Chip na 1.4 TSI
Moderátor: SandrikGVI
- Jack82
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08.06.2011 08:29
Re: Chip na 1.4 TSI
motorpower: u samotného měření před i po na brzdě jsem byl osobně přítomen. ladili se nějaké mouchy, byl jsem tam 2x. V listopadu 2010, kdy jsem poptával možnost čipnutí 1.4 TCe byl PowerTEC jediná firma, která me neposlala do háje a obratem to začala řešit. Všude jinde fuck off a nechuť jít do nového motoru. Dokonce me fakovali i ze zahraničí, že 1.4 TCe jen a pouze PowerBox. Takže asi tak. S úpravou u PowerTEC jsem byl naprosto spokojen, i když auto jsem po 3/4 roce a ca 10 tis.km prodal. Celou dobu bez problémů. Platil jsem 9.600,- i s brzdou před a po.
jar_da: a těch 20k a 30Nm je u 1.4T sakra znát ve všech režimech, navíc jsme se domluvili že nechci žádnou hranu, ale spolehlivej, použitelnej user-friendly nárůst
jar_da: a těch 20k a 30Nm je u 1.4T sakra znát ve všech režimech, navíc jsme se domluvili že nechci žádnou hranu, ale spolehlivej, použitelnej user-friendly nárůst
R32
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
To Jack82......u mě jsi nebyl.
Co se týká brzdy, tak jste měřili u nich?
Co se týká brzdy, tak jste měřili u nich?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Jack82
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08.06.2011 08:29
Re: Chip na 1.4 TSI
motorpower: ano, u nich, kde jinde asi, nekde na pronajaté brzdě nebo co? cinknout se to dá vždy a všude, na své, cizí, kdekoli. popravdě po jízdní zkoušce jsem pocitově tipoval nárůst tak 30k a 50nm, jakej to byl rozdíl, ale vedel jsem, že TCe má malý turbo a omezení na sériovejch vstřicích, takže jsem nic extra přes 150k a 220Nm necekal, takže jak říkám, příjemné překvapení. ale to je jedno už. znovu bych do čipu na novém autě už asi nešel, pořád je tam ten červíček co kdyby. dnes se nohužel staví nová auta na hraně, nic moc rezerva v dílech, prevodovky na hrane, spojky na hrane, turba malinky, proste se tlaci na cenu a je to bohuzel videt
R32
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip na 1.4 TSI
Me prijde komicky, jak si vsichni zakladaj na grafu z brzdy. Kdybyste vedeli, jak moc jednoduse jde vysledny graf upravit, tak byste se divili. ale hlavne ze mam car papiru v ruce
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
To máš bohužel pravdu, proto jsem pořídil Mahu která provádí korekce v ISO mimo obsluhu, a neměří jen tupě graf, ale imituje jízdní podmínky, čímž se odhalí cukání a pulzování výkonu, častý jev u našich profesionálů.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Chip na 1.4 TSI
By me zajimalo jak imituje jedna brzda vic jizdni podminky nez jina zatezova brzdamotorpower píše:To máš bohužel pravdu, proto jsem pořídil Mahu která provádí korekce v ISO mimo obsluhu, a neměří jen tupě graf, ale imituje jízdní podmínky, čímž se odhalí cukání a pulzování výkonu, častý jev u našich profesionálů.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Tohle nebylo na tebe, ale když už jsme u toho, jak si na motocomu nasimuluješ jízdu do kopce se vzrůstající tendencí?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Chip na 1.4 TSI
Vzdyt kazde mereni se zatezi je jako by jsi jel do kopce. A cim vetsi zatez tim vetsi kopecmotorpower píše:Tohle nebylo na tebe, ale když už jsme u toho, jak si na motocomu nasimuluješ jízdu do kopce se vzrůstající tendencí?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Je to na delší povídání, ale máš pravdu pouze částečně. A to hodně malou částí
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- hopa26
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 20.05.2009 18:57
- Bydliště: Pardubice a okolí
Re: Chip na 1.4 TSI
Já bych to chtěl oživit,je tu někdo další se zkušeností chipu na 1,4TSI? Po delším čase? Díky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 06.12.2019 12:06
Re: Chip na 1.4 TSI
A co teď po sedmi letech, už má více lidí zkušenosti s chipem na tomto motoru?
2010 Golf VI 1.4 TSI 90kW
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: Chip na 1.4 TSI
ahoj, ja mám chip na mojom passate a veľká spokojnosť. Najazdené 70 tis od úpravy, všetko bez problému. Momentálne mám dlhodobú asi 7l, zima leto 18" 235/40 a jazdím iba krátke trasy okolo 10km...pri dlhšej trase po okreskách som mal teraz pár dní dozadu 5,5l a na spotrebu rozhodne nejazdím, nešetrím ho, výkon využívam často.
A pri chipe som bol, robili mi to u nás https://www.autoklinikaholcik.sk/chiptuning/, soft je od profituning. Riadiaca musí ísť von a rozobrať, aspoň na mojom aute.
passat-3c-chiptuning/passat-1-4-tsi-90k ... 22587.html 108kw/238nm
A meranie vtedy prebehlo s obyčajným 95 okt. benzínom. Neskôr som bol na brzde ešte raz asi po pol roku, tankujem 100 okt. shell w-power a namerané bolo 112kw a 245nm, + vzduch filter K&N
A pri chipe som bol, robili mi to u nás https://www.autoklinikaholcik.sk/chiptuning/, soft je od profituning. Riadiaca musí ísť von a rozobrať, aspoň na mojom aute.
passat-3c-chiptuning/passat-1-4-tsi-90k ... 22587.html 108kw/238nm
A meranie vtedy prebehlo s obyčajným 95 okt. benzínom. Neskôr som bol na brzde ešte raz asi po pol roku, tankujem 100 okt. shell w-power a namerané bolo 112kw a 245nm, + vzduch filter K&N
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman