Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 16.06.2018 16:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3873

Člověče, já mám opravdu moc rád borce, co tu mají pár desítek příspěvků, sami nic kloudného napsat neumějí, ale budou jiné, kteří sem přispěli několika tisíci příspěvků, kritizovat. Ty si obvykle mažu na chleba.

DPF je zkratka pro Diesel Particulate Filter, to je podle mě zkratka z angličtiny. A ostatní informace především nejsou odnikud kopírovány, psal jsem to do posledního písmene sám a jsou to informace velice aktuální, to si můžeš být jist.


Naposledy upravil Marek77 dne 29.06.2018 07:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 16.06.2018 20:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

804

Bydliště:

Brno

sorry, tak sem to vubec nemyslel, ale napsat ze:

u osobních aut se dosud prakticky nevyskytuje (adblue)

je proste renonc cca 5 let starej...

zkratka dpf je diesel Partikel Filter, v EN je zkratka stejna, ale je to z nemciny

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 17.06.2018 07:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

209

Bydliště:

Vysočina

Kluci nehádejte se, jde o slovíčka

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 23.06.2018 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2009

Příspěvky:

62

Bydliště:

Chomutov

Marek77 děkuju za vysvětlení :-)

_________________
B5.5 1.9PD 96kw 4motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 29.06.2018 06:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3873

kubisz píše:
sorry, tak sem to vubec nemyslel, ale napsat ze:

u osobních aut se dosud prakticky nevyskytuje (adblue)

je proste renonc cca 5 let starej...

A kolikpak asi tak, podle Tvého názoru, je u nás osobních aut, v kterých se používá AdBlue? Půl procenta, nebo snad dokonce jedno celé procento? To je, panečku, opravdu důležité a podstatné.
Jak jsem psal - vstřikování močoviny se u osobních aut vyskytuje velmi málo, jedná se o zanedbatelné množství vozů. A na tom trvám!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 29.06.2018 10:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

804

Bydliště:

Brno

no rek bych, ze asi tak kazdy novejsi dieselovy auto od mmj. Volkswagen, Audi, Mercedes, Peugeot, Citroen nebo trebas Jaguar.... krome mazdy myslim nikdo neplni E6 bez privstriku mocoviny, nebo nejaky dalsi vychytavky... ted na to myslim prechazi i ford... ale NO FLAME, kdyztak pres SZ... prispevek sem videl na TPTLK a musel sem zareagovat, nicmene Vam tu nechci v zadnym pripade "kazit kruhy"

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 29.06.2018 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.07.2012

Příspěvky:

43

Bydliště:

České Budějovice

A mohl bych se prosím zeptat jakou Euro normu plní moje autíčko? Mám v tom trochu bordel. Mám pod autem vzadu tu nádržku na Satancen (aditivum).Děkuju

_________________
Vw Sharan 2,0TDI Freestyle BRT 12/2006 s DPF fitrem

_________________
Bosch


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.06.2018 08:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

804

Bydliště:

Brno

satacen je jen latka pro lepsi spalovani sazi ve filtru pri nizsi teplote (podrobne popsal marek77 vyse), norma je napsana ve velkym technicaku,jinak podle motoru a roku vyroby... asi E5, nebo nejaka z prvnich E6

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.06.2018 08:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

551

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

no tak ja si myslim ze maaaax euro 5....

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 05.07.2018 09:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3873

Klidně to může být, a pravděpodobně bude, "jen" Euro4 - ta byla v platnosti do srpna 2009, což vzhledem k roku výroby vozu odpovídá..... . Rozhodně ne Euro6, ta v roce výroby toho stroje ještě neexistovala ani teoreticky.

Určit přesně normu Euro lze jen z kódů v TP vozu. Filtry pevných částic se totiž osazovaly do vozu různých norem. Záleží na konkrétní značce, modelu, motoru, trhu určení vozu,....... Má to víc kritérií.

Takže byl-li vůz vyroben v 12/2006, jedná se o rok, kdy byla v platnosti norma Euro4. Nemůže tedy plnit jinou, než právě tuto. Že má vůz DPF, je pravděpodobně způsobeno tím, že byl původně určen pro trh, kde se to již v té době vyžadovalo.

Když jsem před dvěma lety kupoval Mégane, dost jsem se zajímal, zda nemá DPF. Vyroben je totiž v 04/2008 a tudíž je pravděpodobné, že vzhledem k plánovanému nástupu Euro5 nedlouho poté, mohl již mít DPF. Bylo mi však řečeno, že vůz byl určen pro trh v ČR a tudíž DPF nemá. Od roku 2009 přišel model III pod normou Euro5, kde je DPF již standardně u všech naftových motorizací.


Naposledy upravil Marek77 dne 20.09.2018 15:25, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 13.07.2018 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2009

Příspěvky:

62

Bydliště:

Chomutov

Ahoj.Mam prosbu. Na Alhambře 103kw mám problém s akcelerací. Dám jakej koliv kvalt,šlápnu na plyn a auto jede jako bez turba. Když plyn trošku povolim a zase sešlápnu pedál ,tak auto akceleruje,jak má.Měl jsem to napíchnutý na diagnostice aa ta mi nic neukázala. nevíte co s tim.Nemám s těmihle motory žádnou zkušenost. Vyčištěné turbo i egr,nová váha vzduchu,auto prověřeno diagnostikou odborníkem a furt stejný :(

_________________
B5.5 1.9PD 96kw 4motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 15.07.2018 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.05.2009

Příspěvky:

1033

tak to asi nebyl odbornik.nerikam,ze ja jsem,ale kdyz udelas graf a hodis to sem,tak ti urcite nekdo poradi,protoze neverim tomu,ze kdyz ti to auto jede tak blbe,tak budes met stejne aktualni hodnoty s pozadovanyma

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 18.09.2018 17:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

2

Zdravím mám Alhambru 2006 2.0Tdi 103Kw BRT, musí se do nádržky lít to nesmyslně drahé aditivum 1L 1800kč? Či stačí normální AdBlue ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 18.09.2018 17:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.07.2012

Příspěvky:

43

Bydliště:

České Budějovice

Nee musíš tam nalít to správné co mám být.Já to udělal tak že jsem si došel do origo servisu VW zjistil co tam patří podle VIN kodu auta,zjistil od nich OE číslo co se tam leje a pak si ho našel na netu podle ceny a hlavně podle kvality.Držím palce

_________________
Vw Sharan 2,0TDI Freestyle BRT 12/2006 s DPF fitrem

_________________
Bosch


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 19.09.2018 06:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3873

Tooom79 píše:
Zdravím mám Alhambru 2006 2.0Tdi 103Kw BRT, musí se do nádržky lít to nesmyslně drahé aditivum 1L 1800kč? Či stačí normální AdBlue ?

Asi neumíš číst. Kdybys četl to, co jsem tady psal, zjistil bys, že AdBlue nemá s filtrem pevných částic vůbec nic společného.

Bože, lidi.........


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: radim807, sedrikp a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group