Výpadok motoru 1,2 TSI
Moderátor: SandrikGVI
- TSIman
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 20.05.2010 21:44
- Bydliště: Ostrava
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Mám sice Maxigarant - záruka prodloužena o 2 roky a do 120 tis. km, ale nevím , zda to taky není podvod. Nikde jsem nenašel, že by to VW ještě nabízel. Navíc tam o turbu není zmínka. Já se snažím dojíždět na volnoběh, aby se turbo alespoň pár sekund chladilo. Horší je to při delších cestách, kdy občas tak spěchám na wc, že zapomenu a motor vypnu. Nevím, zda má smysl motor znovu startovat.
Co se týče turba, našel jsem pěkný článek na :
http://www.cars-service.sk/index.php/vs ... evypinajte" onclick="window.open(this.href);return false;
Co se týče turba, našel jsem pěkný článek na :
http://www.cars-service.sk/index.php/vs ... evypinajte" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 26.07.2008 19:35
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
nema nahodou 1.2TSI automaticke dochlazovani turba? tzn. ze po vypnuti motoru (pokud je potreba) jeste chvili bezi vodni cerpadlo, aby ochladilo turbo?
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red
-
- Řidič
- Příspěvky: 119
- Registrován: 31.10.2010 17:48
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Je to vodne cerpadlo elektricke ?!net.work píše:nema nahodou 1.2TSI automaticke dochlazovani turba? tzn. ze po vypnuti motoru (pokud je potreba) jeste chvili bezi vodni cerpadlo, aby ochladilo turbo?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 26.07.2008 19:35
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
myslim ze ano
kazdopadne kdyz si prectete clanek, na ktery je zde odkaz vyse, tak je jasne, ze to vodni chlazeni neni 100% reseni... Osobne si ale myslim, ze je nesmysl nechat motor bezet (kvuli dochlazeni) v radech minut, ale staci v radech desitek vterin... tzn. pul minuty uplne staci... za tu dobu se to jak olejem, tak i vodou musi schladit naprosto v pohode...
kazdopadne kdyz si prectete clanek, na ktery je zde odkaz vyse, tak je jasne, ze to vodni chlazeni neni 100% reseni... Osobne si ale myslim, ze je nesmysl nechat motor bezet (kvuli dochlazeni) v radech minut, ale staci v radech desitek vterin... tzn. pul minuty uplne staci... za tu dobu se to jak olejem, tak i vodou musi schladit naprosto v pohode...
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.09.2010 21:03
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Tak už je to tu zas, šklbanie (strata ťahu motora), dnes výpadok motoru do núdzového režimu, zasvietilo EPC a ledva som sa dostal z križovatky, po vypnutí a opätovnom naštartovaní O.K. Auto som odviezol do servisu, prijímací technik hovoril, že nedávno menili na jednej 1,2 TSI turbo, takže uvidím zajtra. Takže po 9500km rozvodová reťaz a po 10500 km zrejme turbo ? Mám taký dojem, že moje budúce auto už nebude VW a asi ani nič iné z tohoto koncernu.
Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline
ex Golf Plus 1,2 TSI
ex Golf Plus 1,2 TSI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Problém není v koncernu, ale v TSI motorech. Proto jsem vždy každému zde radil nekupuj 1.2, nekupuj 1.2 a stejně jí koupili . Ne vážně, je to děs. I ten žigulík jezdil víceméně bez potíží.
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.02.2009 12:56
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Nikdo nemuze preci rict nekupuj 1,2TSI je spatnej... koncepce motoru je jednoducha a funkcni. Problem ktery s nim je, je podle me v kvalite pouzitych komponentu. To ale neni problem motoru jako takoveho, ale VW. Tímto budou pravdepodobne trpet vsechny nove low-end motory od koncernu... Mam par kamaradu, kteri pracuji jiz par let ve vyvoji pro koncern a dnes se tlaci na cenu vic, nez kdy jindy a podle toho to vypada.
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.09.2010 21:03
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
To zrejme nie je problém len 1.2 TSI, u známeho v práci majú z desiatitich 1.8 TSI a 1.4 TSI problém s rozvodmi u ôsmych z nich, čo je tiež celkom pekná "úspešnosť".mefix píše:Problém není v koncernu, ale v TSI motorech. Proto jsem vždy každému zde radil nekupuj 1.2, nekupuj 1.2 a stejně jí koupili . Ne vážně, je to děs. I ten žigulík jezdil víceméně bez potíží.
Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline
ex Golf Plus 1,2 TSI
ex Golf Plus 1,2 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.09.2010 21:03
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Takže to vraj nebolo turbo, prehrali mi SW v motore, že to už bude v poriadku. Bodaj by, aj keď ja tomu moc neverím.
Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline
ex Golf Plus 1,2 TSI
ex Golf Plus 1,2 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.02.2009 12:56
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadok motoru 1,2 TSI
Dnes jsem byl na reklamaci a ze servisu mi asi po pul dni volali, ze budou menit rozvody. Dle jejich informaci se nejedna o svolavaci akci, nybrz prikaz importera menit rozvody, pokud si majitel stezuje na hlucnost motoru.