Obdoba blow off u TDI CR

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Uživatelský avatar
Šátek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 29.09.2009 16:42
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od Šátek »

čau,
všiml jsem si toho už dávno, ale teď znovu ještě v souvislosti s novýma motorama. Prostě když jedu např. na dvojku či trojku a pustím najednou plyn, tak mi v motoru odfoukne (doslova střelí) jako to dělají blow off ventily u turbo benzínových motorů, v naftových přece tento ventil jako ryze praktickou věc nejde přidělat, není na to vybavenej ani připravenej, tak proč to dělá? Navíc, kolega má 1,6 TDI 66kw a tam to teprv střílí, jsem se v tom autě cejtil jak v Celice 2,0 turbo nebo M 3000GT. Čím to je, že to takhle je? Případně dá se to nějak regulovat (samozřejmě k lepšímu - hlasitějšímu :))

díky, Milan
VW Golf VI 2,0 TDI CR

Uživatelský avatar
Šátek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 29.09.2009 16:42
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od Šátek »

No koukám, samí profíci tady :D
VW Golf VI 2,0 TDI CR

mefix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 451
Registrován: 08.09.2009 22:14

Re: Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od mefix »

Mám 103 kW, CR I. generace a nic podobného jsem si nevšiml. K chodu motoru nemám sebemenší připomínku.

Uživatelský avatar
Šátek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 29.09.2009 16:42
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od Šátek »

On je nějakej CR první a druhé generace?
Jinak já taky nemám připomínku, akorát se ptám, protože to tyhle motory dělaj.
VW Golf VI 2,0 TDI CR

mefix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 451
Registrován: 08.09.2009 22:14

Re: Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od mefix »

Motor 2,0 l TDI CR - II. generace
V průběhu produkce modelových řad Octavia II, Superb II a Yeti byla první generace motoru 2,0 l TDI
se systémem vstřikování paliva common rail postupně nahrazována generací druhou.
Druhá generace motoru 2,0 l TDI se oproti první liší několika konstrukčními prvky. Mezi jednu z nejvýznamnějších
úprav patří náhrada vstřikovacích jednotek ovládaných piezoventilem za vstřikovací
jednotky ovládané elektromagnetickým ventilem.
K výkonovým variantám 103 kW a 125 kW přibyla u druhé generace motoru 2,0 l TDI alternativa o výkonu
81 kW.

I. generace těchto motorů pro Škodu má kód CBDB, II. generace pak CFHC. Pokud budu vycházet z toho, že motory jsou "téměř" identické (Škoda x Golf), pak kód motoru u Golfa, je písmeny velmi blízko motoru I. generace. Své označení najdeš v servisní knížce, kde na první stránce je Datový štítek vozidla, kde já mám CBAB a ve velkém TP je pak jen CBA. Proč se u jednoho auta liší označení, fakt nevím.
Někde na zdejším fóru je ke stažení Dílenská učební příručka č.80 pro Škodu, kde to je vše napsané. Pokud má někdo o tom povědomí, jak to s těmi motory opravdu je, bude rád, když napíše pár řádek.

AUTOKADLEC
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 13.03.2011 14:46
Bydliště: Brno

Re: Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od AUTOKADLEC »

co vim ja tak motory CR nemaji u vw 2 generace, vw pouzivalo do roku 2008 system PD, ktery nahradily CR a ty se lisi jenom systemem bud Bosch nebo Siemens

martin.palicka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 17.06.2011 08:01
Bydliště: Roznava, SR

Re: Obdoba blow off u TDI CR

Příspěvek od martin.palicka »

Ahoj Satku, vsimol som si to aj ja, ked nahle uberiem plyn vyda to zvuk ako ked nejaky ventil odpusti vzduch pod tlakom, tazko povedat odkial to ide kedze to nema skrtiacu klapku. Ale zvuk je to fajn. :D Jo a mam 1,6 TDI.
Golf VI Rabbit TDI Shark Blue + Relax + MF Volant
ex Fiat Uno 1,4 TD - biely tesak :D

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“