TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.07.2017 06:42
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
michall: Ok, děkuji za doporučení.
Ještě mě ale napadlo, zda nemůže být třeba špatně průchozí vodní chladič,-v létě i když nebyly přímo vedra, teplota šla přes polovinu a to jsem měl prázdné auto.Zatím jsem jen měnil termostat a prakticky se nic nezměnilo, pak už jsem neměl čas to řešit.Auto netlakuje, voda se neztrácí.
Naproti tomu brácha, co má taky Galaxy 81kW, tak teplota max. 90 i když tahá za autem naložený hengr.
Tak nevím, zda špatně průchozí okruh není třeba příčinou přehřívání, když bufík jede.
Ještě mě ale napadlo, zda nemůže být třeba špatně průchozí vodní chladič,-v létě i když nebyly přímo vedra, teplota šla přes polovinu a to jsem měl prázdné auto.Zatím jsem jen měnil termostat a prakticky se nic nezměnilo, pak už jsem neměl čas to řešit.Auto netlakuje, voda se neztrácí.
Naproti tomu brácha, co má taky Galaxy 81kW, tak teplota max. 90 i když tahá za autem naložený hengr.
Tak nevím, zda špatně průchozí okruh není třeba příčinou přehřívání, když bufík jede.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Může být přicpaný nebo čerpadlo neběží jak má. Toto by mělo být poznat právě podle teploty vody na vstupu a výstupu. Předpokladem ale je, že řj nekecá.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.07.2017 06:42
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Vodní pumpa v motoru je pár tisíc km zpět měněna s rozvody a při výměne termostatu překontrolována-vrtulka se neprotáčí, lopatky jsou vpořádku.
Cirkulační vodní čerpadlo u bufíku běží, v jaké je kondici bych zjistil asi až při demontáži a odzkoušení mimo.
Začnu asi tou diagnostikou u bufíku a pak se uvidí.
Cirkulační vodní čerpadlo u bufíku běží, v jaké je kondici bych zjistil asi až při demontáži a odzkoušení mimo.
Začnu asi tou diagnostikou u bufíku a pak se uvidí.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 720
- Registrován: 06.10.2011 23:24
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Bez diagnostiky to je houbařina, ta ti přesně poví kde je problém. Můžou blbnout čidla, ty tam jsou tři, může blbnout dmychadlo, stačí vyšší odběr a jednotka vyhodí chybu............ atd..... ALE D3WZ se musí diagnostikovat jako celek, po odpojení proudu smaže chyby, takže samotný test jednotky nestačí.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.07.2017 06:42
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Zatím děkuji za pomoc, jak budu mít diagnostiku, napíšu co to ukázalo.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 720
- Registrován: 06.10.2011 23:24
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Na D3WZ potřebuješ originál diagnostiku Edith od Ebru, Diagnostikou VW VAG to nenapíchneš.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Sítko vyměněno, ale beze změny. Bufík udělá běžné profouknutí a začne startovat. V momentě, co naběhne dmychadlo na plné otáčky a pravděpodobně by mělo dojít k zážehu otáčky rapidně klesnou, buf začne dobíhat a vyvalí se hromada dýmu. Teď otázka co to. Zítra zkusím postupně vyměnit čidlo plamene a jednotku. Že by byla špatná i ta druhá svíčka se mi zdá málo pravděpodobné Nícméně nic není nemožné...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
ked mas diagnostiku skus monitorovat a logovat cinnost od nabehu....no ale ja by som asi vyskusal rovno druhu jednotku ked si pisal ze niekedy sa snou neda spojit
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 720
- Registrován: 06.10.2011 23:24
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
BigBang: na 99% je problém v jednotce, nebo dmychadlu. Tohle čidla nebudou, odpovídá tomu ten trudkej pokles otáček. Tohle je běžná a naštěstí opravitelná závada jednotky. Když totiž bufík běží na plno, tak už musí hořet, proto se při poklesu otáček vyvalí tolik kouře, takže žhavička je OK.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ještě jednu jednotku mám v záloze, tak vyzkouším. Jdu na to
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Hmmm, tak jednotka vyměněná a projev stále stejný. Čidlo plamene jsem nezkusil vyměnit, protože si mi ho nepodařilo vypinovat na bufu na stole natož vyvěšenym pod autem... V tejdnu se snad dostanu na diagnostiku, tak snad poví něco víc.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 720
- Registrován: 06.10.2011 23:24
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Tohle čidlem nebude. Pokud ano tak by to nekouřilo. Kouření má na svědomí ten prudký pokles otáček. Takže to je buď v dmychadle a nebo máš nakopnutý obě jednotky. Pokud chceš tak mě tu jednu pošli a já ti ji otestuju.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
dopadne to tak, napíšu ti SZ ještě mě tak napadlo, jestli nedochází k poklesu napětí. Byť baterka točí motorem jako nic, ale mám letovanej novej konektor k bufíku, tak jestli to tam nezoxidovalo
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
co to nenalogujes od startu a budes vediet nacom si....m9ze byt chyteny aj motorcek turbiny ale to by diagnostika vypisala...musi byt nejaka chyva zapisana...iba pri preruseni plamena treva niekolko takychto stavov
- Spooky1
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 29.03.2011 14:45
- Bydliště: Prdelákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Zkusím dotaz: Bufik mě píše chybu: zkrat na plus. Je to originál včetně nezávislého topení. Druhá baterka pod sedačkou. Může být chyba "jenom" v té baterce pod sedačkou? Bufik vůbec nic nedělá...
Nesnáším tuctový auta, proto mám SAG a Octu...
A vočipovaný f tédéíčku pi*o...
Jo a taky umím povinný ručení.
A vočipovaný f tédéíčku pi*o...
Jo a taky umím povinný ručení.