2.0 TDI
- Thorwards
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.12.2009 22:32
Re: 2.0 TDI
Naftový motor má podle mě větší účinnost proto se zahřívá pomaleji než benzín. Co mám naftu v Peugeotu, tak dokud jsem s ní jezdil do školy cca 100km tak ten motor nebyl ani slyšet a co teď jezdí víceméně couračky po městě, tak minimálně hlučnost šla nahoru, trochu se to zlepšilo aditivem, ale neni to jako dřív. Podle mě chce nafta trochu víc péče než benzín.
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Pantani píše:Diesel se pomalejc zahřejvá? neprotestuju, jen to slyším opravdu úplně prvně... On si totiž táta stěžoval, že jeho diesel se zahřeje na provozní teplotu až po 10 km jízdě při venkovních 5 stupních, zatímco byl zvyklej na benzín že mu stačila řádově polovička. Tak proto mě to tvrzení zaujalo
JJ diesel se zahřejvá pomaleji a je tu další věc, čím menší objem tím dřív je taky ohřátý, což je další plus pro 1,2 a 1,4 TSI oproti naftě Já tu neříkám, že nejde s naftou jezdit po městě, to vůbec, teď s ní popojíždím taky, ale obecně je na popojíždění a trasy do 20km lepší benzín. A v zimě naprosto 100%. Já tu naftu teď v zimě při popojíždění po městě prostě neohřeju na 90st. a kámoš s benzínem to má ohřáté při popojíždění.
Petr Látal (Gvines)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.06.2010 10:21
Re: 2.0 TDI
No k prohřívání malých objemů musím z vlastní zkušenosti říct, že 12 tsi se prohřívá znatelně pomaleji než kdejaký diesel, ono už bohužel neplatí, že benzín je zahřátý hned a hlavně u takto účinných motorů. Docela mě to štve, protože právě kvůli teplu v autě v zimě jsem přešel z dieselu k benzinu a je to z bláta do louže(dokonce se mi ten diesel prohlříval rychleji) Mimochodem nemá někdo zkušenosti s přídavným topením? Na Jarově tvrdili, že s tím nemají zkušenosti a zatím to do G VI nemontovali.
1,2 TSI Trendline, Tornadorot, paket Sport, 310 a clima
- Andrew
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11.06.2010 01:09
Re: 2.0 TDI
U benzínu s příchodem turba rychlost zahřívání také klesla, protože má účinnější (efektivnější) spalovací proces než atmosféra a vzniká při něm méně odpadního tepla. S tím souvisí ještě jedna věc jak tu každý říká něco jiného - mě se to zahřeje hned, mě to trvá dlouho a to mám stejný motor atd. Hodně záleží v jakých otáčkách se pohybujete. Jezděte 1800 a bude vám zahřátí trvat věky, jezděte 2500 a je to zahřáté dvakrát rychleji.
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Tak tohle je naprosto správný !!! Když pojedu žudlačku na 1500ot. tak to zahřeju na dvakrát delší trati, než když to párkrát vytočím k 3000ot. Záleží na otáčkách a samozřejme na tom zda jedu z kopce či porovině či dokopce...srovnání stejná trasa a odlišné motory, tak benzín musí být ryhleji ohřátý.Andrew píše:U benzínu s příchodem turba rychlost zahřívání také klesla, protože má účinnější (efektivnější) spalovací proces než atmosféra a vzniká při něm méně odpadního tepla. S tím souvisí ještě jedna věc jak tu každý říká něco jiného - mě se to zahřeje hned, mě to trvá dlouho a to mám stejný motor atd. Hodně záleží v jakých otáčkách se pohybujete. Jezděte 1800 a bude vám zahřátí trvat věky, jezděte 2500 a je to zahřáté dvakrát rychleji.
Petr Látal (Gvines)
- george 6
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 22.02.2010 17:55
- Bydliště: Brno
Re: 2.0 TDI
Tak nevím,ale já s naftou jsu v pohodě už po 5 km,nevidím v tom problém jak ostatní...Pantani píše:Diesel se pomalejc zahřejvá? neprotestuju, jen to slyším opravdu úplně prvně... On si totiž táta stěžoval, že jeho diesel se zahřeje na provozní teplotu až po 10 km jízdě při venkovních 5 stupních, zatímco byl zvyklej na benzín že mu stačila řádově polovička. Tak proto mě to tvrzení zaujalo
-
- Jezdec
- Příspěvky: 475
- Registrován: 19.08.2009 15:06
Re: 2.0 TDI
podle ceho soudis?george 6 píše:Tak nevím,ale já s naftou jsu v pohodě už po 5 km,nevidím v tom problém jak ostatní...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Myslíte pánové, že je pro motor problém, má-li olej 75 nebo 95 stupňů?
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
To jsou diskuze, pokud budu šlapat na motor, kterej není ohřátej, tak určitě bude hůř mazat než ohřátej, ale pak je tu hafo parametrů, jak kdo moc šlape na plyn, jakej má olej atd....
Samozřejmě, že je jedno zda máš benzín nebo naftu, když pojedeš pianko a motor se normálně začne ohřejvat (myslím včetně oleje). Ale ohřátému autu je každopádně líp než neohřátému.
Otázka diskuze byla tedy, který motor se ohřeje dřív a ten, co se ohřeje, tak mu je rozhodně lépe pro dané cestování.
Když budu šlapat na motor a jedno jestli benzín nebo nafta, tak se ohřeje dřív než ten druhej, na kterej nebudu šlapat Samozřejmě benzín má menší objem, jede ve vyšších otáčkách = zákonitě za stejných podmínek se ohřeje dřív.
Můj názor
Samozřejmě, že je jedno zda máš benzín nebo naftu, když pojedeš pianko a motor se normálně začne ohřejvat (myslím včetně oleje). Ale ohřátému autu je každopádně líp než neohřátému.
Otázka diskuze byla tedy, který motor se ohřeje dřív a ten, co se ohřeje, tak mu je rozhodně lépe pro dané cestování.
Když budu šlapat na motor a jedno jestli benzín nebo nafta, tak se ohřeje dřív než ten druhej, na kterej nebudu šlapat Samozřejmě benzín má menší objem, jede ve vyšších otáčkách = zákonitě za stejných podmínek se ohřeje dřív.
Můj názor
Petr Látal (Gvines)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Snažím se dopátrat, čemu kdo říká v zimě ohřátej motor a zda je problém v teplotě oleje, která je třeba o 20 stupňů nižší, než u prohřátého oleje.
Trochu nechápu tu polemiku o tom, který motor se dříve ohřeje - o tom snad není pochyb, že benzínový je násobně rychleji zahřátý.
Trochu nechápu tu polemiku o tom, který motor se dříve ohřeje - o tom snad není pochyb, že benzínový je násobně rychleji zahřátý.
- Allbacore
- Pilot
- Příspěvky: 754
- Registrován: 13.01.2008 00:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI
1.2TSI sa zohrieva dlhsie ako moj 2.0TDI v Passatemefix píše:Snažím se dopátrat, čemu kdo říká v zimě ohřátej motor a zda je problém v teplotě oleje, která je třeba o 20 stupňů nižší, než u prohřátého oleje.
Trochu nechápu tu polemiku o tom, který motor se dříve ohřeje - o tom snad není pochyb, že benzínový je násobně rychleji zahřátý.
LED autožárovky do interiéru, exteriéru s dvou letou zárukou!
http://www.autoledky.cz/
Nakupujte so slevami zde
http://www.autoledky.cz/
Nakupujte so slevami zde
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Tak si zajeď do servisu protože pokud za stejných podmínek ohřeješ 1,2 TSI později, tak ho máš rozbitéAllbacore píše:1.2TSI sa zohrieva dlhsie ako moj 2.0TDI v Passatemefix píše:Snažím se dopátrat, čemu kdo říká v zimě ohřátej motor a zda je problém v teplotě oleje, která je třeba o 20 stupňů nižší, než u prohřátého oleje.
Trochu nechápu tu polemiku o tom, který motor se dříve ohřeje - o tom snad není pochyb, že benzínový je násobně rychleji zahřátý.
Petr Látal (Gvines)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.11.2012 11:26
Re: 2.0 TDI
Mám GOLF VI 2,0 TDI, používáte aditiva do nafty? Pokud ano, tak jaké.
Díky
Díky
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: 2.0 TDI
když máš naftu z ověřenéa odskoušené pumpy tak nemusíš,ale doporučit můžu zimní VIF nebo aditivum od liqui-moly,důležité je dodržet správný poměr,protože neplatí ,že čím více tím lépe
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Výsledek aditivace VIFem nebo jinými podobnými produkty jen tenčí peněženka, nic jiného.mirate píše:Mám GOLF VI 2,0 TDI, používáte aditiva do nafty? Pokud ano, tak jaké.
Díky