Golf VI aktivace DPF

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

lubinek79
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 01.11.2015 21:38
Bydliště: okolí Hustopeč

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od lubinek79 »

U mě to tedy poznat jde. Nejen že se mírně zvýší otáčky(cca 950), ale je i poznat při jízdě, že má auto jakoby trochu jiný zvuk. A taky jsou dost cítit vibrace....teda aspoň u toho mého auta. Regenerace skončí a vše je v pohodě.
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI 77kW 2011

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od Ative »

Ahojte, mám otázku. Když probíhá regenerace DPF filtru, tak po jeho ukončení otáčky samo spadnou na patřičnou hranici okolo 900 otáček? Mě regenerace probíhala asi cca 20 minut, ale otáčky stále nepadaly. Tak sem sešlápnul trochu plyn a otáčky klesly jak mají. Jinak je to u motoru 1,6 Tdi. Díky za každou radu.
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

lubinek79
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 01.11.2015 21:38
Bydliště: okolí Hustopeč

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od lubinek79 »

Pokud se bavíme o regeneraci za jízdy, tak mě otáčky klesnou samy. Na volnoběh jsem regeneraci nikdy dojet nenechal, takže v tomhle neporadím. ALe pokud ti po přidání plynu klesly, tak bych to neřešil a asi to tak má být. :-)
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI 77kW 2011

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od Ative »

Takže asi cajk. No za jízdy sem regeneraci snad ještě ani nepocítil :)
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

lubinek79
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 01.11.2015 21:38
Bydliště: okolí Hustopeč

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od lubinek79 »

Za jízdy to v podstatě nepoznáš. Já si toho všimnu jen když třeba zastavím, tak vidím zvýšené otáčky a cítím vibrace.
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI 77kW 2011

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od Ative »

Jasné. Jako bodlo by to aby někdo napsal osobní zkušenost s tím nebo jak to má správě být.
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od Ative »

Chtěl bych ohledně DPF dát takový poznatek. Občas se mi stane,že mi to regeneruje když jedu z práce domů,tak to jedu trošku protáhnout aby byli otáčky potom tak jak mají být. Všiml sem si toho, že po celou dobu regenerace auto reaguje na plyn úplně jinak a jede "jako potrefené",má daleko lepší tah. Setkal se s tím někdo taky? Jedná se 1,6 Tdi.
Naposledy upravil(a) Ative dne 04.07.2017 06:30, celkem upraveno 1 x.
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od motorpower »

salko píše:Dávnejšie som čítal tento článok a celkom pekne tam vysvetľujú, ako to vlastne funguje. Je tam spomenuté aj ohľadom toho bieleho dymu.
http://www.auto.cz/filtry-pevnych-casti ... -dil-93668" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak ten článek je přesně o ničem...Advan.... ani náhrady nefungují, a už vůbec nesplňují.
Stačí projet odborné diskuse u našich západních sousedů.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Jojo sdi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 31.12.2009 16:30
Bydliště: Slovwakia

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od Jojo sdi »

Ative píše:Chtěl bych ohledně DPF dát takový poznatek. Občas se mi stane,že mi to regeneruje když jedu z práce domů,tak to jedu trošku protáhnout aby byli otáčky potom tak jak mají být. Všiml sem si toho, že po celou dobu regenerace auto reaguje na plyn úplně jinak a jede "jako potrefené",má daleko lepší tah. Setkal se s tím někdo taky? Jedná se 1,6 Tdi.
Ja mám 2,0 tdi 81kw a presne ako píšeš,ide to vtedy ako blázen ;)

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od jirkaTDI »

přesně tak, při regeneraci je mnohem lepší reakce na plyn, a taky v zimě to začne mnohem víc topit :D jinak jak bylo řečeno, při stání zvýšený volnoběh, ze začátku regenerace vyšší litrová spotřeba, v průběhu regenerace nižší. A taky smrádek z výfuku, podobný, jako když se asfaltuje silnice. Pokud už se rozsvěcí kontrolka, je něco špatně - minimálně je potřeba projet se dál po dálnici, aby se mohl filtr vypálit.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od Ative »

Tak trochu tohle zapomenuté téma oživíme. Jaká je max hodnota zanesení filtru (g), kdy už je nutné vyvolat přes diagnostiku regeneraci?
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

Uživatelský avatar
pavel@cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 16.01.2011 14:29
Bydliště: Chotěvice

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od pavel@cz »

Ative píše:
27.12.2018 19:09
Tak trochu tohle zapomenuté téma oživíme. Jaká je max hodnota zanesení filtru (g), kdy už je nutné vyvolat přes diagnostiku regeneraci?
Někde jsem se dočetl, že je to hodnota mezi 60-70g. Měl jsem na svém 1,6TDi 77kW z roku 2011, po nájezdu 280 000 km 72g a nechal jsem čistit. Pár dnů po čištění diagnostika ukázala cca 2g.
Přehlídl jsem ten konec, tohle je hodnota max zaplnění nespalitelným popílkem.
VW GOLF IV 1,9 TDi 81kW ASV, 2002; VW GOLF VI Variant 1,6 TDi CR 77kW, 2011

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf VI aktivace DPF

Příspěvek od kubisz »

Ative píše:
27.12.2018 19:09
Tak trochu tohle zapomenuté téma oživíme. Jaká je max hodnota zanesení filtru (g), kdy už je nutné vyvolat přes diagnostiku regeneraci?
v tu chvili uz by se Vam mela objevit dioda na budicich; mam nejaky servisni obrazek a mam pocit, ze byl pro starsi motory, urcite ne pro MQB auta; tam je napsano, ze se rozsviti mezi 24-40g (to se da este "zachranit" jizdou), pak od 40g do 45g je nutna servisni regenerace a co je nad, je na vymenu filtru...
Přílohy
DPF_replacement.jpeg
DPF_replacement.jpeg (56.4 KiB) Zobrazeno 212 x
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“