TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
JiriFXRS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 22.07.2017 06:42

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od JiriFXRS »

michall: Ok, děkuji za doporučení.
Ještě mě ale napadlo, zda nemůže být třeba špatně průchozí vodní chladič,-v létě i když nebyly přímo vedra, teplota šla přes polovinu a to jsem měl prázdné auto.Zatím jsem jen měnil termostat a prakticky se nic nezměnilo, pak už jsem neměl čas to řešit.Auto netlakuje, voda se neztrácí.
Naproti tomu brácha, co má taky Galaxy 81kW, tak teplota max. 90 i když tahá za autem naložený hengr.
Tak nevím, zda špatně průchozí okruh není třeba příčinou přehřívání, když bufík jede.

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5722
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od michall »

Může být přicpaný nebo čerpadlo neběží jak má. Toto by mělo být poznat právě podle teploty vody na vstupu a výstupu. Předpokladem ale je, že řj nekecá.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

JiriFXRS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 22.07.2017 06:42

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od JiriFXRS »

Vodní pumpa v motoru je pár tisíc km zpět měněna s rozvody a při výměne termostatu překontrolována-vrtulka se neprotáčí, lopatky jsou vpořádku.
Cirkulační vodní čerpadlo u bufíku běží, v jaké je kondici bych zjistil asi až při demontáži a odzkoušení mimo.
Začnu asi tou diagnostikou u bufíku a pak se uvidí.

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

Bez diagnostiky to je houbařina, ta ti přesně poví kde je problém. Můžou blbnout čidla, ty tam jsou tři, může blbnout dmychadlo, stačí vyšší odběr a jednotka vyhodí chybu............ atd..... ALE D3WZ se musí diagnostikovat jako celek, po odpojení proudu smaže chyby, takže samotný test jednotky nestačí.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

JiriFXRS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 22.07.2017 06:42

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od JiriFXRS »

Zatím děkuji za pomoc, jak budu mít diagnostiku, napíšu co to ukázalo.

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

Na D3WZ potřebuješ originál diagnostiku Edith od Ebru, Diagnostikou VW VAG to nenapíchneš.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od BigBang »

Sítko vyměněno, ale beze změny. Bufík udělá běžné profouknutí a začne startovat. V momentě, co naběhne dmychadlo na plné otáčky a pravděpodobně by mělo dojít k zážehu otáčky rapidně klesnou, buf začne dobíhat a vyvalí se hromada dýmu. Teď otázka co to. Zítra zkusím postupně vyměnit čidlo plamene a jednotku. Že by byla špatná i ta druhá svíčka se mi zdá málo pravděpodobné :pleasantry: Nícméně nic není nemožné...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od hiero »

ked mas diagnostiku skus monitorovat a logovat cinnost od nabehu....no ale ja by som asi vyskusal rovno druhu jednotku ked si pisal ze niekedy sa snou neda spojit

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

BigBang: na 99% je problém v jednotce, nebo dmychadlu. Tohle čidla nebudou, odpovídá tomu ten trudkej pokles otáček. Tohle je běžná a naštěstí opravitelná závada jednotky. Když totiž bufík běží na plno, tak už musí hořet, proto se při poklesu otáček vyvalí tolik kouře, takže žhavička je OK.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od BigBang »

Ještě jednu jednotku mám v záloze, tak vyzkouším. Jdu na to :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od BigBang »

Hmmm, tak jednotka vyměněná a projev stále stejný. Čidlo plamene jsem nezkusil vyměnit, protože si mi ho nepodařilo vypinovat na bufu na stole natož vyvěšenym pod autem... V tejdnu se snad dostanu na diagnostiku, tak snad poví něco víc.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

Tohle čidlem nebude. Pokud ano tak by to nekouřilo. Kouření má na svědomí ten prudký pokles otáček. Takže to je buď v dmychadle a nebo máš nakopnutý obě jednotky. Pokud chceš tak mě tu jednu pošli a já ti ji otestuju.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od BigBang »

dopadne to tak, napíšu ti SZ ;) ještě mě tak napadlo, jestli nedochází k poklesu napětí. Byť baterka točí motorem jako nic, ale mám letovanej novej konektor k bufíku, tak jestli to tam nezoxidovalo :idea:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od hiero »

co to nenalogujes od startu a budes vediet nacom si....m9ze byt chyteny aj motorcek turbiny ale to by diagnostika vypisala...musi byt nejaka chyva zapisana...iba pri preruseni plamena treva niekolko takychto stavov

Uživatelský avatar
Spooky1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 186
Registrován: 29.03.2011 14:45
Bydliště: Prdelákov
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Spooky1 »

Zkusím dotaz: Bufik mě píše chybu: zkrat na plus. Je to originál včetně nezávislého topení. Druhá baterka pod sedačkou. Může být chyba "jenom" v té baterce pod sedačkou? Bufik vůbec nic nedělá...
Nesnáším tuctový auta, proto mám SAG a Octu... :D
A vočipovaný f tédéíčku pi*o... :D
Jo a taky umím povinný ručení. :P

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“