Quattro?

Vorsprung durch Technik. (audi.vw-club.cz)
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Quattro?

Příspěvek od Dr.Diesel »

Tak tohle mi vysvetlete. Ma ta audina pro prezentacni ucely bmw rozpojenej predek nebo co? 8O
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7544018466" target="_blank
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

Tak to jsem nějak nepochopil.
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

PeLa píše:Tak to jsem nějak nepochopil.
To ja taky ne. Jak tam quattro muze takhle zustat? kriznik rikal, ze to chtelo pribrzdit a pak pridat a sla by ven.
Napadlo me este, ze Xdrive ma primarne hnanej zadek a k tomu predek, Quattro obracene. Mozna kdyby tam najeli popredu, tak tam zustane bawec, ale i tak to moc nechapu ...
KÄRCHER: Prodej, servis, půjčovna: http://www.allwin.eu/
KÄRCHER E-SHOP: http://karcher.allwin.eu/

Obrázek

Uživatelský avatar
jens355
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 283
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chotýčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jens355 »

no tak to bud bylo rozbity a nebo to nebylo quattro,proste stalej pohon vsech kol by pri prokluzu zadnich uz musel pustit okamzite vykon na predek,a novy audiny maj dokonce 60:40 v poradi zadni-predni aspon nova rs teda

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Jasně že se jedná o Quattro, co by Audi tak měla mít jiného, teda pokud nepočítám A3 a TT, které mají Haldex. Prostě Quattro je super systém, ale holt má i svá slabá místa. Vemu Passata a pojedu to asi někam vyzkoušet. Ale tady je vidět, že to tak může být i u Subaru a to má taky stálý pohon.

http://www.rasoska.cz/pics/video/vid_013.avi" target="_blank

http://www.rasoska.cz/pics/video/vid_014.avi" target="_blank

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

x-drive :ura1: x-drive :ura1: ten má primárně hnanej zadek, ale dokáže přenést hodně na předek, co se týče x-drive a quattro, tak audi zaspalo :roll: a to přiznává i samotná audina :wink:

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeLa »

Tomu pořád nerozumím. Pokud má Audi jako hlavní poháněnou nápravu předek, proč z toho neodjel???
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
creater
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od creater »

tak můžete študovat :lol: :lol: :lol: http://www.ahc.cz/audiclub/forum.php?prispevek=9463" target="_blank

Vaska
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C. Budejovice - Praha

Příspěvek od Vaska »

vubec bych se nedivil, kdyby to byl zase nejakej tahak ze strany BMW, coby nahodna nahravka...buh vi jak to je..sam tomu moc neverim, musel bych to videt na vlastni oci

Uživatelský avatar
creater
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od creater »

vyjádření Audi CZ:
Na základě Vašeho e-mailu níže jsme předali Váš dotaz našemu oddělení péče o zákazníky. Váš příspěvek byl posuzován více odborníky.



Nejsou nám známy všechny okolnosti které provázely ve videu předvedený test, ale obecně lze říci, že podobná situace může za určitých okolností nastat.

Není nám znám točivý moment nutný k otáčení válců umístěných pod zadní nápravou vozidla ani momentální stav elektronických systémů vozidla. Obecně lze říct, že diferenciál Torsen je samosvorný a rozděluje přenášenou sílu mezi zadní a přední nápravu podle momentálního rozdílu otáček pohonu jednotlivých náprav. Samosvornost diferenciálu je přibližně 1:3,5 což znamená, že 3,5 násobek síly může být přenášen na jednu nápravu v porovnání s druhou nápravou. To také znamená, že možnost přenosu točivého momentu na jedné nápravě současně limituje možný točivý moment na nápravě druhé. Pokud bude možnost přenosu momentu na jedné nápravě nulová, vozidlo se nebude pohybovat. Taková situace však za normálních podmínek nemůže nikdy nastat.

Na videu zobrazený test nemá v praxi vůbec žádnou vypovídající hodnotu a záměrně zkresluje nezpochybnitelné přednosti diferenciálu Torsen. Tento systém, doplněný el. systémy, překonává ve svých vlastnostech jakékoliv jiné současně používané systémy pohonu všech kol a při všech objektivně prováděných testech se stal vždy jasným vítězem.



Věřím , že výše uvedené vyjádření bude dostačující.

Uživatelský avatar
ghostrider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 759
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od ghostrider »

To Creater: Vyborna prace. BTW BMW tfujj :lol:

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Tak tomu říkám vyjádření, klobouk dolu. Hlavně to všechno dává logiku a smyls. Je jasné že taková situce nemůže nastat, jelikož ty válce mají odpor nula nula nic. To samé platí i o tom, že systém Quattro se normálně může dát na válce, třeba na STK, ale to byla jiná diskuse a na jiném fóru. QUATTRU ZDAR. A 4MOTIONU TAKY.

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

creater píše:vyjádření Audi CZ:
Na základě Vašeho e-mailu níže jsme předali Váš dotaz našemu oddělení péče o zákazníky. Váš příspěvek byl posuzován více odborníky.



Nejsou nám známy všechny okolnosti které provázely ve videu předvedený test, ale obecně lze říci, že podobná situace může za určitých okolností nastat.

Není nám znám točivý moment nutný k otáčení válců umístěných pod zadní nápravou vozidla ani momentální stav elektronických systémů vozidla. Obecně lze říct, že diferenciál Torsen je samosvorný a rozděluje přenášenou sílu mezi zadní a přední nápravu podle momentálního rozdílu otáček pohonu jednotlivých náprav. Samosvornost diferenciálu je přibližně 1:3,5 což znamená, že 3,5 násobek síly může být přenášen na jednu nápravu v porovnání s druhou nápravou. To také znamená, že možnost přenosu točivého momentu na jedné nápravě současně limituje možný točivý moment na nápravě druhé. Pokud bude možnost přenosu momentu na jedné nápravě nulová, vozidlo se nebude pohybovat. Taková situace však za normálních podmínek nemůže nikdy nastat.

Na videu zobrazený test nemá v praxi vůbec žádnou vypovídající hodnotu a záměrně zkresluje nezpochybnitelné přednosti diferenciálu Torsen. Tento systém, doplněný el. systémy, překonává ve svých vlastnostech jakékoliv jiné současně používané systémy pohonu všech kol a při všech objektivně prováděných testech se stal vždy jasným vítězem.



Věřím , že výše uvedené vyjádření bude dostačující.
no těžko ti napíšou že je x-drive momentálně lepším systémem :wink:

Uživatelský avatar
SpeedyJ
Pilot
Pilot
Příspěvky: 720
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od SpeedyJ »

Ja mel pocit ze tyhle audiny maj abs/esp s protiprokluzem a mel by tedy v tomto pripade zasahnout-jestli jej tedy ten soudruh v aute nevypnul :roll:
Opravuji Climatronic Golf 3/4, Passat B3/4/5,T4, Sharan ... (možnost starších dílů)

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Muj názor je následovnej: Za prve el systémy by zasáhly, nezdá se mi že by se volně točily zadní a předek stál.elektronika by to nedovolila...A za druhe, torsen je pokud se nepletu čistě "zubovej" diferák a nezdá se mi že by mohl přenest 100% toč momentu na zadek...
BTW: quattro to musí být. Kdyby ne, vy jste někdo viděl audinu s náhonem na zadek? :)
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Audi“