Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2012

Příspěvky:

340

Bydliště:

Moravskoslezský kraj

Pokud proměřím konektor ke kompresoru jde do něj signál. Po připojení ale kompresor nesepne. Všechno nasvědčuje tomu, že je špatná elektromagnetická spojka.
Teď musím nějakou sehnat a zkusit zapojit

_________________
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 16:50 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1257

Bydliště:

Staňkovwice

A čím jsi to měřil? Pokud voltmetrem, tak to nemusí být stoprocentní informace. Zkus vzít žárovku 12V 21W a připojit ji místo klimakomresoru. Pokud se rozsvítí, tak tam to napětí máš stoprocentně a můžeš shánět jinou spojku. Pokud to vypadá na špatnou spojku, tak zkus prostudovat: viewtopic.php?f=50&t=66570
Držím pěsti a přeji pevné nervy.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, VW Passat 3B5, 1.6 AHL,1999, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 19:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2012

Příspěvky:

340

Bydliště:

Moravskoslezský kraj

díky
Mechanik mi volal, že to proměřil, takže nevím jakým způsobem postupoval.

Teď jsem auto dovezl domů a nalogoval viz obr.
Mám domluvenou jinou spojku na vyzkoušení tak snad to bude tím.
Vrtá mi hlavou proč stále hlásí nedostatečný tlak v systému (dnes opět proměřeno a klima je plná)


Přílohy:
vag.jpg
vag.jpg (44.91 KiB) Zobrazeno 1787 krát


_________________
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 19:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Fakt nechapem preco im to davas robit ked su to totalny diletanti.

To je sila ked pridem do servisu a musim ucit mechanika ako to ma robit.

Mimochodom mas tam bud zly klimatronik asi z ineho auta (alebo zle nakonfigurovany) lebo ASZ F129 uz nema. Pouziva analogove meranie.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

1291

Bydliště:

Zvolen pracovne B.Bystrica

CCaute chalani mam par otazok mam 81kw AFN dnes bolo teplo tak som si zapol klimu mam dvojzonovu a viem ze mi nefungovala tak ajtak som ju zapol a ona chladila 8O len mi zopinalo obe vrtule na par sekund cca30 a viac a vyplo tak neviem ci to chladilo motor alebo tak zopina pri dvojzonovej klimatizacii.teraz vecer ked uz bolo chladnejsie tak som skusil ci pojde znovu klima a nesla ale vzduch isiel chladnejsi.Tak teraz neviem ci je nejake cidlo...a podla vonkajsej teploti zopne klimakompresor :?: :roll:

_________________
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

_________________
vw passat 1,9tdi66kw r.v.2000 AHH egr.off ,chip77kw,105ps,byvale vozytko.aktualneVW Sharan TOU 81kwAFN


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 21:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2433

Bydliště:

Green town at Prague

Armanny - že chyba znamená pouze nedostatečný tlak na to jsi přišel jak ?

- zkus se podívat do bloku naměřených hodnot, proč nespíná spojka kompresoru ( může to být z mnoha důvodů - ne jen vysokého nebo nízkého tlaku ) blok 1-pole 1

0 N25 není odpojena

1 N25 odpojena z důvodu příliš vysokého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.

2 N25 odpojena, protože je vadný ventilátor topení –V2 nebo je vadné relé ventilátoru čerstvého vzduchu –J126.

3 N25 odpojena z důvodu příliš nízkého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.

5 N25 se na 4 vteřiny odpojí (nejedná se o závadu). Kód 5 se zobrazí pouze na 5 vteřin. Pokud se zobrazí déle, zkontrolujte signál otáček.

6 N25 odpojena, provoz ECON (nejedná se o závadu).

7 N25 odpojena, protože byl pomocí tlačítka „ventilátor topení pomaleji“ ventilátor vypnut (nejedná se o závadu).

8 N25 odpojena, protože okolní teplota klesla pod 3°C (ochrana proti zamrznutí, nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač vnější teploty vzduchu –G17 a snímač teploty nasávaného vzduchu –G89.

10 N25 odpojena, protože napětí v síti je nižší než 9,5 V.

11 N25 odpojena, protože hrozí přehřátí chladicí kapaliny, teplota motoru je vyšší než 118°C.

12 N25 odpojena od řídicí jednotky automatické převodovky nebo od řídicí jednotky motoru pomocí řídicí jednotky klimatizace -J255.

13 N25 odpojena, protože napětí na svorce 15 je větší než 17 V.

14 N25 odpojena ochranou proti zamrznutí (nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač –G263.

15 N25 odpojena kvůli chybnému nebo chybějícímu kódu řídicí jednotky Climatronicu –J255.

16 N25 odpojena chybou ve vedení k elektromagnetické spojce –N25.

17 N25 odpojena kvůli chybě tlakového snímače –G65.

Pokud tam bude 0 zkontroluj vedení ke spojce...
Když čtu jaký kvalitní servis ti to opravoval - tlak ti měřili jak ???


Přílohy:
zavada.jpg
zavada.jpg (115.1 KiB) Zobrazeno 1769 krát


_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 23.03.2012 23:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Az na to ze on tam ziadnu F129vinu nema.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 24.03.2012 01:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2433

Bydliště:

Green town at Prague

Hmm - jen jsem se snažil mu něco poradit.
Proč nenapíšeš víc ty jakožto odborník a znalec ? Např. je třeba překodovat ŘJ nebo je potřeba udělat to a to ...
Pokud nemá F129 má místo toho tedy G65 pokud se nepletu - a pokud má G65 co bod 17 seznamu ?

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 24.03.2012 11:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

OT: Marty poslal som ti ohladom tohoto SZ, takze taketo ataky na mna prosim neskusaj.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 24.03.2012 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

1291

Bydliště:

Zvolen pracovne B.Bystrica

M@rty nechapem ake prekodovanie...takze mam niekde problem a nema to tak fungovat?neni nahodou problem ze mam asi skoro prazdny sistem? :roll:

_________________
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

_________________
vw passat 1,9tdi66kw r.v.2000 AHH egr.off ,chip77kw,105ps,byvale vozytko.aktualneVW Sharan TOU 81kwAFN


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 00:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2433

Bydliště:

Green town at Prague

Moje odpoved patrila armannymu - je to tam i napsané - u tebe muze byt duvodu zrovna tolik, ale I.řadu neznam... Co rika diagnostika ? Pripadne zkus zajet nekam kde klimu plni a aspon trosku tomu rozumi - pripoji masinu a reknou ti zda mas chladiva v systemu dost podle tlaku...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

1291

Bydliště:

Zvolen pracovne B.Bystrica

Dnes som to kukol cez vag a bez zavad tak asi bude malo chladiacej zmesi

_________________
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

_________________
vw passat 1,9tdi66kw r.v.2000 AHH egr.off ,chip77kw,105ps,byvale vozytko.aktualneVW Sharan TOU 81kwAFN


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 26.03.2012 12:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2012

Příspěvky:

340

Bydliště:

Moravskoslezský kraj

Chlapi díky za pomoc, jsem vděčný za každou radu. Teď si počkám na novou el.mag. spojku a pokud nevyřeší problém vyhledám jiný servis
Věřím, že už to bude polední problém s klimou

_________________
VW CADDY MAXI LIFE 1.9 TDI 77kW BLS, rv.09,


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 26.03.2012 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.04.2011

Příspěvky:

10

Ahoj Chlapi
I já jsem postižen nefunkční klimou, porucha z Vagu slabý signál z snímače tlaku klimatizace G65, snímač jsem díky nápovědě na fóru našel za mlhovkou, u jedniček byl pod blinkrem, taky přístup na prd, tak nevím co je horší. Tabulka měřených hodnot je super až bude chvíle zkusím co píše mě. Chci se zeptat na jinou věc. Už jem pár klimatizací co se týče elektriky opravoval a tady mě dost mate, že jsem napájení na čidlo naměřil nestabilizované napětí auta, když je snímač 3drátový analog. Mám k dispozici Autodata 3.38 kde je k mému roku 2005 a typu motoru BTB uveden 4 drát, neměl by někdo z vás orig. zapojení ? Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA: umístění tlakového spínače klimatizace
PříspěvekNapsal: 13.04.2012 11:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2009

Příspěvky:

112

Bydliště:

Liberecko

Mohl by mi prosím někdo poradit? Když zapnu zapalování, chvíli bliká displej klimy a pak snad jede normálně, ale již loni mi to nějak méně chladilo. VAG ukázal toto. SAG1, motor AFN, r.v.98.


Přílohy:
Klima.jpg
Klima.jpg (62.84 KiB) Zobrazeno 1634 krát


_________________
VW Sharan I, 1,9 TDi, 1998
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group