Netěsnící motor 1.2 TSI 77kW

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
fkabl
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 341
Registrován: 26.07.2010 13:48

Netěsnící motor 1.2 TSI 77kW

Příspěvek od fkabl »

Tak jsem dnes přezouval pneu u známého v servisu a když měl auto na zvedáku, tak auto jako vždy prohlédnul (jinak servisuji u VW). A..."tady ti zřejmě malinko prosakuje olej z motoru, někde to trochu netěsní, nejspíš tady u toho šroubu, dělá se na něm malá kapka oleje a kolem je to mastné...". Ale prý nic významného a zatím by to neřešil. Parkuji v garáži a tam ani jinde se mi zatím žádné fleky pod autem neobjevily.Tak nevím, auto mám něco přes 3 roky, takže už po záruce a najeto 62 tis. km. Motor 1,2 TSI 77kw. Co myslíte, mám s tím zajet do servisu VW? Co s tím asi budou dělat? Má ještě někdo podobný problém? Díky.

Uživatelský avatar
fridrikh
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2510
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od fridrikh »

Nevím, který šroub máš na mysli, pokud se jedná o výpušťák, případně i jiný šroub, stačí koupit nový měděný těsnění (podložku). Vyměnit a je po problému. Ta kapička, o které mluvíš, mohla vzniknout při výměně. Pokud nemáš někde fleky, tak osobně bych to neřešil, ale pokud chceš mít čisté svědomí, tak to těsnění vyměň a máš klid. :drinks:

fkabl
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 341
Registrován: 26.07.2010 13:48

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od fkabl »

Nejsem vůbec technický typ, ale nejedná se o výpustný šroub, ale nějaký šroub nebo těsnění hlavy motoru, nebo olejové vany. Fakt nevím. Sám se do ničeho určitě pouštět nebudu. Prostě někde lehce prolíná olej a přemýšlím, zda s tím do VW servisu nebo to ignorovat. Nerad bych něco zanedbal, ale zase bych nerad, aby mi pouze utřeli motor hadrem a naúčtovali těžké tisíce za "ohromnou opravu motoru a jeho přetěsnění". Vy máte všichni své TSI motory čisťoučké?

Uživatelský avatar
Black Dragon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.03.2010 19:22

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od Black Dragon »

Taky jsem měl auto nedávno na zdviháku a motor zespodu od oleje byl. Koukal jsem na to a zjistil jsem ze to teče od turba. Taky to mám po záruce, servisuji to teď mimo vw, takže to nijak zatím řešit nebudu, ale že by pod autem byl flek oleje, to ne, jen to tak prosakuje.

fkabl
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 341
Registrován: 26.07.2010 13:48

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od fkabl »

Tak jsem si to byl před chvílí prohlédnout amatérským okem ještě jednou a nepotřebuji mít ani auto na zvedáku, abych viděl, že to netěsní na více místech...mastné fleky na motoru jsou i na několika místech kolem těsnění pod hlavou motoru a těsnění mezi motorem a rozvody. Není nic dramatického a loužičky pod autem nejsou (zatím!), ale sere mě to!!! Jěstě před nedávnem to tam nebylo. Zatím to řešit nebudu, maximálně se domluvím se známým mechanikem, aby mi zkusil lehce přitáhnout šrouby. Prohlížel jsem 2 služební auta (Roomster a Superb), která jsou o něco starší a s podobným a větším nájezdem a motory jsou čisté jako dětská prdelka. Pak, že kvalita VW:-(

Uživatelský avatar
ohsi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 22.05.2009 16:44

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od ohsi »

Motory VW sú aj v škodovkách.
Golf VI 1,4 TSI

Uživatelský avatar
wenas
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 26.08.2011 18:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od wenas »

muj 2.0 tdi 81kw tece u remenice klikoveho hridele takze gufero,a na leve strane mam problem s manzetou poloosy,menil jsem olej a koukam a na prevodovce rovna čááára vazelinky,takze jsem koupil manzetu SKF a porad stejny problem,v sade manzety bylo vse,šrouby vazelina a tesneni,newim proc to porad hazi vazelinu ale kdyz jsem sundal koub tak se mi nezdal uplne fresh,byl hodne tuhy do urciteho uhlu pritom u prevodovky se to moc nehybe,tedy ne tolik jako vnejsi,asi budu muset koupit i koub....mam najeto 158 000km

Uživatelský avatar
TSIman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 20.05.2010 21:44
Bydliště: Ostrava

Re: Netěsnící motor

Příspěvek od TSIman »

Mám taky problém, kdy na TK zjistili kapku oleje na vaně. Jelikož jsem tam byl hned po servisu, kdy olej měnili, tak jsem mu řekl, že to mechanik asi neotřel při výměně. Nedalo mi to a zajel jsem do servisu. Tam to zvedli, vyměnili těsnění pod výpustným šroubem. Za 14 dnů jsem pozoroval kapky na zemi v garáži. Tak jsem jel na reklamaci. Přetěsnili vanu, kryt řetězu a vyměnili odlučovač oleje.
Za týden kapky znovu a ještě větší. Znovu přetěsnili. Nyní nic nekape, ale motor baští olej a je to cítit z výfuku. Plánuji další reklamaci.

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“