Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
sniphead
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 207
Registrován: 08.02.2010 19:09

Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Příspěvek od sniphead »

Ahoj, víte někdo, prosím, kdo dělá prvovýrobu a čeho pro VW? Zrovna jdu řešit výměnu všech filtrů a rád bych koupil to, co tam montujou ve Wolfsburgu.

Díky moc!

PS samozřejmě mě postupně čekaji i jiné díly, tak pokud znáte i výrobce řemenů, destiček apod. budu jen rád.
Volkswagen Passat 3C Highline 2.0 TDI 103kw BKP
Volkswagen Golf VI Match 1.6 TDI 77kw CAYC
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 110kw R-Line

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Příspěvek od Ipanema »

Jakože originální VW filtr z Wolfsburgu koupíš někde jen tak na netu volně? A to stejný díly z Wolfsburgu?
To co montují ve Wolfsburgu, tak koupíš pouze a jen v autosalonu VW. Pokud nechceš jiný a třeba i kvalitnější díl, tak se ani jinam nedívej. Filtry jsou Mahle (většinou) a brzdy TRW nebo Ate. To podle roků a modelů. Tlumiče jsou od Sachs, atp.
Řemeny jsou pouze origo a bez označení výrobce.
S originálními díly budeš jen a pouze spokojen. To budeš rád na 100%. Jen když to budeš brát přímo od zdroje, co montují ve Wolfsburgu, tak si vyjednej nějakou slevu. Bude se pak na rozvody a brzdy hodit víc než dost.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

sniphead
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 207
Registrován: 08.02.2010 19:09

Re: Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Příspěvek od sniphead »

Já bych to ani neřešil, ale když ve VW chtějí za každý filtr cca tisícovku a například Bosch mě vyjde na tisícovku palivový+vzduchový+kabinový+pylový+olejový, tak je to sakra rozdíl (v ceně, kvalita bych řekl, že by nemusela být horší nebo??), plánuji olej a filtry měnit jednou ročně, takže pro mě něco znamená dát každý rok řekněme 4 s vlastním nákupem a nebo 10 s nákupem ve VW. rozvody udělat ve 150 včetně pumpy, remene pohanejico alternátor.. A zbytek podle potřeby. Zkrátka nechci horší kvalitu dílů, ale platit normální ceny, bez přirážky za logo VW. To je jediný, o co mne jde
Volkswagen Passat 3C Highline 2.0 TDI 103kw BKP
Volkswagen Golf VI Match 1.6 TDI 77kw CAYC
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 110kw R-Line

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Příspěvek od Ipanema »

Tak to je buď a nebo. Chtěl jsi věci z Wolfsburgu, odpověděl jsem. To, že to stojí 4x tolik není můj problém. Buď tedy druhovýroba nebo zajdeš pro věci přímo z Wolfsburgu. Ale to musíš jít do toho VW autosalonu. Přepážka "nahradní díly a servis".

Bosch nepatří k výrobcům filtrů ke špičce. Na druhou stranu pokud to nebude čína nebo nějaký obyčejný Fram nebo Filtron, nešlápneš vedle. Jedna se pouze o papírovou vložku.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

sniphead
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 207
Registrován: 08.02.2010 19:09

Re: Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Příspěvek od sniphead »

A kdo patří mezi špičku?
Volkswagen Passat 3C Highline 2.0 TDI 103kw BKP
Volkswagen Golf VI Match 1.6 TDI 77kw CAYC
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 110kw R-Line

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Prvovýroba pro Volkswagen Golf VI 1.6 TDI 77kw

Příspěvek od Ipanema »

To ti řekne každý něco jiného...
Tak třeba v těch filtrech: Mann, Mahle, Champion, Purflux. (...ale i ty Bosch by měly být OK).
Většinu filtrů pro VW dělá Mahle. Jak to je s kvalitou s/bez loga VW, nevím.

Nekupovat: Filtron, Purolator, Alco, Fram a něco třeba z Číny. Uvnitř vložka (u tebe asi kulatá) bude OK u všech. Zpracování a případné prosakování pak už kolísá. Je to o tom, že papír často nevydrží dva roky náporu 95 - 100 °C tekutiny.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“