Zdravim pani nikdy by ma nenapadlo, ze raz ma oslovi ponuka Volkswagenu ale stalo sa, po vzhliadnuti materialov, cennikov a podobnych veci sa mi prave nove GTi zacalo javit ako vhodna alternativa pre "auto na hranie", ktore by vsak uplne v pohode zastupilo aj auto na kazdy den. Chcem sa ale skor spytat na nejake prakticke skusenosti, stacia klude aj z V. generacie, pretoze sestiek zatial prilis nie je. Na co sa pripravit, ako sa s takymto autom zije, ci nie je problem so znizenym podvozkom na slovenskych cestach a pod. Drtivu vacsinu jazdim mesto a trochu castejsie okresky.
Tiez by ma zaujimalo ako je to s nahradnymi dielami, ci sa od bezneho golfu nejak lisia (hlavne cenovo) a vlastne kolko bude zhruba prevadzka takehoto auta stat. Pytat sa preto, lebo doteraz som ziadne taketo ostre auto nemal, v sucasnosti mam Vectru C kombi, co je auto cisto praktickeho zamerania. Od Golfika by som skor ocakaval zazitok z jazdy, emocie, len bohuzial to pred kupou asi nebude mozne vyskusat (kedze gti ako predvadzacky moc bezne nie su).
Dik dalsie otazky potom
Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
Moderátor: SandrikGVI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.07.2009 13:44
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
myslím že třeba v Blavě by ho mohli mít jako předváděčku.
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- equipe
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.12.2007 18:25
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
přidávám se k dotazu, taky by mě to zajímalo jaký je rozdíl v servisních nákladech GTI a normálka. předpokládám, že budou dražší brzdy...co dál?
Specimen24 píše:Zdravim pani nikdy by ma nenapadlo, ze raz ma oslovi ponuka Volkswagenu ale stalo sa, po vzhliadnuti materialov, cennikov a podobnych veci sa mi prave nove GTi zacalo javit ako vhodna alternativa pre "auto na hranie", ktore by vsak uplne v pohode zastupilo aj auto na kazdy den. Chcem sa ale skor spytat na nejake prakticke skusenosti, stacia klude aj z V. generacie, pretoze sestiek zatial prilis nie je. Na co sa pripravit, ako sa s takymto autom zije, ci nie je problem so znizenym podvozkom na slovenskych cestach a pod. Drtivu vacsinu jazdim mesto a trochu castejsie okresky.
Tiez by ma zaujimalo ako je to s nahradnymi dielami, ci sa od bezneho golfu nejak lisia (hlavne cenovo) a vlastne kolko bude zhruba prevadzka takehoto auta stat. Pytat sa preto, lebo doteraz som ziadne taketo ostre auto nemal, v sucasnosti mam Vectru C kombi, co je auto cisto praktickeho zamerania. Od Golfika by som skor ocakaval zazitok z jazdy, emocie, len bohuzial to pred kupou asi nebude mozne vyskusat (kedze gti ako predvadzacky moc bezne nie su).
Dik dalsie otazky potom
- -Jouda-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 13.08.2009 13:22
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
No a taky rocne priblizne o 7000,- drazsi havarijko + pov. (1,4TSI 118kw vs. 2,0GTI 155kw)
- VWendys
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
jak někdo může uvažovat o GTI a řešit spotřebu a podobné věci,buď na to mám nebo ne....Ale pokud se někdo vydá z peněz jen koupí auta,ať si koupí radši něco jiného,moc by se nesvezl....
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.02.2008 13:02
- Bydliště: PRAHA 10
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
Přesně tak Konečně to někdo napsal zcela správně Na co furt řešit spotřebu u GTI buď na to máš a nebo ne, nic mezi není. Mít GTI a jezdit s palubákem nastaveným na spotřebu prostě fakt není správnej krok! Jel jsi vůbec někdy v GTI a nemám na mysli nějakej 10 let starej veterán
Ale možná můžu reagovat i na tvojí otázku třeba ohledně dílů takže Jinýho je podle mě tak 50% auta oproti třeba běžnému 1.6 jiný máš volant, sedačky, budíky, snížení vozu samozřejmě z výroby, máš černý strop (což je mimochodem bomba) jiná řadící páka, jiný lišty v palubní desce (hliník) no a dále exteriér: jiný přední i zadní nárazník, jiná chladičová stěna, jiný mlhovky, větší brzdy + samozřejmě kola buď 17" nebo 18" jo jasně každý mi tady napíše, že ty si dá na auto kdo chce.. ale když půjdeme opačně tak já si na zimu třeba 15" nedám. Minimum je 16". A asi by se toho našlo víc. Jediný co je myslím stejný jsou veškerý plechový díly... a pak světla, ale třeba na Edition 30 už jsou zase jiný
Ale možná můžu reagovat i na tvojí otázku třeba ohledně dílů takže Jinýho je podle mě tak 50% auta oproti třeba běžnému 1.6 jiný máš volant, sedačky, budíky, snížení vozu samozřejmě z výroby, máš černý strop (což je mimochodem bomba) jiná řadící páka, jiný lišty v palubní desce (hliník) no a dále exteriér: jiný přední i zadní nárazník, jiná chladičová stěna, jiný mlhovky, větší brzdy + samozřejmě kola buď 17" nebo 18" jo jasně každý mi tady napíše, že ty si dá na auto kdo chce.. ale když půjdeme opačně tak já si na zimu třeba 15" nedám. Minimum je 16". A asi by se toho našlo víc. Jediný co je myslím stejný jsou veškerý plechový díly... a pak světla, ale třeba na Edition 30 už jsou zase jiný
...GTI Forever...
- equipe
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.12.2007 18:25
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
zajímá mě servis, všimnul jsem si, že se mění dřív vzduchový filtr a další drobnosti... mám strašné zkušenosti s autorizovaným servisem a to byl úplně běžný pašík a co toho posrali, ne tak takový špek jako gti a jiné. asi nejlepší do zahraničí. jinak jasně spotřebu neřešit, ale s takovými auty nejde jezdit pomalu:)))
TJU píše:Přesně tak Konečně to někdo napsal zcela správně Na co furt řešit spotřebu u GTI buď na to máš a nebo ne, nic mezi není. Mít GTI a jezdit s palubákem nastaveným na spotřebu prostě fakt není správnej krok! Jel jsi vůbec někdy v GTI a nemám na mysli nějakej 10 let starej veterán
Ale možná můžu reagovat i na tvojí otázku třeba ohledně dílů takže Jinýho je podle mě tak 50% auta oproti třeba běžnému 1.6 jiný máš volant, sedačky, budíky, snížení vozu samozřejmě z výroby, máš černý strop (což je mimochodem bomba) jiná řadící páka, jiný lišty v palubní desce (hliník) no a dále exteriér: jiný přední i zadní nárazník, jiná chladičová stěna, jiný mlhovky, větší brzdy + samozřejmě kola buď 17" nebo 18" jo jasně každý mi tady napíše, že ty si dá na auto kdo chce.. ale když půjdeme opačně tak já si na zimu třeba 15" nedám. Minimum je 16". A asi by se toho našlo víc. Jediný co je myslím stejný jsou veškerý plechový díly... a pak světla, ale třeba na Edition 30 už jsou zase jiný
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.02.2008 13:02
- Bydliště: PRAHA 10
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
No servis to je kapitola sama pro sebe bohužel v tom horším slova smyslu Já jsem z Prahy ale tady nejde do žádného servisu jet, zkusil jsem to dvakrát a hned úvod tj. setkání s technikem byla hustota Takže to řeším tím, že jezdím do servisu mimo Prahu kde jsou za práci rádi, protože jim tam nejezdí každý den auta firemní a taky vědí, že si to taky člověk třeba někdy platí ze svého takže ti tam nehází ceny podle toho jak se zrovna kdo vyspí. Já měl ještě do dubna auto v záruce tak to pro mě bylo nutné a nyní to dělám taky kvůli dalšímu prodeji, protože se nechci s nikým dohadovat, jestli to dělal nějakej garážista nebo ne takže já doporučuju tohle řešení. A vzduchovej filtr? O tom nic nevím, já třeba měnil dřív třeba destičky - stálo to trojku což mi přijde odpovídající a nijak to se mnou nehlo Mám rád na autě pouze originální věci takže by mě ani nenapadlo jít kupovat a to hlavně třeba ty destičky někde přes aftermarket fuj
Hele máte už někdo šestku GTI?
Hele máte už někdo šestku GTI?
...GTI Forever...
- equipe
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.12.2007 18:25
Re: Kupa GTI, oplati sa? na co sa pripravit?
u nás na moravě to není o nic lepší. dávají nějakou slevu na práci 10% nebo tak něco když je auto zakoupené u nich, ale fakt hrůza. dnes už servisují vw i některé servisy škoda, tak musím sehnat nějaké reference. i tady na foru jeden majitel vw r32 popisoval jak jel do servisu a najednou vidí jak někdo brutálně projíždí jeho miláčka a to je myslím z liberce, narazit na kvalitní servis vw v če - asi sen(( měli bychom se tady na foru podělit o zkušenosti, systém pokus omyl stojí docela dost peněz a času...
TJU píše:No servis to je kapitola sama pro sebe bohužel v tom horším slova smyslu :: Já jsem z Prahy ale tady nejde do žádného servisu jet, zkusil jsem to dvakrát a hned úvod tj. setkání s technikem byla hustota Takže to řeším tím, že jezdím do servisu mimo Prahu kde jsou za práci rádi, protože jim tam nejezdí každý den auta firemní a taky vědí, že si to taky člověk třeba někdy platí ze svého takže ti tam nehází ceny podle toho jak se zrovna kdo vyspí. Já měl ještě do dubna auto v záruce tak to pro mě bylo nutné a nyní to dělám taky kvůli dalšímu prodeji, protože se nechci s nikým dohadovat, jestli to dělal nějakej garážista nebo ne takže já doporučuju tohle řešení. A vzduchovej filtr? O tom nic nevím, já třeba měnil dřív třeba destičky - stálo to trojku což mi přijde odpovídající a nijak to se mnou nehlo Mám rád na autě pouze originální věci takže by mě ani nenapadlo jít kupovat a to hlavně třeba ty destičky někde přes aftermarket fuj
Hele máte už někdo šestku GTI?