Re: Golf VI 1,4 spatne teple starty

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
kareltt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 20.11.2010 16:17

Re: Golf VI 1,4 spatne teple starty

Příspěvek od kareltt »

Mám stejný problém,když stojí auto delší dobu na slunci nechce nastartovat.Podaří se mi ho nastartovat až tak na 4-5 pokus a mezi každým startováním vytáhnu klíč ze spínačky.Objevilo se mi to již asi 4x v různých intervalech.Jinak startuje na první otočení.Mám najeto 42 000km a svíčky stále od novoty.Zvažují jestli nemůže být problém v těch svíčkách a jestli by výměna pomohla?

rasto4444
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 06.01.2011 22:34

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od rasto4444 »

http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=9 ... ie#p595583" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá

leonin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 12.08.2013 22:13

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od leonin »

Vyměna sviček nepomohla a ani vyměna palivoveho filtru.

mihalo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 13.11.2013 18:26

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od mihalo »

Boli ste s tým vo vw servise? Oni o tom probléme vedia! rasto4444 Vám tu dal odkaz na riešenie problému. Keby ste čítali, tak prídete k tomuto: "Príčinou ťažkého štartu motora po dlhšom státi na slnku je elektromagnetický ventil na nádobke AKF(filter s aktívnym uhlím).
Ak je výrobcom ventilu firma VALEO a dátum výroby je pred 310-tym dňom roku 2009, Tak je ho potrebné vymeniť.
Na ventile je kodové číslo výroby v tvare 31009 resp 3109 čo značí 310-ty deň roku 2009, napr 1749 je 174-ty deň 2009."
Orientačná cena 60 euro ventil + 40 euro robota vo vw servise. Mne to menili v júny 2013 od vtedy mam pokoj. Osobne si myslím, že by to mal vw meniť zadarmo v rámci zvolávačky, keď vie, že montoval vadnu sériu nejakej súčiastky. Ale to by som chcel asi veľa.

lichoresnice
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 19.05.2011 13:55

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od lichoresnice »

Bylo by možné sem uvést číslo dílu, příp. kde se nachází ?
dneska jsem pro to byl na jarově, u nádoby s aktivním uhlím elektromagnetický ventil není, je prý až u sání, tak jsem koupil ten (1.590), ale nejsem si jistý zda je to ten správný. myslím, že by to pomohlo i dalším.
Já koupil: 6Q0 906 517 (Tankentlueftungstventil) od Bosche

mihalo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 13.11.2013 18:26

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od mihalo »

Áno, to je on. Prečo to riešiš teraz, v tomto období? Či preventívne? Lebo ak máš problém so štartovaním teraz, tak to nebude v tomto ventile. Táto porucha sa prejavuje iba keď je vonku v tieni nad 30 stupňov. Aspoň u mňa to tak bolo.

Obrázek
Obrázek

lichoresnice
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 19.05.2011 13:55

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od lichoresnice »

auto nešlo nastartovat poté, co stálo asi týden a bylo poměrně teplo - ale samozřejmě 30 nebylo. takže to byl první krok. teď to jde tak uvidím.
ještě pro doplnění - stejný díl Bosch, včetně té krabičky (mimo nálepky VW) stojí v autodílech 820 Kč.

mihalo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 13.11.2013 18:26

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od mihalo »

S týmto dlhším státim som sa nepriamo stretol dávnejšie, keď som ešte v rámci záruky riešil zlé štartovanie, ale z iného dôvodu. V mojom prípade sa mi stalo, že v deň, keď som nejazdil som si chcel umyť auto. Naštartoval som, cúvol som pár metrov z garáže, umyl som, naštartoval a dal naspäť a keď som išiel po pár hodinách preč, auto už nechcelo štartovať. Keď sa mi podarilo, ani neviem na koľký krát, naštartovať išiel som s tým do vw servisu. Po hodinovej diagnostike sa mi dostalo odpovede, že nahrali mi novú aktualizáciu RJ, ktorá údajne rieši zlé štartovanie po dlhšom státi. Ja som im nato povedal, že to nie je môj problém a moje auto nestálo dlho -deň pred tým som jazdil! Odpoveď: Nedali ste si spraviť nejaký tajný vypínač?. Vravím nie. Tak, že oni nevedia, čo to môže byť. Po pár mesiacoch sa mi zopakovala modelová situácia a vtedy som prišiel nato, že keď auto postoji cez noc a na druhý deň mu dáte dva veľmi krátke štarty a odstavíte tak nastanú ťažkosti so štartovaním. Odvtedy nechávam auto 2-3 minúty bežať kým otáčky neklesnú na prevádzkové a až potom vypnem. Problém sa už odvtedy nezopakoval v súvislosti s touto situáciou.

Tvoj problém by som videl na aktualizáciu RJ, aspoň keď vychádzam z toho, čo mi povedali "odborníci v autorizovanom servise".

Ja som začal mať problém so štartovaním kvôli tomuto ventilu asi tretie leto. Vtedy sa mi to prejavilo asi 1-2x za celé leto, tak som to neriešil. Minule leto bolo trošku extrémnejšie, čo sa týka maximálnych teplôt a začala sa mi porucha prejavovať denne. Musel som to riešiť a dokonca nepomohlo ani to, že auto stálo v tieni. Výmenu som riešil dosť narýchlo, keďže som odchádzal o 2 dni na dovolenku, kde boli ešte väčšie teploty, takže som nemal čas lietať po obchodoch a zisťovať, či sa to dá zohnať aj lacnejšie. Výmenou sa problém vyriešil a odvtedy mam zatiaľ pokoj. Len tak na okraj, keď mi ho dali po výmene do rúk, že na pamiatku a videl som na ňom všetky znaky ako sa píšu vyššie a hlavne : MADE IN FRANCE, tak ma skoro vyvrátilo. Na nemeckom aute odišla francúzska súčiastka. Hold Francúzi vedia ako vyrábať spoľahlivosť a kvalitu.

Uživatelský avatar
dream7000
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1447
Registrován: 16.01.2008 18:29
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od dream7000 »

tak uz aj ja som po vymene toho ventilu, bol tam original VALEO vyrobeny 0789, auto ked stalo na slnku nechcelo startovat, zatial neodskusane, nie je pocasie....uvidime ci problem zmizne, dal som BOSCH stal cca 35,60 eur, vymena doma

mihalo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 13.11.2013 18:26

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od mihalo »

uvidíš, keď zas začnú peky :) ...dobre že píšeš...aspoň majú klubáci prehľad koľko to stojí, keď si to človek pozháňa a spraví po vlastnej osi...ja som tu napísal koľko to stojí vo vw servise... všetci si môžu porovnať aké je "dobré a výhodne" chodiť ku vyškoleným odborníkom :).... Mne to vymieňali okolo 1 hodiny :) :) ...ale to asi len preto, aby som sa moc nečudoval, keď si vypýtajú 40 euro za robotu :) ... Postrehol som, že už aj majitelia iných koncernových modelov s rovnakým motorom z približne rovankého obdobia nákupu, riešia podobný problém :)

Uživatelský avatar
dream7000
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1447
Registrován: 16.01.2008 18:29
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: Golf VI 1,4 16V- prosím o radu

Příspěvek od dream7000 »

:D hodinu? som sa nahol nad motor zalozil ruky za sanie, odpojil konektor, stiahol hadice, vybral ventil von, zobral druhy zalozil hadice, pripojil konektor a hadice povkladal do uchytov...cca 5 min naslepo....inak 40 e pekny zarobok....ale to som nemal monterky od VW iba tričko....

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“