R-line Variant 2.0 TSI (280)
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Takže čekám, že brzy budou i další díly na voze a Stage 2
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- Pisa
- Závodník
- Příspěvky: 584
- Registrován: 21.03.2014 10:03
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Máš tu hodnotu naměřenou na brzdě? To musí turbo foukat naprostej nesmysl, pokud máš stage 1 naladěnou na takovýhle výkon...
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Stage 2 možná časem. Teď je příjemné, že každá další SW úprava (kromě snad stage 3) je zdarma
Nemyslím si, že je turbo vyšpičkované na max u tehle low torque mapy, ale samozřejmě něco přidané tam je změřeno nemám, nemá smysl huntovat auto na brzdě... po skvělé zkušenosti s APR je můj vztah založen na důvěře. Udělal se po úpravě log za jízdy jestli jsou všechny důležité hodnoty v pořádku...
Nemyslím si, že je turbo vyšpičkované na max u tehle low torque mapy, ale samozřejmě něco přidané tam je změřeno nemám, nemá smysl huntovat auto na brzdě... po skvělé zkušenosti s APR je můj vztah založen na důvěře. Udělal se po úpravě log za jízdy jestli jsou všechny důležité hodnoty v pořádku...
- Pisa
- Závodník
- Příspěvky: 584
- Registrován: 21.03.2014 10:03
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
"Nemyslím si, že je turbo vyšpičkované na max u tehle low torque mapy.."
Neřikám na max, jen 470nM mě nepříjde jako úplně low torque mapa, proto mě zajímalo, kolik fouká turbo. Nezdá se mi poměr koní vs krouťák na stage 1, proto jsem se na to ptal. Proto bych si to já nechal změřit.. No hlavně ať jsi spokojený a dobře to jezdí
Neřikám na max, jen 470nM mě nepříjde jako úplně low torque mapa, proto mě zajímalo, kolik fouká turbo. Nezdá se mi poměr koní vs krouťák na stage 1, proto jsem se na to ptal. Proto bych si to já nechal změřit.. No hlavně ať jsi spokojený a dobře to jezdí
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Ptal jsem se upravce, melo by foukat 1,6b
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Kolik má TSi Nm v základu? by mě zajímalo jakou tam dávají dvouhmotu, u nafty Bitdi mám 500 a dvouhmota stejná jak 110kw verze s krouťákem 340??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
DSG v 2.0TSI a 2.0BiTDI jsou rozdílné. Benzín měl DQ250, teď DQ381. 2.0BiTDI má DQ500.
A pokud se nemýlím, tak v technických parametrech 206kW 2.0TSI je v základu 420Nm.
A pokud se nemýlím, tak v technických parametrech 206kW 2.0TSI je v základu 420Nm.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
myslím, že mají změřené v sérii kolem 400 NM dle APR... ale papírově to mají různě myslím podle modelů...třeba S3 má 400, Passat 380 atd.. Ve finále, ale ty motory jsou na tom po úpravě a asi i před cca stejně.
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Jo, máš pravdu. Papírově to je asi 380nm, nikoliv 420nm.
Nicméně v reálu ty motory všechny maji okolo 300k a přes 400Nm.
Nicméně v reálu ty motory všechny maji okolo 300k a přes 400Nm.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
jen tak decentně pokračujeme najeto 40.000km a rok a půl spolu
+ pár úprav
- vizuálně asi cca stejně, dal jsem jen deflektory na okna (nejsem moc fanoušek klimatizace). Černou fólii jsou dolepeny plasty kolem mlhovek a tak to asi už zůstane
- co se týká performace, tak jsem dal jen větší vstup do turba a lepší karbonové vedení vzduchu. Na jaro už mám připraveny brzdy z Golf R Performance na předek a zadky jen nalakuju do černa. Uvidíme co dál...
Hrál jsem si s myšlenkou zadních lamp z faceliftu, ale nevím jestli se mi libí A údajně se snad musí měnit i nárazník, ačkoliv na zahraničních fórech tvrdí opak...
+ pár úprav
- vizuálně asi cca stejně, dal jsem jen deflektory na okna (nejsem moc fanoušek klimatizace). Černou fólii jsou dolepeny plasty kolem mlhovek a tak to asi už zůstane
- co se týká performace, tak jsem dal jen větší vstup do turba a lepší karbonové vedení vzduchu. Na jaro už mám připraveny brzdy z Golf R Performance na předek a zadky jen nalakuju do černa. Uvidíme co dál...
Hrál jsem si s myšlenkou zadních lamp z faceliftu, ale nevím jestli se mi libí A údajně se snad musí měnit i nárazník, ačkoliv na zahraničních fórech tvrdí opak...
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
určite je potrebné meniť aj nárazník so svetlami, veď majú iný sklon spodnej hrany
ale pekný snehuliak
ale pekný snehuliak
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Auto Machala Běchovice, hmmm
(to je komentář k poslední fotce první strany)
(to je komentář k poslední fotce první strany)
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
-
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 18.02.2019 07:56
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Ahoj
Kolik koštuje ta úprava DSG? Taky mě kalí to podtáčení
Díky
Kolik koštuje ta úprava DSG? Taky mě kalí to podtáčení
Díky
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Úprava převodovky za 6 ... Praha.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning