2.0 TDI

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od KoCZ1 »

Mě se s dieselem, celkem dobře rozjíždí :laugh: ále nemám spojku noo.... :laugh:
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

ivanic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 21.02.2014 18:51

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od ivanic »

zdar,
vie niekto poradiť, aký je náhon servo čerpadla v golf 6? Elektrický pohon, alebo klasicky od motora cez remeň?
Inak celkovo čo hovoríte na 6kový golf? ja mam 3kový 1.9 Tdi, ôsmy rok, som velmi spokojný, no roky letia.

Uživatelský avatar
Rives
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 22.11.2013 19:00
Bydliště: Slovakia

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od Rives »

MK6 ma elektro posilnovac, cize ziadne servocerpadlo ako na trojke cez klinovy remen co piska ako sprosty :D
tiez som presedlal z G3 do G6. Je to super aj s tym dvojlitrom.
G6 2.0 TDI CR 103kW

TyVole
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 12.11.2012 20:14
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od TyVole »

Tvl :mrgreen: Jak někdo muže řešit horší rozjezd u nafty když to je nízkootáčkový a zaberá zespoda hošííííííííííííí to me pobavilo

lasky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 19.05.2009 08:29

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od lasky »

zdravím, možná z jiného soudku, mám vw golf VI rv 2013 s dotčeným motorem kauzy "dieselgate", obdržel sem dopis, že se mám dostavit k přehrání jednotky. Máte již někdo s tímto zkušenost? Neklesl tím výkon? Dá se to udělat i v jiné zemi eu (de)? díky moc předem za odpovědi. A jinak, popojíždění, ježdění krátké trasy bez zahřátého motoru s tdi na pikaču.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od motorpower »

Výkon neklesne, naopak. 5PS + ve vyšších ot. a kroťák také nahoru.
Dodám graf. Spotřeba jde díky častějším regeneracím nahoru.

Silnější křivka je sw po úpravě novým sw.
Dieselgate.JPG
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“