Napiš mi SZ, pokud chceš.svatan píše:Můžu se zeptat na pokud možno nezaujatý názor na ten chip? Jaký je reálný i papírový rozdíl (máš změřen původní výkon?), kolik to stálo a jak to auto žere? Ne že bych o tom uvažoval, spíš tak pro zajímavost...I když kdo ví... Já bych spíš než špičkový max. výkon v 5.000 otáčkách ocenil průžnější nástup kolem 2.000, při stejné nebo menší spotřebě.
Jinak co se týče toho ventilu - mně zase pro změnu nejdříve měnili ventil a to částečně pomohlo - motor asi měsíc šel a pár vytočení zvládnul, ale pak to zase začalo dělat a to už měnili na kulanci turbo. Číslo ventilu mám ale na faktuře i na něm jiný - není ten tvůj na 118kw?
ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Moderátor: SandrikGVI
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 19.10.2011 19:23
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
VW Golf VI 1.4 TSI chip 104kW Comfortline
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Tady je graf na 1,4 TSI 90kw
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Chtěl bych se zeptat na dvě věci:
1) To první měření je v sérii se špatným ventilem, pak po prvním načipování se špatným ventilem a to třetí (nejlepší výsledky) po čipu s vyměněným ventilem?
2) Pokud tomu je tak, koukám správně, že sériový motor i se špatným ventilem má v otáčkách (běžného provozu) do cca 2.800 docela o dost větší výkon i krouťák...?
1) To první měření je v sérii se špatným ventilem, pak po prvním načipování se špatným ventilem a to třetí (nejlepší výsledky) po čipu s vyměněným ventilem?
2) Pokud tomu je tak, koukám správně, že sériový motor i se špatným ventilem má v otáčkách (běžného provozu) do cca 2.800 docela o dost větší výkon i krouťák...?
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Nevím, jestli to čteš správně, asi ne.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Nedivím se, já tomu taky nerozumím co se nám tu snažíš zobrazit. Výše uvedenej graf v PDF považuju osobně za naprostej chaos a navrhuju to sem příště nedávat, protože to akorát vyvolává zmatky co a kdy bylo naměřený. V tom grafu je 6 červených, 2 zelený a dvě modrý čáry. Mezi Údaji o výkonu je pouze přesně polovina údajů zobrazených v grafu. Kde je přerušovaná čára, na kterou se odkazuje legenda?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Tak proto se ptám, abych věděl. Jsem v kontaktu s blackhawkem, od kterého počítám, že je to měření.. proto jsem se ptal i na ten ventil, který on měnil. Je dobrý, že do toho konečně někdo šel, a že Ty zveřejníš výsledky své práce, to myslím vážně.
Ale aby to bylo k něčemu pro ostatní, mělo by to být přehlednější nebo s nějakým komentářem. Osobně bych v grafu nechal 4 křivky. Výkon a krouťák a v sérii a po konečné úpravě. To by bylo pro charakteré úpravy a celkovou představu podle mě dostačující...
Ale aby to bylo k něčemu pro ostatní, mělo by to být přehlednější nebo s nějakým komentářem. Osobně bych v grafu nechal 4 křivky. Výkon a krouťák a v sérii a po konečné úpravě. To by bylo pro charakteré úpravy a celkovou představu podle mě dostačující...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Dám sem tedy samotnou úpravu... a je to oranžová a červená a hlavně,to co je nahoře vždy první, je točivý moment.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Jo to mně je jasný, že to nemá 245koní po úpravě a že to nahoře je krouťák:-) Přesto mám ale pocit, že to říkám dobře. Tj. že v nižších otáčkách to má po čipu menší výkon i krouťák. Hranice, kde to má po čipu více, je 2.800ot.
Např. v 2200ot. - série 175Nm, 55kW a po čipu jen 130Nm, 42kW. Ptám se proto, že já osobně kdybych uvažoval o čipu, chtěl bych uchovat ty vlastnosti sériového motoru, tj. že si můžu brumlat na spotřebu na 1500ot. nebo třeba zrychlovat na 5 od 2000otáček. A když je potřeba, tak to okulit. A nevím, jestli bych o tuto vlastnost tímhle nepřišel...
Např. v 2200ot. - série 175Nm, 55kW a po čipu jen 130Nm, 42kW. Ptám se proto, že já osobně kdybych uvažoval o čipu, chtěl bych uchovat ty vlastnosti sériového motoru, tj. že si můžu brumlat na spotřebu na 1500ot. nebo třeba zrychlovat na 5 od 2000otáček. A když je potřeba, tak to okulit. A nevím, jestli bych o tuto vlastnost tímhle nepřišel...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
On ten výkon je stejný a lepší v celém spektru , ale vzhledem k tomu, že přijel na poměrně starých gumách a docházelo k prokluzu, tak jsem po zařazení 4 stupně trošku počkal s plynem , prostě jsem nedal podlahu. / u tohotu motoru není problém výkon, ale nízká hmotnost motoru, tudíž malé zatížení nápravy / Navíc první měření bylo při větší teplotě. A hlavně všechny vozy brzdím v zátěži a ne jen roztočení válců.
Sám mám u brzdy ještě co vylepšovat, nyní řeším odsávání, a přítah na nápravě budu řešit také. Poté bude asi většina grafů optimálních.
Sám mám u brzdy ještě co vylepšovat, nyní řeším odsávání, a přítah na nápravě budu řešit také. Poté bude asi většina grafů optimálních.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Samotný graf 1,4řky..
a graf TDička, kde díky váze motoru s tímto problém není.Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Co se týče oktávky - takhle nějak bych si představoval dobrý čip:-) Zachované výkonnostní parametry původního motoru v nízkých otáčkách a vyšší ve vyšších otáčkách. A zároveň hezky plynulý průběh obou křivek bez špiček.
Zato ten graf Golfu, ten by mě zatím asi moc nepřesvědčil:-) Jednak ten průběh v nižších otáčkách, což teda může být těmi důvody, které popisuješ a jednak mi tam vadí trochu i ty špičky u průběhu krouťáku. Že to prostě není roztáhnutý do většího rozsahu otáček a je tam takový vrchol. Zase ale pokud je to jen nedokonalostmi měření a omezeními brzdy, chápu, že je to těžký...
Zato ten graf Golfu, ten by mě zatím asi moc nepřesvědčil:-) Jednak ten průběh v nižších otáčkách, což teda může být těmi důvody, které popisuješ a jednak mi tam vadí trochu i ty špičky u průběhu krouťáku. Že to prostě není roztáhnutý do většího rozsahu otáček a je tam takový vrchol. Zase ale pokud je to jen nedokonalostmi měření a omezeními brzdy, chápu, že je to těžký...
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Nikdo tě nepřesvědčuje, kup si naftu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
V pohodě, zatím jsem spokojenej
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Dobehol ma problém v téme, akoby trhanie motorom, nepadá do núdzového režimu akurát mám z posledných VI golfov a je rok výroby 2013. Mám 59.000 km, keď pôjdem na 60.000 prehliadku poviem aby sa pozreli na to a napíšem ako som dopadol.
Update : Po prehliadke mi bolo oznámené že s autom nič neni, nebola nájdená žiadna závada. Urobili upgrade riadiacich jednotiek, menil sa palivový filter, sviečky, vzduchový filter. Zatiaľ je lepšie ale stále cítim to trhanie. Uvidím ako sa bude správať ďalej.
Update : Po prehliadke mi bolo oznámené že s autom nič neni, nebola nájdená žiadna závada. Urobili upgrade riadiacich jednotiek, menil sa palivový filter, sviečky, vzduchový filter. Zatiaľ je lepšie ale stále cítim to trhanie. Uvidím ako sa bude správať ďalej.
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Ahojte, som späť. Auto týždeň v servise, došlo s trhaním ku kontrolkám EPC a motora, zistené vynechanie zapaľovania na troch valcoch. Zatiaľ ticho, asi vstrekovače alebo cievky. Nejako to trvá už dlho, ak sa niečo dozviem, hodím sem.