Stránka 2 z 7

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 12.06.2010 05:22
od kkd
Díky to jsem chtěl vědět

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 19.06.2010 20:26
od kkd
Mám ještě jeden dotaz ohledně funkce tlakového spínače ten je dvojitý jeden kontakt spíná při normálním tlaku a druhý při vysokém tlaku rozepne (jestli se nepletu když tak mě opravte),ale bez tlaku nemá obvod ani jeden.Nevím jestli je to tak správně,jedná se o ruční klimu Alhambra1.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 06.07.2010 23:20
od bibac
pre abeljozef: prosim ta ake je cislo rele na zopnutie elmag.spojky kompresora klimy v Alha II, 2,8V6, r. v. 2007? nejak som sa to tu nedopatral. Vdaka.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 07.07.2010 23:07
od Auto1
Tlakový spínač je přístupný nejhúře jak je uvedeno krytem mlhovky,lepší je sundat plast pod motorem,který sundáváte když měníte olej,a pak se k němu krásně dostanete a pokud sundáte ještě nikoliv plastové nadkolí ale plastk,trerý je jednak uchycen za to nadkolí a jednak za nárazník a je ve stejné výšce jako plast pod motorem,tak potom je přístup úplně nejlepší.

Obecně je ideální tlak.spínač nejprve proměřit VAGem a pak ještě vyloučit špatný kontak na svorkovnici,třeba kontaktolem.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 13.07.2010 01:39
od cicin
Přátelé, poprosil bych taky o jednu radu. ANF 1997, 81 kW, ruční klima. Naplně OK, vyměněn vysoušeč, new čidllo tlaku, pojistky OK. Docházelo k sepnutí kompresoru při dovršení optimální telploty motoru (ručička na kolmo), ale bez sepnutí sahar. Po výměně - odpojení snímače vnější teploty (u relé ventilátorů) už nespíná vůbec. Relé ventilátorů je dobré vyzkoušeny 3 ks, 2ks tlakových snímačů na vysoušeči, relé 168 sepnulo při dosažení opt. teploty a napětí na kompresor už nešlo rozpojit (jen mechanicky štekr od kompresoru). kompresor jel i po odpojení ovlácacích koleček na přístrojovce. Při sepnutí spínače klimatizace se sahary spustí, kompresor bez napětí.
a) je mně v tom voze horko
b) už 3x během měsíce naplna klima, protože než jsem zjistil samovolné spínání kompresoru, tak několikrát vyletěla pojišťovákem náplň, nebo šváclo těsnění při hledání závady.
c) motor byl velku, před tím to jelo normálně
d) prohlédnul jsem asi už úplně vše a nevím si rady
V případě pomoci budu doživotním sluhou, nebo krumpáč tomu mému vozu zarvu do střechy. Dík

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 13.05.2011 11:33
od Demolischnmen
Koukam rozsahle tema mam taky jeden problem vag mi pise porad snimac tlaku klimatizace vymenil jsme ho za novy a hle porad mi to vyhazuje chybu tlakove spinace.koukal jsem i na svorkovnici a ta vypada v poradku.pokud by byla zava na spojce klimakompresoru tak by vag hodil chybu? jinak jsme koukal ze cislo ma pracovni tlak 1,59Mpa klimu mam ted nove nafoukanou ale nevim na jaky tlak.na cidel jsou zobrazeny 3hodnoty praconiho tlaku 2x Off a 1x ON 1,59Mpa.Tak me napada jenom promerit tlak na klime.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 16.05.2011 23:43
od Peters
Ahojte,
mate prosim rady, co je s klimou?

Vag:
(jednotka motoru): 16916 - Tlakovy snimac klimatizace (G65) Prilis maly signal
P0532 - 35-10 - - - Sporadicky
(climatronic): zadne chyby

Stav na aute:
- klima nechladi
- ventilatory se nerozbehnou pri prechodu do stavu "AUTO"
- climatronic neblika

Diky za rady, nevim zda klimu nechat plnit, nebo je problem nekde jinde.

Moje verze auta: 2005, motor BTB (TDI 110 kW), vydechy i ve strope

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 23.05.2011 20:31
od Peters
Fakt nikdo nevi, nestalo se to nikomu?

Dik!

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 24.05.2011 00:22
od abeljozef
Bud vadny snimac alebo jeho napajanie alebo vedenie v motorovom pristore. Takisto moze byt zavada v riadiacej jednotke vetrakov a tiez problem z mediom co je menej pravdepodobne.

Treba vidiet to auto.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 24.05.2011 08:54
od Peters
Jozko, diky moc.

Potreboval jsem vedet, po cem jit driv. Nez zajedu neco znova plnit (coz by mohlo byt i zbytecne), zkontroluju nejdriv elektriku (spinac a vedeni) - jak jsi psal.

Diky moc!

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 22.03.2012 13:35
od armanny
Třeba někdo bude vědět..
auto stojí v servise z důvodu, že klimatizace nechladila.

Auto bylo natlakováno na 100% přesto servis projistotu vypustil náplň a naplnil znovu. Tlak i po několika hodinách drží. Climatronic při spuštění bliká. Ventilátor jede normálně, ale vzduch má venkovní teplotu.
Napadá Vás v čem hledat problém?

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 22.03.2012 13:53
od abeljozef
Od kompresora cez expanzny ventil, cez regulator zdvihu piestov az po elektroniku.

Ak na to nevedia prist tak prec od nich.

Osobne by som zacal elektronikou. Musely predca tiez spravit merania tkakovych priebehov, skontrolovat kompresor ..... to vsetko povie co s tym je.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 22.03.2012 14:07
od armanny
to jsi mě moc nepotěšil, skrytě jsem doufal, že se jedná o nějakou drobnost.
Pokusím se je aspoň nasměrovat tím co jsi psal :|

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 22.03.2012 14:37
od M@rty74
armanny a co diagnostika? pokud klimatronik bliká tipoval bych, že v paměti závad bude i něco uloženého.

Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace

Napsal: 22.03.2012 17:43
od armanny
Diagnostiku jsem dělal než šlo auto do servisu a žádnou vážnou chybu nenašel.
Řešením bylo použít diagnostický nástroj Climservis. Mechanik ale volal, že software nekomunikuje.
Už toho mám dost :roll: auto jde zítra na zvedák. Údajně nejde slyšet sepnutí kompresoru, ale už fakt nevím :?