Quattro?
- PeLa
- VWsenior
- Příspěvky: 2095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
- Kontaktovat uživatele:
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
To ja taky ne. Jak tam quattro muze takhle zustat? kriznik rikal, ze to chtelo pribrzdit a pak pridat a sla by ven.PeLa píše:Tak to jsem nějak nepochopil.
Napadlo me este, ze Xdrive ma primarne hnanej zadek a k tomu predek, Quattro obracene. Mozna kdyby tam najeli popredu, tak tam zustane bawec, ale i tak to moc nechapu ...
- jens355
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotýčany
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Jasně že se jedná o Quattro, co by Audi tak měla mít jiného, teda pokud nepočítám A3 a TT, které mají Haldex. Prostě Quattro je super systém, ale holt má i svá slabá místa. Vemu Passata a pojedu to asi někam vyzkoušet. Ale tady je vidět, že to tak může být i u Subaru a to má taky stálý pohon.
http://www.rasoska.cz/pics/video/vid_013.avi" target="_blank
http://www.rasoska.cz/pics/video/vid_014.avi" target="_blank
http://www.rasoska.cz/pics/video/vid_013.avi" target="_blank
http://www.rasoska.cz/pics/video/vid_014.avi" target="_blank
- PeLa
- VWsenior
- Příspěvky: 2095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
- Kontaktovat uživatele:
- creater
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
tak můžete študovat http://www.ahc.cz/audiclub/forum.php?prispevek=9463" target="_blank
-
- Řidič
- Příspěvky: 189
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C. Budejovice - Praha
- creater
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
vyjádření Audi CZ:
Na základě Vašeho e-mailu níže jsme předali Váš dotaz našemu oddělení péče o zákazníky. Váš příspěvek byl posuzován více odborníky.
Nejsou nám známy všechny okolnosti které provázely ve videu předvedený test, ale obecně lze říci, že podobná situace může za určitých okolností nastat.
Není nám znám točivý moment nutný k otáčení válců umístěných pod zadní nápravou vozidla ani momentální stav elektronických systémů vozidla. Obecně lze říct, že diferenciál Torsen je samosvorný a rozděluje přenášenou sílu mezi zadní a přední nápravu podle momentálního rozdílu otáček pohonu jednotlivých náprav. Samosvornost diferenciálu je přibližně 1:3,5 což znamená, že 3,5 násobek síly může být přenášen na jednu nápravu v porovnání s druhou nápravou. To také znamená, že možnost přenosu točivého momentu na jedné nápravě současně limituje možný točivý moment na nápravě druhé. Pokud bude možnost přenosu momentu na jedné nápravě nulová, vozidlo se nebude pohybovat. Taková situace však za normálních podmínek nemůže nikdy nastat.
Na videu zobrazený test nemá v praxi vůbec žádnou vypovídající hodnotu a záměrně zkresluje nezpochybnitelné přednosti diferenciálu Torsen. Tento systém, doplněný el. systémy, překonává ve svých vlastnostech jakékoliv jiné současně používané systémy pohonu všech kol a při všech objektivně prováděných testech se stal vždy jasným vítězem.
Věřím , že výše uvedené vyjádření bude dostačující.
Na základě Vašeho e-mailu níže jsme předali Váš dotaz našemu oddělení péče o zákazníky. Váš příspěvek byl posuzován více odborníky.
Nejsou nám známy všechny okolnosti které provázely ve videu předvedený test, ale obecně lze říci, že podobná situace může za určitých okolností nastat.
Není nám znám točivý moment nutný k otáčení válců umístěných pod zadní nápravou vozidla ani momentální stav elektronických systémů vozidla. Obecně lze říct, že diferenciál Torsen je samosvorný a rozděluje přenášenou sílu mezi zadní a přední nápravu podle momentálního rozdílu otáček pohonu jednotlivých náprav. Samosvornost diferenciálu je přibližně 1:3,5 což znamená, že 3,5 násobek síly může být přenášen na jednu nápravu v porovnání s druhou nápravou. To také znamená, že možnost přenosu točivého momentu na jedné nápravě současně limituje možný točivý moment na nápravě druhé. Pokud bude možnost přenosu momentu na jedné nápravě nulová, vozidlo se nebude pohybovat. Taková situace však za normálních podmínek nemůže nikdy nastat.
Na videu zobrazený test nemá v praxi vůbec žádnou vypovídající hodnotu a záměrně zkresluje nezpochybnitelné přednosti diferenciálu Torsen. Tento systém, doplněný el. systémy, překonává ve svých vlastnostech jakékoliv jiné současně používané systémy pohonu všech kol a při všech objektivně prováděných testech se stal vždy jasným vítězem.
Věřím , že výše uvedené vyjádření bude dostačující.
- ghostrider
- Pilot
- Příspěvky: 759
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak tomu říkám vyjádření, klobouk dolu. Hlavně to všechno dává logiku a smyls. Je jasné že taková situce nemůže nastat, jelikož ty válce mají odpor nula nula nic. To samé platí i o tom, že systém Quattro se normálně může dát na válce, třeba na STK, ale to byla jiná diskuse a na jiném fóru. QUATTRU ZDAR. A 4MOTIONU TAKY.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 24.02.2006 21:02
no těžko ti napíšou že je x-drive momentálně lepším systémemcreater píše:vyjádření Audi CZ:
Na základě Vašeho e-mailu níže jsme předali Váš dotaz našemu oddělení péče o zákazníky. Váš příspěvek byl posuzován více odborníky.
Nejsou nám známy všechny okolnosti které provázely ve videu předvedený test, ale obecně lze říci, že podobná situace může za určitých okolností nastat.
Není nám znám točivý moment nutný k otáčení válců umístěných pod zadní nápravou vozidla ani momentální stav elektronických systémů vozidla. Obecně lze říct, že diferenciál Torsen je samosvorný a rozděluje přenášenou sílu mezi zadní a přední nápravu podle momentálního rozdílu otáček pohonu jednotlivých náprav. Samosvornost diferenciálu je přibližně 1:3,5 což znamená, že 3,5 násobek síly může být přenášen na jednu nápravu v porovnání s druhou nápravou. To také znamená, že možnost přenosu točivého momentu na jedné nápravě současně limituje možný točivý moment na nápravě druhé. Pokud bude možnost přenosu momentu na jedné nápravě nulová, vozidlo se nebude pohybovat. Taková situace však za normálních podmínek nemůže nikdy nastat.
Na videu zobrazený test nemá v praxi vůbec žádnou vypovídající hodnotu a záměrně zkresluje nezpochybnitelné přednosti diferenciálu Torsen. Tento systém, doplněný el. systémy, překonává ve svých vlastnostech jakékoliv jiné současně používané systémy pohonu všech kol a při všech objektivně prováděných testech se stal vždy jasným vítězem.
Věřím , že výše uvedené vyjádření bude dostačující.
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Muj názor je následovnej: Za prve el systémy by zasáhly, nezdá se mi že by se volně točily zadní a předek stál.elektronika by to nedovolila...A za druhe, torsen je pokud se nepletu čistě "zubovej" diferák a nezdá se mi že by mohl přenest 100% toč momentu na zadek...
BTW: quattro to musí být. Kdyby ne, vy jste někdo viděl audinu s náhonem na zadek?
BTW: quattro to musí být. Kdyby ne, vy jste někdo viděl audinu s náhonem na zadek?
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;