OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Thorwards »

Pantani píše:a tady hledejte "anti-knock", a tady hledejte ten správný motor a sekci "ignition" a i tady hledejte "anti-knock".

Na základě tohodle si začínám myslet, že 98 oktanů, který VW na svých ofiko stránkách píše (platí pro DE i CZ stránky) jsou správně, že to má senzor klepání i ve variantě 90 kW a že tudíž má smysl do toho lejt lepší palivo. Kdo máte lepší info, rozporujte, ale po přečtení výše uvedenýho a i viz můj přechozí příspěvek mám tenhle dojem.

Co je to senzor klepání? K čemu je to dobrý? Dal jsem tam Shell V-power racing a žádnou změnu jsem nepocítil... Zítra zkusim tu Carreru. Asi fakt spíš záleží na konkrétní benzínce než značce. Kamarád mi řikal, že u nás berou všechny benzínky stejnej benzín a pak až na benzínce do toho přimíchávaj aditiva a další příměsy.

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Pantani »

Jestli tě zajímá teorie, tak hledej můj první příspěvek na 1. stránce (3. příspěvek absolutně) a v něm text "edit 2", pod tím odkazem s teorií je moc pěkný povídání.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Thorwards »

A to má i ta 122PS varianta? No tak to je hustý... To jsem netušil, že je to až takhle vymakaný.

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Pantani »

no o tom jsem právě chtěl rozvášnit diskusi jestli to 90 kW varianta má nebo nemá. Honzanun někde na německým fóru zase četl, že to 90 kW nemá... Tak si vyber...
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Thorwards »

A neptal jsi se u dealera? Kdyby to nemělo ten senzor klepání, myslíš, že by vadilo tam dát 100 octanovej benzín? A ty odkazy na stránky v angličtině jak jsi sem dával, myslíš že nejsou moc věrohodný?

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Pantani »

U dýlera jsem se neptal, ale zkusím to až tam pojedu na výměnu pneu - budu tam mluvit přímo se servisákem, tak by to snad mohl vědět přesně. O věrohodnosti těch stránek nemám tucha, proto jsem to dal sem, ať to můžou ostatní rozporovat.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Thorwards »

Jestli na to nezapomenu, tak se zeptám v pondělí. To mě zajímá. Když tam dám 100 octanovej tak by to ale nemělo vadit, i kdyby ten senzor tam nebyl ne?

stileman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 02.09.2009 21:11

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od stileman »

Thorwards píše:
Pantani píše:a tady hledejte "anti-knock", a tady hledejte ten správný motor a sekci "ignition" a i tady hledejte "anti-knock".

Na základě tohodle si začínám myslet, že 98 oktanů, který VW na svých ofiko stránkách píše (platí pro DE i CZ stránky) jsou správně, že to má senzor klepání i ve variantě 90 kW a že tudíž má smysl do toho lejt lepší palivo. Kdo máte lepší info, rozporujte, ale po přečtení výše uvedenýho a i viz můj přechozí příspěvek mám tenhle dojem.

Co je to senzor klepání? K čemu je to dobrý? Dal jsem tam Shell V-power racing a žádnou změnu jsem nepocítil... Zítra zkusim tu Carreru. Asi fakt spíš záleží na konkrétní benzínce než značce. Kamarád mi řikal, že u nás berou všechny benzínky stejnej benzín a pak až na benzínce do toho přimíchávaj aditiva a další příměsy.
Ca sa tyka benzinu na slovensku je to tak ze 95oc benzin beru vsetci zo Slovnaftu a nasledne do nich pridavaju aditiva. Tie 100oc benziny (OMV Carrera 100, V-Power Racing) sa dovazuju. Myslim ze tak niak to bude aj v ČR.

Neviem ci to o com sa tu bavite je "Snímač klepání" ale ak ano tak na jednom skodovackom webe som nasiel o tom nieco popisane. Ten snimac klepani sa mimochodom montoval uz do feldy tak neviem preco by to nedavali do novych golfov :roll:

Snímač klepání, slouží k zjištění přechodu motoru do detonačního spalování. Jedná se o piezoelektronický element využívající toho, že při šoku, tj. změně tlaku na tělese s krystalickou strukturou, způsobuje vznik elektrického proudu. Kabely potom vedou tyto signály k řídící jednotce, při klepání vznikají vibrace určité frekvence, a vyvolávají elektrické impulzy stejné frekvence, ECU potom podle těchto signálů zmenšuje předstih. Viz záznam na obrázku.

Obrázek

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Pantani »

stileman píše:Ten snimac klepani sa mimochodom montoval uz do feldy tak neviem preco by to nedavali do novych golfov :roll:
No mně to taky nejde do hlavy :!: 8O
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
-Jouda-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 13.08.2009 13:22

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od -Jouda- »

Cus,

Tak predem musim rict, ze si myslim, ze na strankach vw pro 1.4tsi 90kw zmenily doporuceny palivo. Kdyz jsem auto kupoval (cerven 09), tak jsem to resil a bylo tam stopro doporuceny N95. Nyni N98. Beno jsem byl zvyklej tankovat but na omw, nebo shell. Ani na jedne z tech dvou N98 nemaj. Tak jsem se ptal jednoho auto-mechanika, jak je to s vysoko oktanovejma palivama pro tyhle motory a on rikal, ze cim vetsi, tim lepsi. Ze se aspon neusazuje v motoru zadnej bordel, a ze jde jenom o cenu toho paliva. Motoru ze pry v zadnym pripade ublizit nemuzu.
Vcera jsem teda uz bral v poradi za sebou druhou nadrz Carrera 100. Motor se jak to rict, no proste uklidnil, jako kdyby dospel z puberty :D Je jeste tizsi nez predtim, prijde mi kultivovanejsi a ma lepsi zvuk ve vyssich otackach. Ovsem je treba rict, ze mi prijde, ze se do tech vyssich otacek dostane pozdeji, jak s predchozim N95. Reakce na plyn mi prijdou taky takove pozvolnejsi a pomalejsi. Asi by to opravdu chtelo neco mezi = ten N98, ale zase na nejakejch benzinkach no name, Tiger apod. se mi beno brat nechce...Na spotrebu jsem nekoukal - prachy za drazsi paliva prece nevyhazuju kvuli spotrebe, ale kvuli spokojenosti motoru.
Tak ted se podivam po N98 kde a jak...a zas napisu.

Cus

stileman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 02.09.2009 21:11

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od stileman »

Celkom zaujimavy clanok: http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html Tyka sa to sice skor motocyklov ale nakolko sa pri autamobiloch pouziva rovnaka technologia urcite stoji za to precitat si ho :wink:

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Pantani »

Jouda:
a když to teda takhle testuješ, nezkoušel jsi Verva 100 od Benziny? Dovážej to nejspíš taky z Rakouska, stejně jako tu Carreru.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od Thorwards »

-Jouda- píše:Cus,

Tak predem musim rict, ze si myslim, ze na strankach vw pro 1.4tsi 90kw zmenily doporuceny palivo. Kdyz jsem auto kupoval (cerven 09), tak jsem to resil a bylo tam stopro doporuceny N95. Nyni N98. Beno jsem byl zvyklej tankovat but na omw, nebo shell. Ani na jedne z tech dvou N98 nemaj. Tak jsem se ptal jednoho auto-mechanika, jak je to s vysoko oktanovejma palivama pro tyhle motory a on rikal, ze cim vetsi, tim lepsi. Ze se aspon neusazuje v motoru zadnej bordel, a ze jde jenom o cenu toho paliva. Motoru ze pry v zadnym pripade ublizit nemuzu.
Vcera jsem teda uz bral v poradi za sebou druhou nadrz Carrera 100. Motor se jak to rict, no proste uklidnil, jako kdyby dospel z puberty :D Je jeste tizsi nez predtim, prijde mi kultivovanejsi a ma lepsi zvuk ve vyssich otackach. Ovsem je treba rict, ze mi prijde, ze se do tech vyssich otacek dostane pozdeji, jak s predchozim N95. Reakce na plyn mi prijdou taky takove pozvolnejsi a pomalejsi. Asi by to opravdu chtelo neco mezi = ten N98, ale zase na nejakejch benzinkach no name, Tiger apod. se mi beno brat nechce...Na spotrebu jsem nekoukal - prachy za drazsi paliva prece nevyhazuju kvuli spotrebe, ale kvuli spokojenosti motoru.
Tak ted se podivam po N98 kde a jak...a zas napisu.

Cus
Já jsem teď tankoval u Benziny tu Vervu 100, to je prej 98 octanovej benzín.

Uživatelský avatar
-Jouda-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 13.08.2009 13:22

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od -Jouda- »

Thorwards píše:
-Jouda- píše:Cus,

Tak predem musim rict, ze si myslim, ze na strankach vw pro 1.4tsi 90kw zmenily doporuceny palivo. Kdyz jsem auto kupoval (cerven 09), tak jsem to resil a bylo tam stopro doporuceny N95. Nyni N98. Beno jsem byl zvyklej tankovat but na omw, nebo shell. Ani na jedne z tech dvou N98 nemaj. Tak jsem se ptal jednoho auto-mechanika, jak je to s vysoko oktanovejma palivama pro tyhle motory a on rikal, ze cim vetsi, tim lepsi. Ze se aspon neusazuje v motoru zadnej bordel, a ze jde jenom o cenu toho paliva. Motoru ze pry v zadnym pripade ublizit nemuzu.
Vcera jsem teda uz bral v poradi za sebou druhou nadrz Carrera 100. Motor se jak to rict, no proste uklidnil, jako kdyby dospel z puberty :D Je jeste tizsi nez predtim, prijde mi kultivovanejsi a ma lepsi zvuk ve vyssich otackach. Ovsem je treba rict, ze mi prijde, ze se do tech vyssich otacek dostane pozdeji, jak s predchozim N95. Reakce na plyn mi prijdou taky takove pozvolnejsi a pomalejsi. Asi by to opravdu chtelo neco mezi = ten N98, ale zase na nejakejch benzinkach no name, Tiger apod. se mi beno brat nechce...Na spotrebu jsem nekoukal - prachy za drazsi paliva prece nevyhazuju kvuli spotrebe, ale kvuli spokojenosti motoru.
Tak ted se podivam po N98 kde a jak...a zas napisu.

Cus
Já jsem teď tankoval u Benziny tu Vervu 100, to je prej 98 octanovej benzín.
To rikala obsluha benzinky?

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: OMV Carrera 100 vs. Shell V-Power Racing 100

Příspěvek od caravelle »

ja som pozrel jednym okom stranku benziny... a ta verva 100 by mala byt 100 oktanova... ale neviem... usudok si spravte sami....

http://www.benzinaplus.cz/userfiles/fil ... va_100.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi S4 Dolphin grey

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“