Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od pohodarkajik »

ten ventil mam jeden nahradni :-) jinak stoji asi litr novej, ale stejne si porad myslim ze tsi nema ovladanou regulaci turba pres podlaky

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od svatan »

Tak to já taky netuším:-)Asi nemá cenu špekulovat bez diagnostiky... Jen jsem to tu zkusil, jestli se už někdo nesetkal s podobným problémem.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od srotty »

blackhawk píše:Diagnostika u mě: "Regulace plnícího tlaku překročena". Následovala výměna tubodmychadla. :yahoo:
Nechci tě strašit,ale výměnou turba ti moc nepomohli.To,že to hlásí překročen plnící tlak znamená,že turbo funguje.Je špatná jeho regulace,přesněji elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku N75.Funguje to takhle:Regulace plnicího tlaku určuje množství vzduchu, stlačovaného turbodmychadlem. Pro dosažení co
možná nejpřesnější regulace plnicího tlaku vzduchu jsou v soustavě sání integrovány dva snímače tlaku nasávaného vzduchu v kombinaci se snímači teploty nasávaného vzduchu.Snímač plnicího tlaku vzduchu G31 se snímačem 2 teploty nas. vzduchu G299 a snímač tlaku nasávaného vzduchu G71 se snímačem teploty nas. vzduchu G42.Elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku N75 je ovládán řídicí jednotkou motoru a určuje ovládací tlak v tlakové nádobce omezování plnicího tlaku. Tlaková nádobka ovládá obtokový ventil, přes který odvádí část výfukových plynů mimo turbínu do výfukového potrubí. Tím se reguluje výkon turbíny respektive hodnota plnicího tlaku.Takže pokud to hlásí překročení tlaku je na vině některé z těchto čidel nebo ventil N75, NE TURBO.

blackhawk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 19.10.2011 19:23

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od blackhawk »

svatan píše:
blackhawk píše:Diagnostika u mě: "Regulace plnícího tlaku překročena". Následovala výměna tubodmychadla. :yahoo:
Tak to jsi mě moc nepotěšil, kam jsme to došli, že se mění turbo po 40-50.000km...??? :roll:

Možná, že u tebe to moc neřešili, když máš ještě tu záruku a prostě to turbo vyměnili, taky myslím jak píše "pohodarkajik" že to může být jen ten tlakový ventil nebo seklé naklápění lopatek, tedy alespoň toto jsem vyčetl na netu (bylo to sice u jiného auta ale mluvili tam pořád o nějakém ventilu N75)
Jo,jo moje řeč. Budíky mi ukazují 44.000 km. 8O
VW Golf VI 1.4 TSI chip 104kW Comfortline

Uživatelský avatar
Dejv01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 192
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od Dejv01 »

podobnou závadfu jsme řešili s kamarádem na je OII 2,0Tsi(RS) ale tam to bylo trochu jiné,při plným plynu se zakuckala a spadla do nouzáku, na diagnostice nic,na živých hodnotách nic...pomoh nám až osciloskop kde sme zjistili že při maximálních otáčkách přestává pálit 4válec...opraveno výměnou zapalovací cívky...ale ty máš problém s velkým plnícím tlakem a to bude jak píše srotty :wink:

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od svatan »

Tak fajn, jsem klidnější, že to nebude tak drahý:-) I když jestli tam jsou 4 čidla + 1 regulátor a přijdou na ten správnej jako poslední, tak to bude asi taky pěkně mastný:-)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od srotty »

Ty čidla se dají změřit a ventil N75 otestovat.Bohužel v origo servisech to buď neumí a nebo se jim to nechce dělat.Pro ně je výhodnější vyměnit celý díl než zkoušet čím to je.

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od svatan »

Hmm, tak třeba když uvidí, že už o tom člověk něco ví a že si nenechá kálet na hlavu a platit nesmyslné částky, tak se budou snažit víc... Naivní co:-)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od srotty »

No za zkoušku to stojí,ale co mám zkušenosti s origo servisama tak jsou tam pěkní namachrovanci co si myslí,že snědli veškerou moudrost a když na ně člověk vyrukuje s argumentama tak opáčí,že oni to tak nedělají,že mají jiné postupy a že tomu vlastně vůbec nerozumím.Jsou schopni vyměnit celou ŘJ jen proto,že je uvolněný jeden drát.Možná bych to zkusi u někoho kdo tomu opravdu hoví a má zájem ti pomoct,nějaký soukromníček.Ale těch je hrozně málo.

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od svatan »

Když já tam k nim zatím chci a musím jezdit kvůli případné kulanci při opravě rozvodů, za chvíli mě čeká duhá servisní kontrola. I když to teda nepřeháním a některé věci (olej, filtry) si dělám sám...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od srotty »

To jde ,vyměnit si sám olej s filtrem a pak jet na garančku s tím ,ať to nemění,že už to je?

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od svatan »

Ne to ne, já to prostě měním sám zhruba v polovině servisního intervalu s tím, že pravidelnou prohlídku nechám udělat pak v servisu, maximálně je zkusím na to, že bych si přinesl vlastní olej. Takže jakoby nic nepoznají. Zase tolik to nestojí (teď mě olej i s filtrem vyšel na 1050Kč, vzduchový na 320Kč a práce nulová) a mám klid.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od srotty »

Jo takhle ,tak to jo. :D

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od svatan »

Pro ostatní jako info - problém s výpadkem turba při vyšších otázkách byl u mě opravdu způsoben špatnou regulací tlaku, mění se vypínací ventil za 1.300Kč + práce 700Kč. Pokud nejste úplný jelita, je úplně v poho si ten ventil vyměnit doma na koleně, je zvrchu motoru na třech imbusech:-) Takže nový díl po netu a celý problém se dá za 1.250Kč vyřešit...

Jinak teda pro úplnost byl jsem v Olfinu v HK, ke spokojenosti mi chybí fakt, že jsem si tam spolu s ventilem nechával "opravit" kontrolku pásů. A ještě jim říkám, že to bude asi jen vypnuté přes diagnostiku, přesto se mi na faktuře objevila "oprava" pásů v ceně 1.050Kč:-( A doba opravy 150 minut... To jsem nepobral, ale jinak přístup OK.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
jar_da
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 03.07.2011 07:37

Re: Výpadek turba na 1.4TSI 90kW

Příspěvek od jar_da »

jsi mohl napsat, bych ti to nakódoval zpět .... p.s. zadarmo
CAXA

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“