7st. DSG a 1,6TDI motor

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitrsaak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 31.03.2017 16:13

7st. DSG a 1,6TDI motor

Příspěvek od Pitrsaak »

Zdravím vespolek, asi 14 dní je to co jsem pořídil Golf 6 1,6 TDI 77 se 7st. DSG. protože bydlím v Německu už 6 let a pře tím jsem měl oktávku 2001 taky v automatu. Hodně jsem četl o 7st. automatech ale nakonec jsem do něj šel. Auto je jetý po dálnicích a má 109 ti. ALE .. a tady to začíná když je auto ráno studený tak vše Top akorát občas se mi zdá že při přerazení se jakoby objevý meziplyn. Když je to teplé po 50 km na dálnici do práce tak pak při rozjezdech občas jakoby škubne mezi 1a2 rychlostí a ozve se takové kovové škubnutí a jindy ne, nebo trošku zavrní.. každopádně taky občas se objevý jakoby ten mezyplyn. Ale jinak převodovka jezdí v pohodě řadí jak má a tak. Hledal jsem tu a žádné podobné téma nenašel. Snad někdo máte více zkušeností. Tady je to o tom když jde člověk do servisu tak i za Dobrý den už si naúčtujou 50Eur.. No každopádně olej byl měněn při 60 tis v DSG. Otázka je že jsem četl že se tyhle spojky a převodovky seřizují přes SW a VAG ale tady bohužel není v servisu domluva. Tady hned vše rozebrat a měnit. P.S. případně nějaký typ na dobrý VW servis v Praze kde budu o Velikonocích kde se opravdu někdo v DSG vyzná. Díky předem všem.
Golf VI 9/2011 / 1,6 TDI / 77kW / DSG DQ200

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 7st. DSG a 1,6TDI motor

Příspěvek od hkr »

V této převodovce se olej nemění, tedy někdo si z tebe udělal dobrý den. A ano, jak popisuješ, tak se chová, je taková víc "manuálovitá", meziplyny, při rozjezdu vylétnou otáčky, které se pak srovnají, občas si malinko škubne... Je to prostě 7st suchá DSG, typicky nahovno, ale furt lepší jak manuál.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Pitrsaak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 31.03.2017 16:13

Re: 7st. DSG a 1,6TDI motor

Příspěvek od Pitrsaak »

Ahoj a díky za uklidnění. Zřejmě co jsem vygoglil tak snad uz asi budou trochu opotřebovany obložení ve spojkách. Ale jak píšeš..asi to je vlatnost jen mě zaráží že to škubnutí mezi 1 a 2 je takové jak bys vyřadil bez spojky v manuálu. takovej pocit z toho mam... koukám že máš stejné auto já mám 9/2011 a najeto dneska už 110 tis. nj denně jezdím 100 km do práce po německých dálnicích. Tak jestli opravdu nejsem sám tak dík za uklidnění.
Golf VI 9/2011 / 1,6 TDI / 77kW / DSG DQ200

supik11
Člen klubu
Příspěvky: 27
Registrován: 20.05.2014 07:11

Re: 7st. DSG a 1,6TDI motor

Příspěvek od supik11 »

Měl jsem asi podobné příznaky kolem 145tis. km. Při pomalém rozjezdu (a někdy vytočená kola) mezi 1-2 občas ráz/zátřes od předku až někam k výfuku. Při rychlých rozjezdech to nikdy nedělalo. V servisu pokusy s přehráním SW v mechatronice, ale byla to cesta zpět. D řadilo jako S, spotřeba raketově nahoru a stejně se to někdy zaklepalo. U mě pomohla výměna spojky. A autorizovanému servisu to pomohlo taky - celé jsem to zaplatil, i když by to prošlo na kulanci. Ale to jsem se dozvěděl až po zaplacení. Po výměně spojky začalo auto výrazně lépe reagovat pouštění pedálu - ostřeji - před výměnou jsem si mohl pustit brzdu a jít si uvařit kafe než se to bez plynu rozjelo.

Ten meziplyn si auto přidává pořád.
VW golf VI variant rv. 2011, 1,6 Tdi, DSG, grey , cca 288tis. km

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“