Vyřazený DPF na 2.0 TDI CR

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Milan8902
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 303
Registrován: 22.11.2008 22:42
Bydliště: Mladá Boleslav

Vyřazený DPF na 2.0 TDI CR

Příspěvek od Milan8902 »

Ahoj,

včera u mě byla známá s Octavii II FL Combi 2,0 TDI 103kW CR r.v. 2010. Má již podruhé problém s EGR ventilem...před 2 lety jí ho údajně již měnili. Nicméně jsem zjistil, že má saze v koncovkách výfuku a vypadá to, že má stočené kilometry. Auto koupila před 4 roky v bazaru... Momentálně má na tachometru 237 tis. km, já si ale myslím podle servisní historie, že má auto najeto kolem 300 tis. km. Moje domněnka je, že bazar před 4 roky stočil cca 70 tis. km, "prorazil" ucpaný DPF filtr a auto nechal načepovat "bez DPF". Jede podle mě výkonově víc než by mělo... Nicméně včera auto fungovalo. Vymazal jsem všechny závady z paměti zavád a auto projel a žádná závada již nenaběhla. Nicméně čekám, že se opět objeví v ŘJ motoru tyto 2 závady:

P040300 ($131B / 4891) Ventil zpětného vedení výfukových plynů chybná funkce
P040300 ($131C / 4892) Ventil zpětného vedení výfukových plynů chybná funkce

Dokázal by mi někdo prosím poradit, jak s autem dále naložit? Nevím, jestli jít cestou dostat auto do původního stavu, nebo vyřešit pouze problém s EGR a riskovat problémy na příští STK...

Předem díky za rady!

Milan

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“