KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

tak se podívej na ten kamarádův, chjo proč to dělat jednoduše, když to jde složitě,
servis? v HK, Olfin car - olej vlastní nebývá problém
CAXA

Uživatelský avatar
vlenko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikulas SK

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od vlenko »

Tak ja mam v aute , v 1,4 tsi uz 3 mesiace KN filter, mam nabehanych na nom 4000 km, nemyslim, ze je horsi ako papierak, na starom golfe IV mam na KN v origo boxe nabehabych 25 000 km a ziadny problem.

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

No kamaráda vídám jednou za měsíc až dva a chtěl jsem to pořešit tento týden takže tak...Ten servis zkusím, už jsem tam párkrát byl, díky za tip.

vlenko: A vidíš nějaký rozdíl v chování? Sice máš jiný motor, ale stejně... 4000km je málo na nějaké soudy. A Golfu IV hádám že byl jen atmosférický motor bez turba, tak ten asi vadí méně...Minimálně by mělo být ale to KNko špinavý jako papírák???
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od Pantani »

vlastní olej: Autocentrum Pardubice, byl tam někdo z místního fóra, komu vlastní olej bez problémů vzali. Někde se tady tomu věnoval nějakej celej topic.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

hmm, to vypadá skoro jako by to už tak nehrotily servisy...Nevím kolik za něj účtují, ale na netu se dá sehnat Castrol za 1200Kč tak počítám, že v servisu by to bylo dvakrát tolik:-)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od tomasgti »

promiňte, že Vám zasahuji do diskuze, ale chtěl bych se podělit o zkušenost s KN filtrem...koupil jsem ho na čiplé GTI MKV a po cca 40tisících bylo komplet rozsekané turbo (sací lopatky). A věřte tomu, že když je jednou turbo rozsekané tak ten bordel z motoru nedostanete ani za houby, jedině pročistit celý motor, vyměnit komplet všechny hadice, IC atd. A to jsou pak jiné investice, jenom kvůli "pi*ovině" v podobě KN filtru, který h*vno přídá. NEMÁ TO ŽÁDNÝ SMYSL!!!! U motoru bez turba jebat...to znám borce co nemají vůbec vzducháč a jezdí se silonkou...ale u tak choulostivých motorů jako jsou u GVI navíc TSIčka... chlapi vysral bych se na to, ani bych to nečipoval!!! Ty dnešní motory nic nevydrží a jenom malé načipování ty turba odrovná!!! Ale nechci vás strašit možná budete mít štestí (ti co mají KN v airboxu). Já tomu taky pořád nechtěl věřit, ale taky, podívál jsem se přes KN filtr do sluníčka a bylo mi to jasné :) hodně štestí...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

Tak to jsem rád, že jsem se na něj vykašlal:-) Sehnal jsem obyčejný Mann za necelý 3 stovky, tak to asi fakt nemá cenu...Každopádně dík za první kloudnou zkušenost při dlouhodobém používání. U tebe to možná bylo umocněný ještě tím čipováním, ale stejně...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

vždyť jsem ti to psal hned :D :smoke:

taky ale nespoléhejte na interval 60.000 km výměny toho klasického, chce to kontrolovat, případně v poločase vyfoukat nebo vyměnit,
prach je sviňa a někde se práší opravdu dost, turbo má tah a svůj příděl vzduchu si nasaje stůj co stůj a pokud je filtr zasranej - přicpanej .....
CAXA

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

60tis km mi přijde taky dost šílený, vzhledem k pořizovací ceně filtru i náročnosti montáže. Akorát nevím, jestli se ten prach vyfouknutím dostane ven z filtru...
Na starým autě jsem filtr měnil každý rok nezávisle na malém nájezdu km a tady je navíc to turbo, asi to budu dělat stejně...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

to je dobře,
já měním po 30.000 km
CAXA

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od tomasgti »

Já raději při každém oleji tzn. 15 000km. :)
Pirelli edition

martin.palicka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 17.06.2011 08:01
Bydliště: Roznava, SR

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od martin.palicka »

Vzduchovy filter sa meni az po 90 000 km u niektorych motorov (u 1,6 TDI urcite), je to hovadina, po 60 000 vyzeral moj vzduchovy filter takto:
IMG_20130124_200017.jpg

Teraz ho budem menit raz za rok t.j. po cca 45 000 km.

U latkovych filtrov velmi vela zalezi na kvalitnom naolejovani, u RC aut sa filter cely ponara do silikonoveho oleja, ak sa nenaolejuje dobre tak nefiltruje a prepusta prach do motora. On je aj preto taky riedky, lebo sa pocita s olejovanim. Osobne by som na to kaslal, suchy papierovy sa mi paci viac.
Golf VI Rabbit TDI Shark Blue + Relax + MF Volant
ex Fiat Uno 1,4 TD - biely tesak :D

Uživatelský avatar
mirko55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikuláš, Slovensko

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od mirko55 »

vlenko píše:Tak ja mam v aute , v 1,4 tsi uz 3 mesiace KN filter, mam nabehanych na nom 4000 km, nemyslim, ze je horsi ako papierak, na starom golfe IV mam na KN v origo boxe nabehabych 25 000 km a ziadny problem.



Od 22.07.2012, keď si založil túto tému do 21.09.2012 sú len 2 mesiace a nie 3, ako píšeš :-) ale to je u teba bežné, chváliť sa a skreslovať....

Daj si tam čo chceš, ale je to veľká škoda do takého fajn motora....je to trocha rozdiel, mať TSI a 1,4 atmosféru....chudák motor...

Uživatelský avatar
vlenko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikulas SK

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od vlenko »

8)
Naposledy upravil(a) vlenko dne 04.02.2013 22:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vlenko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikulas SK

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od vlenko »

:rofl:
Naposledy upravil(a) vlenko dne 04.02.2013 22:21, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“