Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2699 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 176, 177, 178, 179, 180
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 16.10.2018 21:50 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

624

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Menší varování před uživatelem Mr_47 ! Chtěl repasované topení s veškerým příslušenstvím, když jsem mu psal o adresu pro zaslání už se neozval :-(
Psal jsem mu 10.10. přítomen byl naposledy 11.10. SZ si přečetl. Každý ať si udělá úsudek sám.......

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 16.10.2018 21:59 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

624

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

mirda123456 píše:
Zdravím, řeším následující problém s nezávislým topením Eberspacher B5WSC, topení naběhne, ale po cca 1-2 minutách vypne a vyskočí chyba číslo 52 - Překročen bezpečnostní čas - • Zkontrolujte vedení výfuku a spalovacího vzduchu.• Zkontrolujte množství paliva a přívod paliva, viz strana 41.
• Vyčistěte nebo vyměňte filtr v připojení dávkovacího čerpadla.
Dle návodu jsem kontroloval palivové čerpadlo – dle hodnot v manuálu je dodávaná dávka paliva ok, dokonce i při nabíhání nez. topení kape z benzín výfukem ven, ale topení nenaskočí, žhavicí svíčka mimo topení žhaví, ale topeni nenaskočí. Sítko je také nové. Někdo nějaký nápad?


Mimo topení jsi testoval žhavičku jak? Je totiž JEN na 8V! Pokud použiješ 12V máš šanci ji odpálit. Další věc, už jsem zažil jednotky které dávají jen něco přez 6 voltů na kolík, to dokáže zapálit JEN keramika, na ocel to je malé napětí........... A to hlavní!! JAK jsi tam dal to sítko?? Už jsem zažil dost expertů (mě nevyjímaje) že to sítko dali těma spojema nahoru proti přívodu paliva, v takovém případě se palivo nedostane na svíčku = není co zapálit a palivo jen vytéká, u benzínu na tohle extra bacha, vzniká potencionálně dost výbušná směs!

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 17.10.2018 14:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

mirda123456 - píšeš, že žhavicí svíčka mimo topení žhaví, sítko je také nové .

Keramické žhavící kolíky jsou nejen na 8V , ale i na 12V, jakou "žhavku" jsi tam měl před výměnou a na jaké napětí ?

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 17.10.2018 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2012

Příspěvky:

41

tomas.nemo píše:
mirda123456 píše:
Zdravím, řeším následující problém s nezávislým topením Eberspacher B5WSC, topení naběhne, ale po cca 1-2 minutách vypne a vyskočí chyba číslo 52 - Překročen bezpečnostní čas - • Zkontrolujte vedení výfuku a spalovacího vzduchu.• Zkontrolujte množství paliva a přívod paliva, viz strana 41.
• Vyčistěte nebo vyměňte filtr v připojení dávkovacího čerpadla.
Dle návodu jsem kontroloval palivové čerpadlo – dle hodnot v manuálu je dodávaná dávka paliva ok, dokonce i při nabíhání nez. topení kape z benzín výfukem ven, ale topení nenaskočí, žhavicí svíčka mimo topení žhaví, ale topeni nenaskočí. Sítko je také nové. Někdo nějaký nápad?


Mimo topení jsi testoval žhavičku jak? Je totiž JEN na 8V! Pokud použiješ 12V máš šanci ji odpálit. Další věc, už jsem zažil jednotky které dávají jen něco přez 6 voltů na kolík, to dokáže zapálit JEN keramika, na ocel to je malé napětí........... A to hlavní!! JAK jsi tam dal to sítko?? Už jsem zažil dost expertů (mě nevyjímaje) že to sítko dali těma spojema nahoru proti přívodu paliva, v takovém případě se palivo nedostane na svíčku = není co zapálit a palivo jen vytéká, u benzínu na tohle extra bacha, vzniká potencionálně dost výbušná směs!



svíčku vím, že je 8v proto jsme hned zavrhl test na 12V baterii.
- žhavící svíčku jsem testoval tak že jsme ji z nez. topení demontoval a nechal ji jakoby zavěšenou jen na kabelech. Po naběhnutí se svíčka rozžhavila hned do červena, takže si myslím že svíčka je ok. Dmychadlo nabíhá postupně až do max. otáček v porovnání s nez. topením D5W (nabíhá dmychalo stejně), jen s tím rozdílem že D5W chytne a moje B5WSC nechytne a opakuej se start.
- sítko jsem dal spojen dolů - takže také ok

- poslední věc která mě napadla je, že by mohl být přicpaný kanál pro přívod sekundárního vzduchu ke žhavičce, ale problém je ten, že nejdou povolit šrouby které oddělují dmychalo a zapalovací komoru, takže mohu jen drátkem zkusit jestli je kanál pro sekundární vzduch průchozí. A nebo přistoupit na drastičtější způsob a šrouby zdlouhavě odvrtat, poté přeříznout závity.

popř. nějaký typ jak povolit šrouby které jsou zarostlé v hliníku?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 17.10.2018 17:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

Ten kanálek sekundárního vzduchu je fakt malej a mohl by být přicpán, nebo ucpán , když povolíš i tu matku co se do ní šroubuje "žhavka", mohl by jsi se strunou, nebo tvrdším drátem do toho kanálku dostat . V opačném případě Tě demontáž nemine . Ty šroubky TORX , bude problém . Jsou sice přípravky na uvolňování zarezlích šroubů, nebo někdo ještě má "červenou brzdovou kapalinu" (ta je dost agresivní) . Někdy pomůže "poklep" na hlavu šroubu , nebo Elektrický utahovák (povolovák) s přetěžovací spojkou , která do toho klepe (né dovnitř , ale na stranu povolování) . Odvrtání nevím , ty šrouby jsou dost tvrdé . tomas.nemo by Ti mohl poradit . :good:

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 18.10.2018 19:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

11.12.2009

Příspěvky:

6371

Bydliště:

DuchcoVW & Kladno

na ty šrouby bacha, né že byste je zalomili, ale třeba takovým poklepem se daj vcelku snadno vylomit domečky z hliníku...

_________________
Hliník
Wartburg 353 Tourist

Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992 !RIP!
Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa

Tepličáci, Ústečáci, Mostečáci sem => SRAZ!!?
Kladno hýýýr => SRAZ!!?

Detailing Club

_________________
Audi A2 1.4TDI 55kW 2001 + Škoda Fabia 1.2TSI 66kW 2015 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem (family car)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 18.10.2018 21:46 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

624

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

sekudární kanálek je sviňa, rád se ucpe. Ty šrouby pokud nejdou povolit tak to je problém, jedině je jemně odvrtat aby zůstal kousek koukat a pak je vytočit ve svěráku. Pokud to nejde tak hlavně NEodvrtávat!! Takřka vždy to sjede do hliníku! Mě to dělá kámoš na čelové fréze ale 100kč za díru, ale jinak to nejde. Doufám že to máš fakt benzínové topení, protože to má úplně jinou plamencovou rouru i větší průměr sítka.

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 26.10.2018 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2012

Příspěvky:

41

tak problém vyřešen, vyčistil jsem kanál pro sekundární přivod vzduch a topeni hned naskočilo. Obracím se ale na Vás ještě s jednou radou a to jakým způsoben do nez. topení přivést přívvod paliva? Jedna se o 2.8 V6, zdali rozstřihnout zpátečku do benz. čerpadla zapojít T-kus a nebo zdali zvolit jehlu do nádrže. Popř. kdyby mi i někdo poskytl fotodokumentaci jak napojit jehlu na nádrže, byl bych velice rád.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 26.10.2018 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2012

Příspěvky:

25

Bydliště:

kousek od Znojma

T-čko na zpátečce, fungovalo mi to na benzínovém sceniku (B5W) a teď to funguje (D5W) i na naftovém Golfu a bez problémů.

_________________
VW Sharan 1.9TDI, 85kW, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 26.10.2018 20:35 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

624

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

T-čko jedině že tam dáš malou pomocou nádržku, jinak doporučuju samostatnou jehlu do nádrže jako to mají PDčka, jinak se stím budeš trápit. Zpátečka tahá naftu z motoru a ne z nádrže.

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 12.11.2018 10:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2012

Příspěvky:

41

Ahoj, opět se na Vás obracím!
Chtěl jsme si domontovat do vozu nez. topení sehnal jsem B5WSC, po pul roce shánění, hadiček, sponek a dálky (TP5) jsem chtěl rozběhnout nez. topení na stole a nastal problém, topení se jen protočilo a vic nic, na diagnostice vyskakovala chyba 64 - senzor plamene 550 stupnu, (diagnostika od ebru) sehnal jsme nový senzor a topeni se roztočilo ale nechytlo, zjištěn neprůchozí kanál sekundárního vzduchu - vyřešeno, topení chytlo!!!!
ALE po montáži do auta se topeni jen protočí a vypne - opět chyba 64 - senzor plamene 550 stupnů - po dlouhém bádaní jsem zjistil že piny senzoru plamene nedrží v konektoru, proto jsem pin připájel k ŘJ a nez. topení šlapalo, ale po dvou dnech se opět jen protočí na 1sekundu a konec chyba 64 - senzor plamene. Zkoušel jsme i jiný senzor plamene, ale pořad stejný problém.
Již netuším kde je problém. Už mě napadá jen, že by byla ŘJ špatná.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 12.11.2018 17:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

ŘJ nemusí být špatná, čidla jsou zapojena právě přes ten konektor B2 . POZOR aby mohla ŘJ dobře pracovat, potřebuje nejen +12V, ale také dobrou kostru, tedy - pǒl ! Konektor B1 - S1 pin 2 a konektor B2 pin 3 . Dále konektor B1-S1 pin 1,6,7 +12V proti kostře .
Zoxidované piny na konektorech mohou přinášet prodlémy . Samotná ŘJ je "zalitá" v chladiči a nedá se nikterak měřit , pouze přívody a vývody za pomocí "mezikusu" tzv. štafle, a to i za provozu .

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 12.11.2018 18:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

13

Bydliště:

Česká Lípa

Bohužel se dostává v zimních měsících do vnitřního prostoru "bufíku" slaná voda (je li porušeno těsnění) , tato způsobuje korozi pinů v konektorech a následné přechodové odpory , které mají za následek chybová hlášení . Tato chybová hlášení mohou být pravda a nemusí , v každém případě než usoudíme, že je vadná ŘJ , je potřeba proměřit veškeré spoje v konektorech a napětí na jednotlivých pinech .

_________________
Elektromontér - Elektronik ČKD Praha


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: problém s topením, nefunkční bufík
PříspěvekNapsal: 12.11.2018 23:52 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

624

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Vladimír55: sorry ale mluvíš o něčem o čem nemáš ani páru..........

mirda123456: jednotka je vadná na 99%. Deska jednotky má 4 vrstvy z toho dvě vnitřní a tam dochází k praskání prokovů těsně u pinů. Nejdřív to blbne jen někdy a postupně se to zhoršuje. Tohle je poslední závada na které bádám. Umím už i jednotku nově naprogramovat v případě její smrti, případně přeprogramovat na jinej typ. Tady to bude nejsložitější, najít přerušení a vymyslet přemostění. Vidím to tak na 2-4 týdny než to budu nabízet, jestli chceš tak mě ji pošli, já to proměřím a uvidíme. Mám i nějaký benzínový jednotky na skladě :-) V podpisu mám telefon, stačí zavolat.

_________________
diagnostika opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739464005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně
oživení zcela mrtvých řídících jednotek

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT bez DPF, Scirocco MK2 motor DX, ostrá vačka a další úpravy na 170PS


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2699 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 176, 177, 178, 179, 180

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group