1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

PavelStr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.01.2017 18:33

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od PavelStr »

Tak i u mě to bylo zlikvidovaným pístkem na víčku filtru. Neuvěřitelné.
Zrovna kolem 2011 byly tyhle typy co občas odejdou a diagnostika pak navíc neustále tvrdí že je slabý tlak v railu a mechanici tak jdou po vysokotlakých věcech.
Závada je to o to nemilejší, že se začne projevovat po zahřátí (ale už i mírném).
Ten ventilek pak nedrží přetlak v tělese filtru a vysokotlaká pumpa nemá sací schopnost a nenasaje palivo.
Nafta proudí z nádrže do filtru a hned se vrací bez odporu zpět a nejde do motoru. Auto pak začne poskakovat a zdechat.

TondaF
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 17.06.2016 11:12

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od TondaF »

Tak u me po takrka dvou letech problem vyresen nastavenim nuloveho tlaku na cerpadle. Nejak jsem z vysvetlovani mechanika nepochopil, kde a jak se to dela, ale od te doby, co to prenastavil, tak muzu jet po dalnici do kopce 150 nalozeny a OK. Do nouzaku to nespadne tam, kde to driv padalo.

Ddunga
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 12.09.2008 16:35

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Ddunga »

Zdravím můžu se zeptat odkud jste? Mám stejný problém a nikdo mi nedokáže poradit. Děkuji

gabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 28.05.2012 17:10

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od gabi »

PavelStr píše:
13.02.2017 07:32
Tak i u mě to bylo zlikvidovaným pístkem na víčku filtru. Neuvěřitelné.
Zrovna kolem 2011 byly tyhle typy co občas odejdou a diagnostika pak navíc neustále tvrdí že je slabý tlak v railu a mechanici tak jdou po vysokotlakých věcech.
Závada je to o to nemilejší, že se začne projevovat po zahřátí (ale už i mírném).
Ten ventilek pak nedrží přetlak v tělese filtru a vysokotlaká pumpa nemá sací schopnost a nenasaje palivo.
Nafta proudí z nádrže do filtru a hned se vrací bez odporu zpět a nejde do motoru. Auto pak začne poskakovat a zdechat.
Ahoj. O jaký ventílek přesne mluvíme? .."
Ten ventilek pak nedrží přetlak v tělese filtru a vysokotlaká pumpa nemá sací schopnost a nenasaje palivo. ".. mužeš to vyfotit nebo nejakú fotku poslat ? Předem děkují.

fb_martin19
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 29.06.2020 11:40

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od fb_martin19 »

Čau, mám taky tento problém. Poradili mi vyměnit relé přívodu paliva a nic. Taky mi to padá do nouzáku jen na 5 jinak 1,2,3,4 je v pohodě. Taky jsem si všiml ze když mi jede klimatizace tak se mi to stává častěji než bez klimatizace takže to nejspíš bude něco s výkonem motoru protože ta klima taky bere trosku z výkonu. Jsem už celkem nasrany a uvazuju ze se toho auta proste zbavim protože s takovou mužů vyměnit půl motoru a stejně má to nepřijdu proč to děla.

mitomito
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 04.09.2009 21:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od mitomito »

Ahojte,

Tiez sa pripajam ku otazke "Ten ventilek pak nedrží přetlak v tělese filtru a vysokotlaká pumpa nemá sací schopnost a nenasaje palivo. "
O akom ventilku je rec ? (tiez pada vykon obcas a do nudzaku - strata tlaku paliva)

Ja na scheme nic take nevidim .. (mam sice O2 2010 ale je to CAYC motor teda asi to iste..)

http://www.oemepc.com/vw/part_single/ca ... d/0/lang/e

Sinuslive2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 15.08.2011 13:55

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Sinuslive2 »

Ahojte , tiez mam rovnaky problem , i ked ide s2 , ale mam rovnaky motor a tiez cayc .

U mna sa chyba prejavuje nasledovne , pred uplnym zahriatim na 90 pri plnom plyne od 1 do 5 vsetko ide ako ma , ako sa auto zahraje na 90 stupnov a ide po dialnici cca 10 minut , pri pridani silnejsieho plynu auto spadne do nudzaku , chyba p0087 - nizky tlak v cr , auto sa zhasne a nasledne nakopne tak vsetko funguje ako ma , zas do rovnakej chvilke pokial nedostane vacsiu zatat .

Menil som zatial len Palivovy filter , ale uvazujem ze vymenim rovno cely obal.

ohladne tohto : "Ten ventilek pak nedrží přetlak v tělese filtru a vysokotlaká pumpa nemá sací schopnost a nenasaje palivo. "

ked demontujes viecko na obale pal.filtre tak na spodku je nejaky ventil , tazko podla oka posudit ci funguje spravne alebo nie , planujem to cele vymenit a uvidim , dalej chcem este vymenit cidlo tlaku paliva na liste a dalej neviem .

Sinuslive2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 15.08.2011 13:55

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Sinuslive2 »

Toto je ono , buduci tyzden idem objednat a uvidim , oem stoji okolo 66 eur , budem informovat ci pomohlo ( dufam ze ano ) :D Lebo uz ma jebne asi .

Obrázek

fb_robert13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 29.03.2021 16:28

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od fb_robert13 »

Prosím můžete mi někdo dát tip kde se dá koupit nové víčka PALIVOVÉHO filtru.děkuji.Robert

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“