B8 Highline 176kW
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
B8 Highline 176kW
Ahojte, tak i já jsem si udělal radost a po 15ti letech s OI 1,8 20V přesedlal...
Je to Highline 2.0 BiTDI 176kW 4Motion DSG, rok 2015, najeto 163 tisíc. Klasika z operáku v DE s pravidelným a prověřeným servisem, koupeno u Porsche InterAuto v HK.
Popravdě ani nevím, co je v mém autě vlastně originál Highline a co příplatková výbava, takže jen namátkou SideAssist, LaneAssist, ACC, Full LED, DCC, Webasto, Discover Media, zadní kamera, automatické parkování, el. víko kufru, tažné, ALU 17" a já nevím, co ještě
Co jsem ještě chtěl, ale nemám (obnášelo by to z aktuální nabídky ojetých kousků vybrat mnohem dražší): ActiveInfoDisplay, ambientní podsvícení, Dynaudio (to zkusím pořešit jinak), ALU 18" (na ty mám zálusk příští rok, teď dojezdím 17 a nechám je na zimáky).
Můžu vám říct, přesednutí z OI do Pašíka pro mne bylo a stále ještě je (mám ho týden) jako cesta časem do budoucnosti. Oproti všem autům, se kterými jsem měl doposud tu čest soukromě i služebně, jako řidič i jako spolucestující je toto úplně jiný level.
Takže doufám, že mi bude dobře a bez obtíží sloužit (stejně jako sloužila OI). A teď pár fotek:
Je to Highline 2.0 BiTDI 176kW 4Motion DSG, rok 2015, najeto 163 tisíc. Klasika z operáku v DE s pravidelným a prověřeným servisem, koupeno u Porsche InterAuto v HK.
Popravdě ani nevím, co je v mém autě vlastně originál Highline a co příplatková výbava, takže jen namátkou SideAssist, LaneAssist, ACC, Full LED, DCC, Webasto, Discover Media, zadní kamera, automatické parkování, el. víko kufru, tažné, ALU 17" a já nevím, co ještě
Co jsem ještě chtěl, ale nemám (obnášelo by to z aktuální nabídky ojetých kousků vybrat mnohem dražší): ActiveInfoDisplay, ambientní podsvícení, Dynaudio (to zkusím pořešit jinak), ALU 18" (na ty mám zálusk příští rok, teď dojezdím 17 a nechám je na zimáky).
Můžu vám říct, přesednutí z OI do Pašíka pro mne bylo a stále ještě je (mám ho týden) jako cesta časem do budoucnosti. Oproti všem autům, se kterými jsem měl doposud tu čest soukromě i služebně, jako řidič i jako spolucestující je toto úplně jiný level.
Takže doufám, že mi bude dobře a bez obtíží sloužit (stejně jako sloužila OI). A teď pár fotek:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 07.12.2011 15:23
Re: B8 Highline 176kW
Hezký. Kolik si za něj dal?
Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
Re: B8 Highline 176kW
Dal jsem za něj 485.
A už probíhá první "vylepšování" aktualizace navigace a objednávka středových krytek ALU
A už probíhá první "vylepšování" aktualizace navigace a objednávka středových krytek ALU
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
Re: B8 Highline 176kW
Tak mám za sebou prvních tisíc km. Auto jezdí parádně, ale zatím se s ním ještě stále seznamuju a objevuju všechny funkce a možnosti. A momentálně mne zajímá toto:
- když si zvolím jízdní režim individual a v něm nastavím převodovku na sport, při každém nastartování ji mám opět v režimu D, je to OK?
- co se změní na chování světlometů, když je v individualu taktéž přepnu na sport (mám full LED)
- pokud v položce "tlak pneumatik" nemám uvedeny konkrétní hodnoty u jednotlivých kol, znamená to, že nemám přímé měření a druhou sadu tudíž nemusím mít s čidly tlaku?
Děkuji zkušenějším za odpovědi a trpělivost
- když si zvolím jízdní režim individual a v něm nastavím převodovku na sport, při každém nastartování ji mám opět v režimu D, je to OK?
- co se změní na chování světlometů, když je v individualu taktéž přepnu na sport (mám full LED)
- pokud v položce "tlak pneumatik" nemám uvedeny konkrétní hodnoty u jednotlivých kol, znamená to, že nemám přímé měření a druhou sadu tudíž nemusím mít s čidly tlaku?
Děkuji zkušenějším za odpovědi a trpělivost
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8 Highline 176kW
Je to standardní tovární nastavení, na diagnostice lze změnit standart tak, aby si auto pamatovalo buď on, off nebo poslední zadání, ale je třeba autorizační kód, jinak se změna neuloží. Nyní musíš pokaždé zatáhnout k sobě. Ale je to takto lepší na rozjezdy s ohledem na amortizaci, spotřebu atd. V tom sportu hrabe často ta čtyřkola i na suchu i když nechceš, stačí když přidáš víc než milimetr plynu a zejména rozjezdy do zatáček jsou na to náchylné. Pak máš ohoblované gumy
Eco je nejmenší spotřeba energie, normal je běžná jízda a sport jsou nejrychlejší reakce.
Musí tam být požadované v závorce a konkrétní hodnoty, příčin může být více, je třeba zjistit kde je chyba, možná to jen nečte a nebo jsou senzory jen na druhé sadě kol, zkus vzít do kufru jedno kolo z té druhé sady a chvíli s ním jezdi, chvíli trvá než se to adaptuje. Podle tvaru ventilu zvenku poznáš pohledem. Celoguma je bez. Musí tam být část kovová-plastová na tom ventilu.
Eco je nejmenší spotřeba energie, normal je běžná jízda a sport jsou nejrychlejší reakce.
Musí tam být požadované v závorce a konkrétní hodnoty, příčin může být více, je třeba zjistit kde je chyba, možná to jen nečte a nebo jsou senzory jen na druhé sadě kol, zkus vzít do kufru jedno kolo z té druhé sady a chvíli s ním jezdi, chvíli trvá než se to adaptuje. Podle tvaru ventilu zvenku poznáš pohledem. Celoguma je bez. Musí tam být část kovová-plastová na tom ventilu.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: B8 Highline 176kW
koukal jsem na foto a je evidentně vidět, že tvoje auto není vybaveno senzory TMPS za mě to je jen dobrá zprávaoctaman píše: - pokud v položce "tlak pneumatik" nemám uvedeny konkrétní hodnoty u jednotlivých kol, znamená to, že nemám přímé měření a druhou sadu tudíž nemusím mít s čidly tlaku?
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
Re: B8 Highline 176kW
Díky pánové za odpovědi.
Odpoledne jsem při první jízdě v plném obsazení zjistil i první problém. Zaseknutý bezpečnostní pás vlevo vzadu. Jde vytáhnout max. o cca 15cm, pak se zasekne. Zpět se těch 15cm navíjí v pohodě. Ach jo, už to začíná
Odpoledne jsem při první jízdě v plném obsazení zjistil i první problém. Zaseknutý bezpečnostní pás vlevo vzadu. Jde vytáhnout max. o cca 15cm, pak se zasekne. Zpět se těch 15cm navíjí v pohodě. Ach jo, už to začíná
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.05.2019 12:42
Re: B8 Highline 176kW
Ahoj, jsem tu novy a bohuzel se mi nepodařili založit vlastni téma,hlásí mi to nejakou chybu.
Chtel bych vas poprosit,jestli nekdo nemel stejny prohlem jako ja. Nedavno jsem si koupil wv Passat Bi-tdi 4 motion rv. 2017. Vše super,jen pri nizkych otackach a pozvolnem zrychlovani je z prave strany motoru slyset takovy ne moc prijemny a klepavy zvuk. Dela to spise pri zahratem motoru. Auto jsem uz nechal prpverit u wv sercisu a ti mi rekli, ze je to noralni,ze se jedna o olejovou pumpu. Jenze se mi vazne zda ze to neni tak uplne normalni.
Dokazal by mi nekdo poradit a podelit se o sve zkusenosti s timto motorem prosim?
Predem dekuju
Chtel bych vas poprosit,jestli nekdo nemel stejny prohlem jako ja. Nedavno jsem si koupil wv Passat Bi-tdi 4 motion rv. 2017. Vše super,jen pri nizkych otackach a pozvolnem zrychlovani je z prave strany motoru slyset takovy ne moc prijemny a klepavy zvuk. Dela to spise pri zahratem motoru. Auto jsem uz nechal prpverit u wv sercisu a ti mi rekli, ze je to noralni,ze se jedna o olejovou pumpu. Jenze se mi vazne zda ze to neni tak uplne normalni.
Dokazal by mi nekdo poradit a podelit se o sve zkusenosti s timto motorem prosim?
Predem dekuju
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8 Highline 176kW
Mám to vlevo vzadu uplně stejně, pás se zasekává, když jej vytahuji hodně pomalu, tak se to dá, ale musí se člověk soustředit. Ostatní v pohodě. Mám 3/2015. Táta má 10/2015 a všechny pásy uplně v pohodě.octaman píše:Díky pánové za odpovědi.
Odpoledne jsem při první jízdě v plném obsazení zjistil i první problém. Zaseknutý bezpečnostní pás vlevo vzadu. Jde vytáhnout max. o cca 15cm, pak se zasekne. Zpět se těch 15cm navíjí v pohodě. Ach jo, už to začíná
Řešil to už někdo ?
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
Re: B8 Highline 176kW
Taky mám 3/2015. Ale nejde vytáhnout ani pomalu. Můžu se snažit sebevíc, jde jenom 15cm a dost...
EDIT: Nemůžete mi prosím někdo zjistit číslo toho pásu? Co jsem tak brouzdal na netu, tak na opravu to nevypadá, budu se holt muset podívat po novém.
EDIT: Nemůžete mi prosím někdo zjistit číslo toho pásu? Co jsem tak brouzdal na netu, tak na opravu to nevypadá, budu se holt muset podívat po novém.
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: B8 Highline 176kW
Pás řešil jsem - nový originál 5000Kč + práce. Asi nějaká špatná série pásů.
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8 Highline 176kW
Škoda, že to není v rámci svolávačky, když je to evidentně záležitost více kusů...
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
Re: B8 Highline 176kW
Tak problém s pásem mám částečně vyřešen. Napsal jsem prodejci (Porsche Hr. Králové) a oni mi objednají a pošlou nový v rámci reklamace. Akorát výměnu budu muset realizovat nějak sám nebo v nějakém místním servisu.
Jen tak mimochodem, říkala mi pak paní od nich, že tam mají momentálně ještě jednu B8 r. 2015 a úplně stejný problém.
Jen tak mimochodem, říkala mi pak paní od nich, že tam mají momentálně ještě jednu B8 r. 2015 a úplně stejný problém.
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8 Highline 176kW
octaman: Tak já se dneska zastavil u nás v servisu VW a tam měl poslali s pásem slušně do hajzlu. Ty jsi tam, kde jsi auto kupoval jej koupil nové či ojeté ?
- octaman
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28.01.2009 10:24
- Bydliště: od Mikulova
Re: B8 Highline 176kW
Kupoval jsem ho ojeté před 4 týdny.
A bohužel mám další problém . "Závada AdBlue, start za 1000km nebude možný". V tuto chvíli už je to jen 900km. Zrovna jsem se vrátil ze servisu, dolilo se 8,5 litru AdBlue, poté diagnostika a zjištěn problém s čerpadlem. Zkusí ho vytáhnout, vyčistit a rozchodit a uvidí se.
A to jsem před koupí manželku přesvědčoval, že je lepší koupit mladší ojetinu (původně jsem měl v plánu B7), že bude menší riziko poruch a závad...
A bohužel mám další problém . "Závada AdBlue, start za 1000km nebude možný". V tuto chvíli už je to jen 900km. Zrovna jsem se vrátil ze servisu, dolilo se 8,5 litru AdBlue, poté diagnostika a zjištěn problém s čerpadlem. Zkusí ho vytáhnout, vyčistit a rozchodit a uvidí se.
A to jsem před koupí manželku přesvědčoval, že je lepší koupit mladší ojetinu (původně jsem měl v plánu B7), že bude menší riziko poruch a závad...