DPF nebo G235

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Uživatelský avatar
ctvrta
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWary
Kontaktovat uživatele:

DPF nebo G235

Příspěvek od ctvrta »

1 Fault Found:

8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [232] - Circuit Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 352001 km
Date: 2065.14.28
Time: 14:29:26

Zdravim, neporadil by někdo s 2.0 TDI 125kW CFGB?
Auto začalo při konstantní rychlosti jakoby houpat/škubat a po jizdě bez plynu po přidání příšerně bíle zahulí.
Při zrychlování jede perfektně a nehulí.
DPF rozsvítilo kontrolku a regenerace neproběhla už 1500km.
Zaplněnost DPF je vypočítaná cca 8g a měřená cca -1g.
Diferenciální tlak je za na volnoběh cca 7hPa a při jízdě jde až k 70hPa.
Několikrát se rozblikalo žhavení + kontrolka motoru a vyhodilo to chybu P0544 senzor teploty výf. plynů G235.
Když se vyčtou hodnoty všech 4 teplotních senzorů na DPF, tak pouze senzor č. 2 bank 1 hlásí pořád 0,0° a 0,0V.

Mám tedy vyměnit G235 (popřípadě zkontrolovat kabel), i když jsem všude vyčetl, že G235 je senzor č. 1 bank 1 a nikoliv senzor č.2 bank 1, jak ukazuje VCDS?
Pak nakódovat nový senzor - jde to přes VCDS?
Spustit manuálně regeneraci? Jak, když se nedostanu na kodování II?
Není po 350tis km DPF tak jako tak plnej a z toho důvodu to vyhazuje chyby na čidlech teploty?

Děkuji za každou radu.
Obrázek

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: DPF nebo G235

Příspěvek od motorpower »

Když píše čidlo tak je to čidlo, a filtr je plnej taky. Nebo popraskal a najede 600. :) Akorát nebude moc filtrovat, stejně jako "vyčištěné".
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Tomo11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 14.06.2015 19:22

Re: DPF nebo G235

Příspěvek od Tomo11 »

ahoj, mam podobny problem ale s passatom.
Pri jazde na dialnici sa mi rozblikala kontrolka zhavenia. motor ide ako ma.
Dnes na diagnostike ukazalo toto. Vie niekto ako to poriesil kolega ? :) Dakujem

Address 01: Engine (J623-CFGB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Part No SW: 03L 906 018 PC HW: 03L 907 309 AE
Component: R4 2,0L EDC H25 2289
Revision: 41H25--- Serial number: 00000000000000
Coding: 001D0012043601080000
Shop #: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PC 003003
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod
VCID: 7AFC3EA3FDDBB892F2-802E

2 Faults Found:
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [096] - Circuit Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 217985 km
Date: 2017.10.16
Time: 14:13:23

Engine speed: 2323.00 /min
Normed load value: 69.8 %
Vehicle speed: 118 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 37 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 13.080 V
Unlearning counter according OBD: 37
Exhaust gas temperature sensor 1: 20.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 2: -0.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 3: 415.4 °C
Exhaust gas temperature sensor 4: 382.7 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 232 s

9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [096] - Stuck
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0
Passat B7, CFGB, 4motion,

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“