2.0 TDI
Moderátor: SandrikGVI
- GTImkVI
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.12.2010 21:54
Re: 2.0 TDI
Jestli se mohu vložit trochu do debaty, tak jsem chtěl napsat, že v říjnu 2009 jsem si zakoupil GmkVI 2.0TDI 103Kw, spotřeba celkem v poho kolem 6l ale ten výkon nic moc, známý má GmkV 4motion TDI 180k a to je úplně jiné kafe, tak jsem se za 7 měsíců nasral a koupil GmkVI GTi, žere na dálku 6 a ve měste 7,5. Nechrochtá a když šlápnu, jedu:-), a stím filtrem co psal kolega je to pravda, je to zbytečné a drahé.
[/attachment]
Naposledy upravil(a) GTImkVI dne 06.12.2010 00:13, celkem upraveno 3 x.
Golf VI, 2.0TFSi-GTi, 211Ps
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Tak to gratulace k autu Mě osobně mrzí, že nedělají něco kolem 170-200PS s 4 motion Každopádně 4x4 je něco absolutně dokonalého. Na sněhu může mít člověk výkon jakej chce a 4kola mu natrhne pr**l a na mokru si mě chtěl dát na rozjezd jeden s upravenym civicem na 150PS a já jel zrovna ve staré octávce 74kw 4x4 a na rozjezd na mokru se nechytal
Ale GTI je krom na sněhu nejlepší volba Už jsem v něm jel a dávám 9/10 a 10 bych asi dal jen Astonu Martin DB9, v kterém jsem seděl.
Ale GTI je krom na sněhu nejlepší volba Už jsem v něm jel a dávám 9/10 a 10 bych asi dal jen Astonu Martin DB9, v kterém jsem seděl.
Petr Látal (Gvines)
- honzanun
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 30.09.2009 20:14
Re: 2.0 TDI
Trochu mimo téma: Kdo jste přišel na tu levnou naftu z lodí? To si jako myslíte, že do lodí se leje stejná nafta co do auta?
Nafta, co je do auta se možná leje do malýho člunu s jedno/dvou válcovým motorem. To, co se leje do větších lodí s naftou nemá zrovna moc společnýho a to co žerou opravdu velký lodě je spíš skoro surová ropa než něco, co znáte v konzistenci a barvě, jako mají automobilová paliva...
Takže opravdu nevěřte všemu, co slyšíte...
Nafta, co je do auta se možná leje do malýho člunu s jedno/dvou válcovým motorem. To, co se leje do větších lodí s naftou nemá zrovna moc společnýho a to co žerou opravdu velký lodě je spíš skoro surová ropa než něco, co znáte v konzistenci a barvě, jako mají automobilová paliva...
Takže opravdu nevěřte všemu, co slyšíte...
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Nic proti, ale vím minimálně o 3 lidech ze svého okolí, co lejou do aut naftu z lodí a za další jsou potom firmy, které používají do zemědělské techniky a zde je to to samé Takže tu neříkám jen kec a než argumentuješ, tak si ověř, co píšeš Jo jinak dneska traktory maj motory comonrail
Neříkám, že to dělám já, ale dělá se to.
Neříkám, že to dělám já, ale dělá se to.
Petr Látal (Gvines)
- honzanun
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 30.09.2009 20:14
Re: 2.0 TDI
To co píšeš ty ale nevyvrací moje tvrzení - ano, je třeba možný, že má nějaká firma flotilku malých jachet s motory CR - a tím pádem nakupuje naftu výhodněji, nebo je nějaká další firma a má tolik peněz (nebo tak opravdu výhodného dodavatele nafty), že do motorů určených pro provoz s lodním palivem (výrazně horší kvalita než je vyžadována automobilovými motory) lejou naftu určenou pro CR motory...
A zemědělská technika je opravdu někde jinde, než lodní spalovací motory, ta je srovnatelná s technkou automobilovou...
A zemědělská technika je opravdu někde jinde, než lodní spalovací motory, ta je srovnatelná s technkou automobilovou...
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...
- george 6
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 22.02.2010 17:55
- Bydliště: Brno
Re: 2.0 TDI
Nezbývá než s tebou souhlasit,mám stejný zkušenosti.Pokud ale někdo jde raději do benzínu,proč ne,kolik lidí,tolik názorů.mefix píše:Takež další názor. Mám TDI 2.0, 103 kW. Pokud chceš dynamický, svižný a celkem tichý motor s malou spotřebou, není lepšího výběru .
- GTImkVI
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.12.2010 21:54
Re: 2.0 TDI
Kdyby náhodou někdo chtěl v Jihočeském Kraji svést s Gti, můžete se ozvat na 720 673 326 Váš nováček Standa:-)
Golf VI, 2.0TFSi-GTi, 211Ps
- Michalyx
- Pilot
- Příspěvky: 753
- Registrován: 30.06.2008 21:29
- Bydliště: Calexcity
Re: 2.0 TDI
uf krasavec auto malokedy sa vidi ze dakto presedla s dieslu do benzina skor naopak..to tdi ked si predaval tak si zan dostal asi o riadny kus menej ako stalo nove co?
- Andrew
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11.06.2010 01:09
Re: 2.0 TDI
mefix: nejde tady o ježdění po městě. Jde tady o velké množství krátkých tras, kdy se motor nestihne ani ohřát. Všimni si, že většina taxikářů "ve službě" má prakticky nonstop zapnutý motor na volnoběh i když postávají a čekají. Není to jen kvůli tomu, aby v autě v zimě nezmrzli, ale právě kvůli tomu, aby ho nek... studenýma startama a jízdou za studena, kterou ropožrouti snášení hůře. Ostatně problémy v mrazivém počasí jsou i s naftou jako takovou a pokud vím, tak u dieslů nafta i částečně maže motor, čili to jde všechno ruku v ruce.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 475
- Registrován: 19.08.2009 15:06
Re: 2.0 TDI
nafta není na popojíždění po městě problém, tohle všechno je mix polo reálných příhod a městských legend )
je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat
ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?
podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!
je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat
ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?
podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
No tak to je názor. Asi moc neznáš techniku motorů co? Třeba filtr pevných částic Ti taky nic neříká? Ono nejde ani o motor jako takovej, kterej se zahřejvá delší dobu než benzín a tím pádem není vhodný na popojíždění, ale též a především jde o to, že krátkými popojíždkami se Ti nepročistí filtr pevných částic a autu to rozhodně dobře nedělá. Ano pokud budu mít auto diesel bez filtru, tak není problém, ale schválně se zeptej zkušených mechaniků, co Ti poví k tomu filtru a krátkým trasámzajda82 píše:nafta není na popojíždění po městě problém, tohle všechno je mix polo reálných příhod a městských legend )
je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat
ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?
podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!
Ale nadruhou stranu já v tom jezdit nebudu, takže ať si koupí kdo chce, co chce, ale neplácá své nepodložené tvrzení.
Petr Látal (Gvines)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 475
- Registrován: 19.08.2009 15:06
Re: 2.0 TDI
mam 2.0TDI DPF najeto 199k kratke trasy a DPF je OK predstav si to
ale predpokladam ze to se vysvetli tak ze jsem nejaka vyjimka, rozhodne to nemuze byt tim ze se s turbodieselem da po meste v pohode jezdit
a btw. moje tvrzeni je podlozene sice omezenou ale praktickou zkusenosti primo za volantem, prislo mi v poradku se o nej podelit tim vic ze se na to nekdo pta!
tvrdit ze "nepodlozene placam" a "to je zas nazor" mi neprijde jako diskuze, obzvlaste kdyz jsou tva velmi fundovana technicka vysvetleni podlozena "zkusenym mechanikem"
ale predpokladam ze to se vysvetli tak ze jsem nejaka vyjimka, rozhodne to nemuze byt tim ze se s turbodieselem da po meste v pohode jezdit
a btw. moje tvrzeni je podlozene sice omezenou ale praktickou zkusenosti primo za volantem, prislo mi v poradku se o nej podelit tim vic ze se na to nekdo pta!
tvrdit ze "nepodlozene placam" a "to je zas nazor" mi neprijde jako diskuze, obzvlaste kdyz jsou tva velmi fundovana technicka vysvetleni podlozena "zkusenym mechanikem"
- Black Dragon
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11.03.2010 19:22
Re: 2.0 TDI
No to co tady říkáš, to je teda úplně mimo.I malý dítě ví, že krátký trasy (když jich je moc a motor mezi tím chladne) pro diesly jsou úplně nevhodný.zajda82 píše:nafta není na popojíždění po městě problém, tohle všechno je mix polo reálných příhod a městských legend )
je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat
ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?
podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!
Naprostý souhlas s Platalem.
Ber to ovšem jako můj názor a né že se do tebe chci navážet, to nééé, to bych nepřežil.
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Šup někdo další do diskuze??? To je to samé jako když někdo netočí turbo občas víc, tak po rozebrání motoru je ten, kterej se netočí zadělanej bordelem a ten kterej se točí je čistej...to opět říkám, že jsem to viděl jak to je
A diesel na krátké tratě není a jestli Ti vyhovuje tak budiž ale naftu jako jeté auto bych si nevzal od někoho, kdo s tím jezdil popojíždění...
Každopádně každej znalec v autech řekne, že filtr pevných částic je problém při krátkých tratích a ten má nafta !!!
A diesel na krátké tratě není a jestli Ti vyhovuje tak budiž ale naftu jako jeté auto bych si nevzal od někoho, kdo s tím jezdil popojíždění...
Každopádně každej znalec v autech řekne, že filtr pevných částic je problém při krátkých tratích a ten má nafta !!!
Petr Látal (Gvines)
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 2.0 TDI
Diesel se pomalejc zahřejvá? neprotestuju, jen to slyším opravdu úplně prvně... On si totiž táta stěžoval, že jeho diesel se zahřeje na provozní teplotu až po 10 km jízdě při venkovních 5 stupních, zatímco byl zvyklej na benzín že mu stačila řádově polovička. Tak proto mě to tvrzení zaujalo
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.