2.0 TDI

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
GTImkVI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 03.12.2010 21:54

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od GTImkVI »

Jestli se mohu vložit trochu do debaty, tak jsem chtěl napsat, že v říjnu 2009 jsem si zakoupil GmkVI 2.0TDI 103Kw, spotřeba celkem v poho kolem 6l ale ten výkon nic moc, známý má GmkV 4motion TDI 180k a to je úplně jiné kafe, tak jsem se za 7 měsíců nasral a koupil GmkVI GTi, žere na dálku 6 a ve měste 7,5. Nechrochtá a když šlápnu, jedu:-), a stím filtrem co psal kolega je to pravda, je to zbytečné a drahé.
stále staré autí
stále staré autí
už nové GTi
už nové GTi
Vím, jsem Barbar:-)
Vím, jsem Barbar:-)
ralye alla 2.0TDi
ralye alla 2.0TDi
stále staré autí
stále staré autí
[/attachment]
Moje staré autííí
Moje staré autííí
Přílohy
Ze zadu
Ze zadu
Naposledy upravil(a) GTImkVI dne 06.12.2010 00:13, celkem upraveno 3 x.
Golf VI, 2.0TFSi-GTi, 211Ps

platal
Závodník
Závodník
Příspěvky: 575
Registrován: 20.11.2009 23:55
Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od platal »

Tak to gratulace k autu ;-) Mě osobně mrzí, že nedělají něco kolem 170-200PS s 4 motion :-( Každopádně 4x4 je něco absolutně dokonalého. Na sněhu může mít člověk výkon jakej chce a 4kola mu natrhne pr**l a na mokru si mě chtěl dát na rozjezd jeden s upravenym civicem na 150PS a já jel zrovna ve staré octávce 74kw 4x4 a na rozjezd na mokru se nechytal :-D

Ale GTI je krom na sněhu nejlepší volba ;-) Už jsem v něm jel a dávám 9/10 ;-) a 10 bych asi dal jen Astonu Martin DB9, v kterém jsem seděl.
Petr Látal (Gvines)

Uživatelský avatar
honzanun
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 30.09.2009 20:14

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od honzanun »

Trochu mimo téma: Kdo jste přišel na tu levnou naftu z lodí? To si jako myslíte, že do lodí se leje stejná nafta co do auta? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nafta, co je do auta se možná leje do malýho člunu s jedno/dvou válcovým motorem. To, co se leje do větších lodí s naftou nemá zrovna moc společnýho a to co žerou opravdu velký lodě je spíš skoro surová ropa než něco, co znáte v konzistenci a barvě, jako mají automobilová paliva...

Takže opravdu nevěřte všemu, co slyšíte... :mrgreen:
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...

platal
Závodník
Závodník
Příspěvky: 575
Registrován: 20.11.2009 23:55
Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od platal »

Nic proti, ale vím minimálně o 3 lidech ze svého okolí, co lejou do aut naftu z lodí ;-) a za další jsou potom firmy, které používají do zemědělské techniky a zde je to to samé ;-) Takže tu neříkám jen kec a než argumentuješ, tak si ověř, co píšeš ;-) Jo jinak dneska traktory maj motory comonrail ;-)

Neříkám, že to dělám já, ale dělá se to.
Petr Látal (Gvines)

Uživatelský avatar
honzanun
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 30.09.2009 20:14

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od honzanun »

To co píšeš ty ale nevyvrací moje tvrzení - ano, je třeba možný, že má nějaká firma flotilku malých jachet s motory CR - a tím pádem nakupuje naftu výhodněji, nebo je nějaká další firma a má tolik peněz (nebo tak opravdu výhodného dodavatele nafty), že do motorů určených pro provoz s lodním palivem (výrazně horší kvalita než je vyžadována automobilovými motory) lejou naftu určenou pro CR motory...

A zemědělská technika je opravdu někde jinde, než lodní spalovací motory, ta je srovnatelná s technkou automobilovou...
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...

Uživatelský avatar
george 6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 22.02.2010 17:55
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od george 6 »

mefix píše:Takež další názor. Mám TDI 2.0, 103 kW. Pokud chceš dynamický, svižný a celkem tichý motor s malou spotřebou, není lepšího výběru :mrgreen: .
Nezbývá než s tebou souhlasit,mám stejný zkušenosti.Pokud ale někdo jde raději do benzínu,proč ne,kolik lidí,tolik názorů.:ura1: :mad3: :ura1:

Uživatelský avatar
GTImkVI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 03.12.2010 21:54

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od GTImkVI »

Kdyby náhodou někdo chtěl v Jihočeském Kraji svést s Gti, můžete se ozvat na 720 673 326 Váš nováček Standa:-)
Přílohy
IMG_0036.jpg
Golf VI, 2.0TFSi-GTi, 211Ps

Uživatelský avatar
Michalyx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 753
Registrován: 30.06.2008 21:29
Bydliště: Calexcity

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od Michalyx »

uf krasavec auto :wink: malokedy sa vidi ze dakto presedla s dieslu do benzina skor naopak..to tdi ked si predaval tak si zan dostal asi o riadny kus menej ako stalo nove co?

Uživatelský avatar
Andrew
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 11.06.2010 01:09

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od Andrew »

mefix: nejde tady o ježdění po městě. Jde tady o velké množství krátkých tras, kdy se motor nestihne ani ohřát. Všimni si, že většina taxikářů "ve službě" má prakticky nonstop zapnutý motor na volnoběh i když postávají a čekají. Není to jen kvůli tomu, aby v autě v zimě nezmrzli, ale právě kvůli tomu, aby ho nek... studenýma startama a jízdou za studena, kterou ropožrouti snášení hůře. Ostatně problémy v mrazivém počasí jsou i s naftou jako takovou a pokud vím, tak u dieslů nafta i částečně maže motor, čili to jde všechno ruku v ruce.

zajda82
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 475
Registrován: 19.08.2009 15:06

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od zajda82 »

nafta není na popojíždění po městě problém, tohle všechno je mix polo reálných příhod a městských legend :))

je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat

ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?

podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!

platal
Závodník
Závodník
Příspěvky: 575
Registrován: 20.11.2009 23:55
Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od platal »

zajda82 píše:nafta není na popojíždění po městě problém, tohle všechno je mix polo reálných příhod a městských legend :))

je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat

ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?

podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!
No tak to je názor. Asi moc neznáš techniku motorů co? Třeba filtr pevných částic Ti taky nic neříká? Ono nejde ani o motor jako takovej, kterej se zahřejvá delší dobu než benzín a tím pádem není vhodný na popojíždění, ale též a především jde o to, že krátkými popojíždkami se Ti nepročistí filtr pevných částic a autu to rozhodně dobře nedělá. Ano pokud budu mít auto diesel bez filtru, tak není problém, ale schválně se zeptej zkušených mechaniků, co Ti poví k tomu filtru a krátkým trasám ;-)

Ale nadruhou stranu já v tom jezdit nebudu, takže ať si koupí kdo chce, co chce, ale neplácá své nepodložené tvrzení.
Petr Látal (Gvines)

zajda82
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 475
Registrován: 19.08.2009 15:06

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od zajda82 »

mam 2.0TDI DPF najeto 199k kratke trasy a DPF je OK predstav si to ;)

ale predpokladam ze to se vysvetli tak ze jsem nejaka vyjimka, rozhodne to nemuze byt tim ze se s turbodieselem da po meste v pohode jezdit

a btw. moje tvrzeni je podlozene sice omezenou ale praktickou zkusenosti primo za volantem, prislo mi v poradku se o nej podelit tim vic ze se na to nekdo pta!

tvrdit ze "nepodlozene placam" a "to je zas nazor" mi neprijde jako diskuze, obzvlaste kdyz jsou tva velmi fundovana technicka vysvetleni podlozena "zkusenym mechanikem" :wink:

Uživatelský avatar
Black Dragon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.03.2010 19:22

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od Black Dragon »

zajda82 píše:nafta není na popojíždění po městě problém, tohle všechno je mix polo reálných příhod a městských legend :))

je to auto, má motor, sedneš a jedeš.....2.0TDI CR ti bude dobře sloužit i když budeš popojíždět po městě, jen se k němu musíš dobře chovat

ano, věřím tomu že celková životnost motoru bude ovlivněná tím zda jezdíš město/dálnice ale na kolik? najede to 400 000 nebo jen 300 000? a co TSI nerozsype se kompletně po 250 000? a co když je ti to jedno a po 150 půjde z domu?

podle mého názoru ji to neovlivní tolik abys to musel řešit!!
No to co tady říkáš, to je teda úplně mimo.I malý dítě ví, že krátký trasy (když jich je moc a motor mezi tím chladne) pro diesly jsou úplně nevhodný.
Naprostý souhlas s Platalem.
Ber to ovšem jako můj názor a né že se do tebe chci navážet, to nééé, to bych nepřežil. :twisted:

platal
Závodník
Závodník
Příspěvky: 575
Registrován: 20.11.2009 23:55
Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od platal »

Šup někdo další do diskuze??? To je to samé jako když někdo netočí turbo občas víc, tak po rozebrání motoru je ten, kterej se netočí zadělanej bordelem a ten kterej se točí je čistej...to opět říkám, že jsem to viděl jak to je ;-)

A diesel na krátké tratě není a jestli Ti vyhovuje tak budiž ;-) ale naftu jako jeté auto bych si nevzal od někoho, kdo s tím jezdil popojíždění...

Každopádně každej znalec v autech řekne, že filtr pevných částic je problém při krátkých tratích ;-) a ten má nafta !!!
Petr Látal (Gvines)

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 2.0 TDI

Příspěvek od Pantani »

Diesel se pomalejc zahřejvá? 8O neprotestuju, jen to slyším opravdu úplně prvně... On si totiž táta stěžoval, že jeho diesel se zahřeje na provozní teplotu až po 10 km jízdě při venkovních 5 stupních, zatímco byl zvyklej na benzín že mu stačila řádově polovička. Tak proto mě to tvrzení zaujalo
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“