Tak třeba ano, ale já jsem to selským rozumem vyhodnotil tak, že je prostě víc propustný, než klasický, což vede k tomu, že tam může projít více bordelu, resp. větší částečky a to nepovažuji za dobré a u turba už vůbec ne, raději po 30.000 km vyměním nový origo, než dát propírací sportovní,
jinak je to můj názor, který jsem si udělal po shlédnutí.
Vzduchový filtr 1.2 TSI
Moderátor: SandrikGVI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 256
- Registrován: 29.07.2009 08:55
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: Vzduchový filtr
Kdysi jsem experimentoval jak se svíčkami, tak filtry (u Fabie 16V, 74 kW) a nakonec jsem zjistil, že ty z výroby, byly nejvhodnější. Jediné co bylo, že mě to vyšlo na několik tisíc, než jsem se po roce vrátil k původnímu.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Vzduchový filtr
jj, není nad osobní zkušenost,
osobně jsem teď vyměnil filtr i svíčky po 30.000 km, na tomhle teda šetřit nebudu, k tomu měním olej po 15.000 km a používám klasiku, nee LL a zatím si žádné
auto nestěžovalo a to je dávám z ruky v cca 320-350.000 km.
osobně jsem teď vyměnil filtr i svíčky po 30.000 km, na tomhle teda šetřit nebudu, k tomu měním olej po 15.000 km a používám klasiku, nee LL a zatím si žádné
auto nestěžovalo a to je dávám z ruky v cca 320-350.000 km.
CAXA