KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
vlenko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikulas SK

KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od vlenko »

Pohravam sa s myslienkou dat do origo boxu KN filter, len neviem ci to motoru pomoze, kedze mam nove auto, aky celkovy vplyv to bude mat na tento typ motora. Skuste mi poradit pls, plusy, minusy. Mam 1,4 TSI 118 kW.
Naposledy upravil(a) vlenko dne 22.07.2012 21:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

osobně bych nedával, KN-ko má řídké filtry a propouští více nečistot než origo filtr, což je pro turbo docela blbé
CAXA

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od caravelle »

vlenko, ja len zo zvedavosti.... v podpise mas, ze mas 122 kw....
ja mam 1,4 TSI 118 kw (160 koni) a este viem, ze do G6 sa dava 90 kw(122 koni) .... ty mas teda nakoniec, ktoru motorizaciu? Mam v tom hokej! ;-)
Naposledy upravil(a) caravelle dne 22.07.2012 21:48, celkem upraveno 1 x.
Audi S4 Dolphin grey

Uživatelský avatar
vlenko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikulas SK

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od vlenko »

caravelle mas pravdu davam to do poriadku, 118 kW, moj omyl. No a tvoj nazor dat , ci nie?

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od caravelle »

nie.
resp. naco to tam davat?
ti to ide pomaly? ci?! ;-)
Audi S4 Dolphin grey

Uživatelský avatar
vlenko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lipt. Mikulas SK

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od vlenko »

mam to na starej 1,4 16 V tam to skludnilo chod, ale v novom len uvazujem , ak sa da tak pomoct motoru, nemyslim, vykonovo, ale zivotnost,spotreba a atd, mam moznost ho kupit za dobru cenu. Len nepoznam vsetky vplyvy na turbo a atd.

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od caravelle »

ja som vzdy daval obyc seriovy filter,,,, a vsetko bolo v pohode... aj na G IV 1,8 20V aj na felicii...
Audi S4 Dolphin grey

Uživatelský avatar
lanasxxx
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1252
Registrován: 09.10.2011 20:34
Bydliště: Teplice

KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od lanasxxx »

Jestli si chcete znicit motor tak tam ty bavlneny srace cpete.

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

motor až tak ne, ale turbo, které je dvacet centimetrů za filtrem bude trpět
CAXA

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

Zajímalo by mě, jestli s tím někdo máte OPRAVDOVOU zkušenost, nebo to je vše jen váš osobní názor...Jestli jste s tím už najezdili 50.000km, nebo vaši známí. Klidně i na jiném autě. A jestli se vám něco pokazilo?

Taky jsem totiž trochu přemýšlel na KN-kem do origo boxu, myslím že by to byl typ E-2014. Nečekám od toho nic, žádný výkon ani nižší spotřebu, možná trochu lepší zvuk:-) Hlavní důvod proč o tom uvažuju je spíš ten, že nový obyčejný filtr stojí 600-800Kč (Autokelly) a KN filtr se dá na E-bay koupit v přepočtu za 1250Kč. Při pravidelné výměně jednou za 1 - 1,5roku (při mém malém nájezdu jsou kilometry nepodstatné) mi vychází vrácení investice za 3 roky, jelikož KN má v podstatě neomezenou životnost. Což není špatné. Ale samozřejmě si nechci dát do auta nic, co by ho ničilo...Ale prokazatelně;-)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

dělej jak myslíš, zkušenost? stačí se přes něj podívat na sluníčko, pak se koukni přes origo papírový .....
CAXA

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od Pantani »

svatan: proč potřebuješ OPRAVDOVOU zkušenost pokud jar_da nekecá? Filtr je přeci od toho, aby filtroval ne? A pak snad logicky hustší filtr = lepší filtrování... Proč filtrujeme vývar v kuchyni přes utěrku a né přes sítko? - no přeci abysme přefiltrovali lépe a v tom filtru aby zůstalo víc bordelu a ten nešel pak dál! A prokazatelnýho ti nedá nikdo nic a pokud se o to pokusí, budou to nejspíš dohady, protože to, že někdo s tím filtrem provozuje auto bez problému nemusí ještě nutně znamenat, že tomu výrazně pomohl ten filtr a že to by s jiným nemohlo bejt lepší.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

jar_da: No to bych rád, ale to bych si ho musel nejdřív koupit:-) A srovnávat KNko s nějakými universálními no-name "shity" z molitanu nebo bavlny, kterých jsou plné obchoďáky, by zas asi bylo nefér...

Pantani: Protože mě zajímalo, jestli to opravdu s ním někdo zkusil a něco odjezdil, nebo jestli to jsou jen dohady...Párkrát se mi už stalo, že jsem dal na dohady a názory bez zkušeností a skutečnost byla jinde:-) A zakládat to jen na argumentu, že sportovní filtr je řidší...nevím no. Taky mně to samozřejmě napadlo, jak to filtruje, když to má dle výrobce až o 40% vyšší propustnost, možná tam hraje roli ten olej, že ucpe ty jemné póry a protože je téměř bezbarvý, vypadá filtr jako řidší ačkoliv ve skutečnosti je tam ten olejový film, na kterém ulpí prach. Nevím, to mě jen napadlo.

Zatím to nechám být, chtěl jsem podrobnější info, než tu myšlenku definitivně upustím a koupím za polovinu ceny KNka obyčejný papírák.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od jar_da »

KN filtr má na srazech každé druhé auto, tak se s někým, kdo ho má domluv, vytáhni si vložku a pak můžeš posoudit jestli to chceš nebo ne,
podobné je to se sportovníma brzdama . každý je chce a pak je překvapený, že nezabrzdil, protože sportovní musí být zahřáté a pak brzdí, studené nebrzdí ....
CAXA

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: KN do origo boxu a motor 1,4 tsi ANO, ci NIE ?

Příspěvek od svatan »

Nj, auto mám sotva dva měsíce a na srazy moc nechodím:-) Ale ne tak se na to vyprdnu no. Byl to jen nápad, kamarád to má na OII už asi 2 roky, najeto skoro 200.000km a turbo drží, tam mně to přišlo bezpečný...

Vyměním si to sám, až půjdu na servisní prohlídku,dám tam zase starý a tenhle svůj koupený si nechám do zásoby na výměnu v půlce intervalu... BTW nevíte někdo o autorizovaném servisu v HK nebo PCE, kde nebudou prskat, když si přinesu vlastní olej?
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“