KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
- armanny
- Jezdec
- Příspěvky: 339
- Registrován: 15.02.2012 12:40
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Pokud proměřím konektor ke kompresoru jde do něj signál. Po připojení ale kompresor nesepne. Všechno nasvědčuje tomu, že je špatná elektromagnetická spojka.
Teď musím nějakou sehnat a zkusit zapojit
Teď musím nějakou sehnat a zkusit zapojit
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
A čím jsi to měřil? Pokud voltmetrem, tak to nemusí být stoprocentní informace. Zkus vzít žárovku 12V 21W a připojit ji místo klimakomresoru. Pokud se rozsvítí, tak tam to napětí máš stoprocentně a můžeš shánět jinou spojku. Pokud to vypadá na špatnou spojku, tak zkus prostudovat: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=66570" onclick="window.open(this.href);return false;
Držím pěsti a přeji pevné nervy.
Držím pěsti a přeji pevné nervy.
- armanny
- Jezdec
- Příspěvky: 339
- Registrován: 15.02.2012 12:40
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
díky
Mechanik mi volal, že to proměřil, takže nevím jakým způsobem postupoval.
Teď jsem auto dovezl domů a nalogoval viz obr.
Mám domluvenou jinou spojku na vyzkoušení tak snad to bude tím.
Vrtá mi hlavou proč stále hlásí nedostatečný tlak v systému (dnes opět proměřeno a klima je plná)
Mechanik mi volal, že to proměřil, takže nevím jakým způsobem postupoval.
Teď jsem auto dovezl domů a nalogoval viz obr.
Mám domluvenou jinou spojku na vyzkoušení tak snad to bude tím.
Vrtá mi hlavou proč stále hlásí nedostatečný tlak v systému (dnes opět proměřeno a klima je plná)
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Fakt nechapem preco im to davas robit ked su to totalny diletanti.
To je sila ked pridem do servisu a musim ucit mechanika ako to ma robit.
Mimochodom mas tam bud zly klimatronik asi z ineho auta (alebo zle nakonfigurovany) lebo ASZ F129 uz nema. Pouziva analogove meranie.
To je sila ked pridem do servisu a musim ucit mechanika ako to ma robit.
Mimochodom mas tam bud zly klimatronik asi z ineho auta (alebo zle nakonfigurovany) lebo ASZ F129 uz nema. Pouziva analogove meranie.
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
CCaute chalani mam par otazok mam 81kw AFN dnes bolo teplo tak som si zapol klimu mam dvojzonovu a viem ze mi nefungovala tak ajtak som ju zapol a ona chladila len mi zopinalo obe vrtule na par sekund cca30 a viac a vyplo tak neviem ci to chladilo motor alebo tak zopina pri dvojzonovej klimatizacii.teraz vecer ked uz bolo chladnejsie tak som skusil ci pojde znovu klima a nesla ale vzduch isiel chladnejsi.Tak teraz neviem ci je nejake cidlo...a podla vonkajsej teploti zopne klimakompresor
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Armanny - že chyba znamená pouze nedostatečný tlak na to jsi přišel jak ?
- zkus se podívat do bloku naměřených hodnot, proč nespíná spojka kompresoru ( může to být z mnoha důvodů - ne jen vysokého nebo nízkého tlaku ) blok 1-pole 1
0 N25 není odpojena
1 N25 odpojena z důvodu příliš vysokého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.
2 N25 odpojena, protože je vadný ventilátor topení –V2 nebo je vadné relé ventilátoru čerstvého vzduchu –J126.
3 N25 odpojena z důvodu příliš nízkého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.
5 N25 se na 4 vteřiny odpojí (nejedná se o závadu). Kód 5 se zobrazí pouze na 5 vteřin. Pokud se zobrazí déle, zkontrolujte signál otáček.
6 N25 odpojena, provoz ECON (nejedná se o závadu).
7 N25 odpojena, protože byl pomocí tlačítka „ventilátor topení pomaleji“ ventilátor vypnut (nejedná se o závadu).
8 N25 odpojena, protože okolní teplota klesla pod 3°C (ochrana proti zamrznutí, nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač vnější teploty vzduchu –G17 a snímač teploty nasávaného vzduchu –G89.
10 N25 odpojena, protože napětí v síti je nižší než 9,5 V.
11 N25 odpojena, protože hrozí přehřátí chladicí kapaliny, teplota motoru je vyšší než 118°C.
12 N25 odpojena od řídicí jednotky automatické převodovky nebo od řídicí jednotky motoru pomocí řídicí jednotky klimatizace -J255.
13 N25 odpojena, protože napětí na svorce 15 je větší než 17 V.
14 N25 odpojena ochranou proti zamrznutí (nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač –G263.
15 N25 odpojena kvůli chybnému nebo chybějícímu kódu řídicí jednotky Climatronicu –J255.
16 N25 odpojena chybou ve vedení k elektromagnetické spojce –N25.
17 N25 odpojena kvůli chybě tlakového snímače –G65.
Pokud tam bude 0 zkontroluj vedení ke spojce...
Když čtu jaký kvalitní servis ti to opravoval - tlak ti měřili jak ???
- zkus se podívat do bloku naměřených hodnot, proč nespíná spojka kompresoru ( může to být z mnoha důvodů - ne jen vysokého nebo nízkého tlaku ) blok 1-pole 1
0 N25 není odpojena
1 N25 odpojena z důvodu příliš vysokého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.
2 N25 odpojena, protože je vadný ventilátor topení –V2 nebo je vadné relé ventilátoru čerstvého vzduchu –J126.
3 N25 odpojena z důvodu příliš nízkého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.
5 N25 se na 4 vteřiny odpojí (nejedná se o závadu). Kód 5 se zobrazí pouze na 5 vteřin. Pokud se zobrazí déle, zkontrolujte signál otáček.
6 N25 odpojena, provoz ECON (nejedná se o závadu).
7 N25 odpojena, protože byl pomocí tlačítka „ventilátor topení pomaleji“ ventilátor vypnut (nejedná se o závadu).
8 N25 odpojena, protože okolní teplota klesla pod 3°C (ochrana proti zamrznutí, nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač vnější teploty vzduchu –G17 a snímač teploty nasávaného vzduchu –G89.
10 N25 odpojena, protože napětí v síti je nižší než 9,5 V.
11 N25 odpojena, protože hrozí přehřátí chladicí kapaliny, teplota motoru je vyšší než 118°C.
12 N25 odpojena od řídicí jednotky automatické převodovky nebo od řídicí jednotky motoru pomocí řídicí jednotky klimatizace -J255.
13 N25 odpojena, protože napětí na svorce 15 je větší než 17 V.
14 N25 odpojena ochranou proti zamrznutí (nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač –G263.
15 N25 odpojena kvůli chybnému nebo chybějícímu kódu řídicí jednotky Climatronicu –J255.
16 N25 odpojena chybou ve vedení k elektromagnetické spojce –N25.
17 N25 odpojena kvůli chybě tlakového snímače –G65.
Pokud tam bude 0 zkontroluj vedení ke spojce...
Když čtu jaký kvalitní servis ti to opravoval - tlak ti měřili jak ???
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Az na to ze on tam ziadnu F129vinu nema.
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Hmm - jen jsem se snažil mu něco poradit.
Proč nenapíšeš víc ty jakožto odborník a znalec ? Např. je třeba překodovat ŘJ nebo je potřeba udělat to a to ...
Pokud nemá F129 má místo toho tedy G65 pokud se nepletu - a pokud má G65 co bod 17 seznamu ?
Proč nenapíšeš víc ty jakožto odborník a znalec ? Např. je třeba překodovat ŘJ nebo je potřeba udělat to a to ...
Pokud nemá F129 má místo toho tedy G65 pokud se nepletu - a pokud má G65 co bod 17 seznamu ?
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
OT: Marty poslal som ti ohladom tohoto SZ, takze taketo ataky na mna prosim neskusaj.
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
M@rty nechapem ake prekodovanie...takze mam niekde problem a nema to tak fungovat?neni nahodou problem ze mam asi skoro prazdny sistem?
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Moje odpoved patrila armannymu - je to tam i napsané - u tebe muze byt duvodu zrovna tolik, ale I.řadu neznam... Co rika diagnostika ? Pripadne zkus zajet nekam kde klimu plni a aspon trosku tomu rozumi - pripoji masinu a reknou ti zda mas chladiva v systemu dost podle tlaku...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Dnes som to kukol cez vag a bez zavad tak asi bude malo chladiacej zmesi
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- armanny
- Jezdec
- Příspěvky: 339
- Registrován: 15.02.2012 12:40
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Chlapi díky za pomoc, jsem vděčný za každou radu. Teď si počkám na novou el.mag. spojku a pokud nevyřeší problém vyhledám jiný servis
Věřím, že už to bude polední problém s klimou
Věřím, že už to bude polední problém s klimou
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.04.2011 20:52
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Ahoj Chlapi
I já jsem postižen nefunkční klimou, porucha z Vagu slabý signál z snímače tlaku klimatizace G65, snímač jsem díky nápovědě na fóru našel za mlhovkou, u jedniček byl pod blinkrem, taky přístup na prd, tak nevím co je horší. Tabulka měřených hodnot je super až bude chvíle zkusím co píše mě. Chci se zeptat na jinou věc. Už jem pár klimatizací co se týče elektriky opravoval a tady mě dost mate, že jsem napájení na čidlo naměřil nestabilizované napětí auta, když je snímač 3drátový analog. Mám k dispozici Autodata 3.38 kde je k mému roku 2005 a typu motoru BTB uveden 4 drát, neměl by někdo z vás orig. zapojení ? Díky
I já jsem postižen nefunkční klimou, porucha z Vagu slabý signál z snímače tlaku klimatizace G65, snímač jsem díky nápovědě na fóru našel za mlhovkou, u jedniček byl pod blinkrem, taky přístup na prd, tak nevím co je horší. Tabulka měřených hodnot je super až bude chvíle zkusím co píše mě. Chci se zeptat na jinou věc. Už jem pár klimatizací co se týče elektriky opravoval a tady mě dost mate, že jsem napájení na čidlo naměřil nestabilizované napětí auta, když je snímač 3drátový analog. Mám k dispozici Autodata 3.38 kde je k mému roku 2005 a typu motoru BTB uveden 4 drát, neměl by někdo z vás orig. zapojení ? Díky
- marcelralis
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 18.12.2009 18:00
- Bydliště: Liberecko
Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
Mohl by mi prosím někdo poradit? Když zapnu zapalování, chvíli bliká displej klimy a pak snad jede normálně, ale již loni mi to nějak méně chladilo. VAG ukázal toto. SAG1, motor AFN, r.v.98.