jsme oba se Svatanem osadili, má i jiné ozubené kolo na klice, takže by měla lépe čerpat olej a tím pádem i tlakovat a propínat řetěz. To bych asi viděl jako hlavní přínos. Ona je otázka, zda by šlo osadit todle malý kolečko a nechat si původní přestavovač - to jsem riskovat nechtěl a vzal jsem celou sadu. Nutnost výměny se hlásí tím, že rambajz po startu hned neutichne a třeba když auto dlouho stojí, tak je to fakt jak když padá regál v železářství. Mě osobně to chrastilo jen decentně a do výměny jsem stejně šel asi v 90tkm a ejhle, řetěz taky nataženej o víc než cenťák a hlavně ochozený ozubený kolečko na tý klice.
Tadle sada, co jsme oba se Svatanem osadili, má i jiné ozubené kolo na klice, takže by měla lépe čerpat olej a tím pádem i tlakovat a propínat řetěz. To bych asi viděl jako hlavní přínos. Ona je otázka, zda by šlo osadit todle malý kolečko a nechat si původní přestavovač - to jsem riskovat nechtěl a vzal jsem celou sadu. Nutnost výměny se hlásí tím, že rambajz po startu hned neutichne a třeba když auto dlouho stojí, tak je to fakt jak když padá regál v železářství. Mě osobně to chrastilo jen decentně a do výměny jsem stejně šel asi v 90tkm a ejhle, řetěz taky nataženej o víc než cenťák a hlavně ochozený ozubený kolečko na tý klice.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Projevovalo se to chrastěním řetězu po delším stání a teplém počasí, kdy olej stekl, tzn. od dubna do listopadu to při studeným startu chrastilo a to klidně i 1 minutu, v závislosti na otáčkách, nejvíce mezi 2-3tisíci. Teplé starty OK, ale taky si ty 2-3s zachrastili. Díly mi až na řetěz a napínák nepřišli nijak opotřebované i když tyto dva jsou ty hlavní...Třeba při startu jsem vždy slyšel řetez, teď místo toho slyším decentně výfuk, paráda:-)
Musíš to poznat sám podle výše popsaného, univerzální jednoznačný příznak není. Třeba já jsem s tím ale čekal skoro 2 roky, nemusíš se asi bát, že by ti najednou skočil řetěz...
Musíš to poznat sám podle výše popsaného, univerzální jednoznačný příznak není. Třeba já jsem s tím ale čekal skoro 2 roky, nemusíš se asi bát, že by ti najednou skočil řetěz...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- Pirat
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.11.2015 18:56
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Tak asi mam taky jiny motor,protoze auto je r.v. 2011 najeto 140 tkm. a zadny pazvuky se z motoru neozvou ani po dlouhym stani a ani v lete ci zime. Asi nejaka varka motoru mela bezproblemovy retezy a nejaka zase shit. No a ten stavec vacky a napinak je asi otazka pouzivani a vymeny oleje co delam co 15 tkm Castrol edge FST 5w30
VW Golf R 2,0TSI 221kW r.v. 2014 cerna perlet
VW Golf VI 1,4TSI 90 kW r.v. 2011 cerna perlet
VW Golf VI 1,4TSI 90 kW r.v. 2011 cerna perlet
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.03.2017 16:05
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Ve kterém servisu jsi prosím tu novou sadu rozvodů měnil?svatan píše:Projevovalo se to chrastěním řetězu po delším stání a teplém počasí, kdy olej stekl, tzn. od dubna do listopadu to při studeným startu chrastilo a to klidně i 1 minutu, v závislosti na otáčkách, nejvíce mezi 2-3tisíci. Teplé starty OK, ale taky si ty 2-3s zachrastili. Díly mi až na řetěz a napínák nepřišli nijak opotřebované i když tyto dva jsou ty hlavní...Třeba při startu jsem vždy slyšel řetez, teď místo toho slyším decentně výfuk, paráda:-)
Musíš to poznat sám podle výše popsaného, univerzální jednoznačný příznak není. Třeba já jsem s tím ale čekal skoro 2 roky, nemusíš se asi bát, že by ti najednou skočil řetěz...
Díky za odpověď
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
To bylo přes známého - obyčejný, domácký servis. V autorizovaném by ti to asi nenamontovali, protože tato sada u VW není oficiálně pro tento motor.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.06.2017 18:32
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Zdravím chlapáci, pořídil jsem šestku Golfa Variant 2010 1.4TSI 90kw a hledám také někoho schopného v Hradci Králové, kdo udělá rozvody a vymění všechny filtry, kapaliny... Děkuji za doporučenísvatan píše:To bylo přes známého - obyčejný, domácký servis. V autorizovaném by ti to asi nenamontovali, protože tato sada u VW není oficiálně pro tento motor.
Moje první láska: Mazda 323F BA / 1.5 16V 65kW 1997 (prodáno)
Rodinná volba: Volkswagen Golf Variant / 1.4 TSI 90kW 2010
Rodinná volba: Volkswagen Golf Variant / 1.4 TSI 90kW 2010
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.03.2017 16:05
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Díky všem za info výše.svatan píše:To bylo přes známého - obyčejný, domácký servis. V autorizovaném by ti to asi nenamontovali, protože tato sada u VW není oficiálně pro tento motor.
Tak nakonec to šlo i v autorizáku a bez známostí. Nabídli mi variantu této sady automaticky bez doprošování. Je to jen o lidech ..
- Přílohy
-
- SKM_C25817062011300.pdf
- (285.64 KiB) Staženo 293 x
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Super. Tak se třeba u VW poučili. A viděl jsi tu sadu - někdy jsou totiž pod stejným číslem i sady bez přestavovače?! Viz třeba zde
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.03.2017 16:05
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Ano, je to origo VW, dostal jsem zpátky i tu původní pro kontrolu..
- palmexman
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.08.2012 08:50
Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!
Ahoj zvažuji nákup Golfu 1.2TSI 77kW r.v.2010 prosím existuje sada, která by vyřešila případné rachtání. Případně vydržela sada alespoň pár desítek tisíc km
Ptám se čistě teoreticky, dle majitele mu auto nerachtá.
Děkuji
Ptám se čistě teoreticky, dle majitele mu auto nerachtá.
Děkuji
Golf MKV - 1.6mpi 75kW