Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 531 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 28.08.2018 19:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

30

Bydliště:

Semily

Ahoj,
potřebuji radu. Alhambra 2.0 tdi (BRT) rv 07, při potřebě zrychlení, rychlém sešlápnutí plynu auto zrychluje nepravidelně, jakoby houpe výkon, přidává ubírá až tedy nakonec zrychlí.Při pomalém přidání nepozoruji, do 60km/h taky ne. Na diagnostice v servisu prý vykazoval chybu EGR. Ten se vyměnil a nepomohlo to. Servis tvrdí, že na diagnostice prý vše OK. Zkusil jsem vyměnit ventil měnič tlaku - bezvýsledně. Až teď po 14dnech jsem zjistil, že je nefunkční tempomat a napadlo mě, že by to mohlo mít souvislost. Ve 130 se třeba chytne, zaškube s plynem a jede, potom pár km zase nejde.
EGR nové
palivový filtr nový
vzduchový filtr nový
měnič tlaku nový
Než to zkusím do servisu, dík za nějaké nápady.
Auto má 270 t.km. 120t.km jsem najel bez nějakých problémů. Dík

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 28.08.2018 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

611

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

urob log na stvrtom stupni plny plyn od 1500 otacok urob kanali 3 10 11 a potom aj 1 4 13

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 29.08.2018 08:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

30

Bydliště:

Semily

hiero píše:
urob log na stvrtom stupni plny plyn od 1500 otacok urob kanali 3 10 11 a potom aj 1 4 13


Vag bohužel nemám, musím to dát ke známému až budu mít chvilku a hodn. dodám. Neřešil jsi někdy tento problém, četl jsem něco ve vlákně tempomatu o budíku rychlosti a signálu z něj. Dík

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 09.02.2019 14:55 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

04.04.2018

Příspěvky:

10

Nazdar pani, mam sharan 2,0 tdi brt , od nejakej doby to auto ide ako zdochnute. Mam subjektívny pocit že aj hadica od intercooleru pri vyssich otackach nema taky tlak ako ked som to sledoval v minulosti. Regulacia turba chodi krasne ako ma, po starte si ju N75 pekne pritiahne. Chybu to nehlasilo doteraz ziadnu, az dnes som si vsimol ze tam bola 275 - G42, vymazal a uz nenaskocila. Nikde to nefuci, hadice ,spoje skontrolovane. Mam podozrenie na tens nimac tlaku G42. Urobil som logy na 3 precvodovom stupni od 1500ot/min - ... pre skupiny 3/10/11 a 1 4 13 ako sa pise hore. Mozem poprosit nejakého odbornika čo sa tomu rozumie, a dokaze to citat a dedukovat co by to mohlo robit, pozriet na tie logy. Dakujem velmi pekne.

3/10/11 - http://leteckaposta.cz/118959112
1/4/13 - http://leteckaposta.cz/424263348

Dakujem

_________________
VW Sharan 2,0 TDI BRT 103 kW r. v. 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 09.02.2019 17:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

611

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

urob na stvrtom.....

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 09.02.2019 21:52 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

04.04.2018

Příspěvky:

10

OK. Zajtra to pôjdem prebehnúť. Bol som v tom ze na treťom. A fakt, všade kde sa píše tak na štvrtom.

_________________
VW Sharan 2,0 TDI BRT 103 kW r. v. 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 17:02 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

04.04.2018

Příspěvky:

10

bol som teraz urobit log na 4 stupni. jemny protivietor. od 1500 do cca 4000 otacok, v aute dvaja. na budikoch zohriaty aj olej aj voda na prevadykovu teplotu. pneu zimne 215 55 r16. nafukane vpredu na 2,8 a vzadu na 2,6.

urobil som pre istotu tieto logy, lebo na inom fore hovoria ze kanál je k nicomu.


1 10 11
http://leteckaposta.cz/477356187

3 10 11
http://leteckaposta.cz/744381181

1 4 13
http://leteckaposta.cz/383846810

_________________
VW Sharan 2,0 TDI BRT 103 kW r. v. 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 19:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

611

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

podla logov je vsetko ok trosku tam mas prefuk ale regulacia stiha a drzi poziadavku az do 4000....vaha tiez ok...nafta tam ide....preco si myslis ze je tam problem?

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 20:03 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

04.04.2018

Příspěvky:

10

Pretože do včera a aj pri včerajšom meraní to bolo zdochnute , nijako to nešlo, zralo to podstatne viac, trápilo sa to ako hladký dizel. Dnes som to prečistil cisticom karburatorov G42 snímač tlaku a teploty stlačeného vzduchu, a akoby sa to auto zmenilo. A pri dnešnom meraní to šlo jak predtým,c celkom pekne po plyne, išla dole spotreba o cca 1,5 až 2 litre v priemerne. Podľa PC. A hlavne ten motor sa netrápilo a pod zaťažením tak nedunel.

Co môže spôsobovať ten prefuk.

_________________
VW Sharan 2,0 TDI BRT 103 kW r. v. 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 20:06 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

04.04.2018

Příspěvky:

10

Vidím že tomu rozumieš, aké hodnoty sú vlastne merané v jednotlivých kanáloch. Napr v kanále:
1/1 1/2 1/3 1/4
3/1 3/2 3/3 3/4
10/1 10/2 10/3 10/4
11/1 11/2 11/3 11/4

Dakujem. Chcel by som v tom mat jasno.

Už aj toto mi bolo na jednom fóre medzi časom vysvetlené. Dám to teda aj sem. Snáď to pomôže niekomu druhému tak, ako aj mne.

001 -
otáčky,
dávka paliva,
rozsah riadenia uzatv. vstreku,
teplota vody

003 -
otáčky,
RJ špecif.prietok,oblasť práce pre EGR,
Prietok váhy aktuálny
pomer frekvencie otv/zat ventilu pre EGR (N18)

010 -
prietok vzduchu
atmosferický tlak
tlak preplňovania
% polohy plyn.pedál

011 -
otáčky
tlak preplň. požadovaný
tlak preplň.skutočný
% otv/zatv na ventile N75 (ovládanie variability)


Už keď som pri tom, je to mimo tému, ale neexistuje niekde nejaký popis všetkých kanálov v co sú vo vcds, aspoň pri motore.?

_________________
VW Sharan 2,0 TDI BRT 103 kW r. v. 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

611

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

no vidis uz tomas 4 ohladom casovania a 13 korekcie davky paliva na valcoch ktory pri zatazi nie je podstatny.....podstatna je 1ka mnozstvo paliva 3 vaha vzduchu pozadovane a skutocne mozstvo vzduchu 11 je pozadovany a skutocny tlak vzduchu.....ten prefuk neries je minimalny asi 200 mb a do 300 otacok zregulovany.....podla striedy otvorenia n75ky si myslim ze banka je trochu unavena.....optimum striedy je okolo 60% a ty mas 45% .......neries.....len mi nejde do hlavy ze si len vystriekal cidlo tlaku a auto ide ok lebo ani ten vcerajsi log nebol zly...mozno ostala privreta zdochynacia klapka...boh vie deje sa vselico....

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 22:47 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

04.04.2018

Příspěvky:

10

Dakujem

_________________
VW Sharan 2,0 TDI BRT 103 kW r. v. 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 15.05.2019 13:16 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

15.05.2019

Příspěvky:

6

Zdravím jsem novým uživatele tohoto fóra tudíž první Příspěvekkterý píšu.
Prosím o radu před dvěmi měsíci jsem si zakoupil Sharana 19 TDI 110 Kw BTB.
Při akceleraci mi vždy něco pískalo jako píšťalka šel jsem do servisu kde mi řekli že je to těsnění mezi sáním a turbem nebo motorem nicméně po výměně přestalo pískání ale auto pomalu ztrácí výkon hlavně na 4. 5. a 6. st.
Již jsem byl ve 3 servisech pořídil jsem si vlak a nikde nic žádná chyba samozřejmě v servisu mě poslali slušně řečeno k šipku že se tam žádná chyba nevyskytuje auto jezdí normálně zvedl se i spotřeba. Takže jsem začala budovat sám výměna vzduchového filtru olej olejový filtr palivový filtr vykuchaný katalyzátor a auto stále nemá výkon jaký bývalo o víkendu jsem byl u bratra který jezdí Ford Galaxy 85 KW načipovaný na 100 Kw a je to sakra rozdíl prosím o jakoukoli radu která by mohla pomoct


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 15.05.2019 20:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

611

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

to si dojebal hlavne tym katalyzatorom.....mal si to v provom rade nalogovat...je to tu popisane....staci ze zdochla vaha ta rj neda naftu....jedna z moznosti....

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 15.05.2019 20:37 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

15.05.2019

Příspěvky:

6

Ten katalyzátor byla až poslední možnost to jsem dělal včera samozřejmě na Váhu vzduchu jsem zapomněl tu jsem měnil hned jako první


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 531 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group