1.4 16V nebo 1.6
Moderátor: SandrikGVI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.12.2015 19:02
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Nejsem si jistej jakej je teda presnej rozdil mezi trendline a comfortline,ale tohle je trendline,ale ma to to vetsi radio,tempomat,kozenej volant a loketni operku
Naposledy upravil(a) Boumic dne 01.04.2016 06:15, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Mihalo
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 04.05.2015 23:12
Re: 1.4 16V nebo 1.6
To máš malej koženej paket a radio bylo asi na přání.. Nevím no, já jsem teda měl rcd 210, a měl jsem mít i loketní, ale za byla vykuchaná A mám malej paket.. Dělám si z toho comfortline A
Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.12.2015 19:02
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Chlapaci ma nekdo zkusenosti s polepem? Chci na cerno strechu a zrcatka? Nedoporucil by mi nekdo nejake misto,kde bych si to mohl nechat udelat? Popripade na kolik to vyjde. Diky
Prvni dnesni oplachnuti pridavam
Prvni dnesni oplachnuti pridavam
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.12.2015 19:02
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Jak se ptal TRIB1995 tak ve 130km to toci 3700
- SandrikGVI
- Moderátor
- Příspěvky: 2239
- Registrován: 18.01.2011 20:20
- Bydliště: Středočechy :D
Re: 1.4 16V nebo 1.6
hale muzu doporucit klubaka Steve zde z klubu...me lepil na okna a prace super je z Berouna kdyby neco poslu ti primo kontakt akorad nevim jestli lepi i jinam nez na okna ale to se ho muzes optat
- TRIB1995
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 12.07.2015 07:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Díky za info ať slouží, jinak zrcátka ti málo kdo uděla pod 1200Kč,- je to piplačka a více méně si předplácíš případnou výměnu folie, která se na zrcátkach často krabatí. Ja sehnal jediného člověka za 500Kč,-, ale mouchy to má
P 307 1.6 16V
Golf V 2.0TDI
Golf VI 1.4 16V
Golf V 2.0TDI
Golf VI 1.4 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.12.2015 19:02
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Ahoj,tak nakonec i kamarad chce poridit Golfa 6. vim,ze to nepatri presne dotoho chatu,ale mohl by se mi nekdo vyjadrit jak se povedl golf cca 2011-2012 v kombiku s 1,6 TDI?
S najezdem okolo 120000km.
Je to dobra volba motoru?
Diky moc
S najezdem okolo 120000km.
Je to dobra volba motoru?
Diky moc
- dýzlgejt
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.11.2015 20:16
- Bydliště: Highland
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Když jsem před rokem sháněl auto (bylo mi celkem jedno, jestli benzin nebo naftu), tak:
- co jsem zjistil, tak 1,6 TDI by měl být nový motor, do jehož vývoje VW nacpal dost peněz a docela se povedl (parametry a popis vygooglíš)
- výkonově na běžný ježdění je podle mě dostatečný, na druhou stranu od něj nemůžeš čekat v tomhle směru zázraky – opravdu doporučuji se svézt v 1,6 TDI i ve 2,0 TDI a pak se rozhodnout (za 2,0 si samozřejmě i u ojetiny připlatíš)
- je to motor „podvodník“ – ten co falšuje emise (ale to je 2,0 z těch let taky)
- mínusem je spojení s manuálním 5-ti kvaltem (u 4x2) - 2,0 má 6-ti kvalt
- údajně se někdy na jaře 2011 začal montovat pevný setrvačník, takže o starost míň – náš je vyroben 16.03.2011 a pevný setrvák už má
- s DPF by si měl umět poradit výrazně líp, než starý PD-čka
- z čeho nejsem úplně unešený, tak je spotřeba. Nejsem žádný závodník, ale taky ne slimák a delší jízdy jezdím tak kolem 6. Couračky po městě se studeným motorem přes 10 a to i výrazně. Motor se ohřeje tak po 10 km. K těm 6 se dostávám po nějakých 15-20 km. Takže naftu nedoporučuji, pokud by mělo převládat nějaké krátké popojíždění. Jinak 2,0 asi chodí za míň i v optimálním režimu, zřejmě i díky tomu, že mu člověk nemusí „tolik šlapat“.
co se nepovedlo:
- způsob výměny žárovek v předních světlech, zvlášť parkovačky (aspoň tedy u halogenových reflektorů) – tak mizerný přístup a přitom udělat vyjímatelný reflektor je tak jednoduché
- H15 a hlavně její cena
- sametky s nesmyslnou drážkou u skla bočních oken – v zimě přimrzá sníh a voda co tam napadá ke sklu, to pak nejde stáhnout
- mě vadila dvojitá podlaha v kufru, ale tu není složité vyhodit ven
co se povedlo (aspoň podle mě):
- spousta blbostí (máme ho ve slušné výbavě), co fungují a zpříjemňují člověku život (MF volant, HF, BAS, EDS, …). (Jen bych ještě uvítal vyhřívané čelní sklo.)
- kvalita materiálů a zpracování
- co jsem zjistil, tak 1,6 TDI by měl být nový motor, do jehož vývoje VW nacpal dost peněz a docela se povedl (parametry a popis vygooglíš)
- výkonově na běžný ježdění je podle mě dostatečný, na druhou stranu od něj nemůžeš čekat v tomhle směru zázraky – opravdu doporučuji se svézt v 1,6 TDI i ve 2,0 TDI a pak se rozhodnout (za 2,0 si samozřejmě i u ojetiny připlatíš)
- je to motor „podvodník“ – ten co falšuje emise (ale to je 2,0 z těch let taky)
- mínusem je spojení s manuálním 5-ti kvaltem (u 4x2) - 2,0 má 6-ti kvalt
- údajně se někdy na jaře 2011 začal montovat pevný setrvačník, takže o starost míň – náš je vyroben 16.03.2011 a pevný setrvák už má
- s DPF by si měl umět poradit výrazně líp, než starý PD-čka
- z čeho nejsem úplně unešený, tak je spotřeba. Nejsem žádný závodník, ale taky ne slimák a delší jízdy jezdím tak kolem 6. Couračky po městě se studeným motorem přes 10 a to i výrazně. Motor se ohřeje tak po 10 km. K těm 6 se dostávám po nějakých 15-20 km. Takže naftu nedoporučuji, pokud by mělo převládat nějaké krátké popojíždění. Jinak 2,0 asi chodí za míň i v optimálním režimu, zřejmě i díky tomu, že mu člověk nemusí „tolik šlapat“.
co se nepovedlo:
- způsob výměny žárovek v předních světlech, zvlášť parkovačky (aspoň tedy u halogenových reflektorů) – tak mizerný přístup a přitom udělat vyjímatelný reflektor je tak jednoduché
- H15 a hlavně její cena
- sametky s nesmyslnou drážkou u skla bočních oken – v zimě přimrzá sníh a voda co tam napadá ke sklu, to pak nejde stáhnout
- mě vadila dvojitá podlaha v kufru, ale tu není složité vyhodit ven
co se povedlo (aspoň podle mě):
- spousta blbostí (máme ho ve slušné výbavě), co fungují a zpříjemňují člověku život (MF volant, HF, BAS, EDS, …). (Jen bych ještě uvítal vyhřívané čelní sklo.)
- kvalita materiálů a zpracování
Golf VI Variant Highline, 1.6 CR, 77kW (CAYC), 2011
ex. Golf V, 5.dv., Comfortline, 1.9 PD, 66kW (BRU), 2004
ex. Golf V, 5.dv., Comfortline, 1.9 PD, 66kW (BRU), 2004
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.12.2015 19:02
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Kamarad jezdi do prace cca 17km( kratkej dlouhej tyden ) + hodne casto po praci ci vikendy jezdi za pritelkyni asi 70km. Tak prave vaha mezi 1,6 benzin nebo 1,6 nafta. S celkove jizdy z meho holfu je nadseny ( povoz,zpracovani atd ) takze by do nej rad sel taky. On teda do kombika. Tak shanime info. Kazdopadne moc diky za super popis
- Pavel Mihalo
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 04.05.2015 23:12
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Benzín.
Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
- Hallgor
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16.10.2016 08:08
- Bydliště: Tisnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Hledal sem 1.6 75kw nakonec koupeno od známeho kvůli stavu a km koupena 1.4 59kw. Nemůžu vynachvalit..spotřeba Brno - Lipovovský mikuláš 5.9..ano přijde kopec podřadim a tocim ale i tak 5.9..
- TRIB1995
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 12.07.2015 07:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Co se tyka spotreby 1.4 je na tom v kazdem smeru lepe, to se vi a i si myslim ze jezdi moc hezky.. 1.6 na urcite lepsi vykon, ale treba na dalnici toci vic ..
P 307 1.6 16V
Golf V 2.0TDI
Golf VI 1.4 16V
Golf V 2.0TDI
Golf VI 1.4 16V
- Jiruna09
- Závodník
- Příspěvky: 605
- Registrován: 01.06.2016 15:29
- Bydliště: okres Benešov
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Využiji Boumicovo téma, snad mu to nebude vadit
Sháním druhý vůz do rodiny pro manželčiny pojížďky "kolem komína". Vzhledem k malému nájezdu je benzín jediná volba a uvítal bych spolehlivý a jednoduchý "atmosférák". V mém uvažovaném výběru skončil i Golf VI Variant s benzínovým motorem 1.6. U 1.4 bych měl strach z výkonu a na nějakém tom litru benzínu při malém nájezdu nesejde.
Teď k jádru dotazu. Zajímá mě spolehlivost, životnost a nároky na servis tohoto motoru/auta. Lze ho sehnat ve slušném stavu, nebo mají za sebou těžký život (obzvláště vozy z Německa)? Moje představa je auto koupit, nechat udělat důkladnou kontrolu a servis a pak dalších 5 let řešit jen běžný servis.
Předem díky
Sháním druhý vůz do rodiny pro manželčiny pojížďky "kolem komína". Vzhledem k malému nájezdu je benzín jediná volba a uvítal bych spolehlivý a jednoduchý "atmosférák". V mém uvažovaném výběru skončil i Golf VI Variant s benzínovým motorem 1.6. U 1.4 bych měl strach z výkonu a na nějakém tom litru benzínu při malém nájezdu nesejde.
Teď k jádru dotazu. Zajímá mě spolehlivost, životnost a nároky na servis tohoto motoru/auta. Lze ho sehnat ve slušném stavu, nebo mají za sebou těžký život (obzvláště vozy z Německa)? Moje představa je auto koupit, nechat udělat důkladnou kontrolu a servis a pak dalších 5 let řešit jen běžný servis.
Předem díky
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Tak to přeji hodně štěstí při výběru. Hlavně při představě, že budeš pět let řešit jen běžný servis. Je třeba vybrat něco s menším nájezdem.
Btw proč Variant, když to je pro ženu na popojíždky?
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Btw proč Variant, když to je pro ženu na popojíždky?
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Jiruna09
- Závodník
- Příspěvky: 605
- Registrován: 01.06.2016 15:29
- Bydliště: okres Benešov
Re: 1.4 16V nebo 1.6
Samozřejmě jsem to trochu nadsadil. O auta jsem se vždy staral, tak samozřejmě vím že i u dobrých aut se opravuje. Vlastně dobrý a včasný servis/oprava dělá spolehlivé/dlouhověké auto. Jde mi o to, aby to nebyla past na peníze a nebylo to pořád na dílně.
Proč variant? Skládání nákupu, kočárku po důkladné demontáži a dalších věcí naráz do hatchbacku jsme si užili u prvního dítěte dost.
Proč variant? Skládání nákupu, kočárku po důkladné demontáži a dalších věcí naráz do hatchbacku jsme si užili u prvního dítěte dost.