Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 12.11.2013 12:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2013

Příspěvky:

2

Zdravím Vás,

přišel jste už někdo na řešení propadajícího pedálu?
Hledám už asi 2 hodiny a nikde nemůžu najít, že by to někdo vyřešil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 13.11.2013 17:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Já měl několik sdružených závad. Propadání pedálu, ztráta podtlaku, propadání pedálu za jízdy při intenzivním brzdění. Vyřešit to byl docela ořech a přiznám se, že to přišlo na dost peněz.

Začal jsem kotouči a destičkami, samozřejmě s pořádným odvzdušněním přes VAG a ještě lítačkou po travnatém letišti, kdy jsem málem zavařil čerpadlo ABS a ESP.
NIC.
Další krok byla podtlaková hadice od vývěvy.
NIC.
Dále samotná vývěva. Sice lepší, ale podtlak se dál ztrácel a pedál se dál propadal.
Jinak NIC.
Dále jsem se doopravdy naštval a koupil posilovač a hlavní brzdový válec. Jednu sobotu jsem si vyhradil na výměnu, ale když jsem viděl, co všechno odstranit, rozebrat jen abych povolil hlavní brzdový válec, povolily mě nervy a svěřil to odborníkovi. Ten si s tím hrál 2 dny, jestě mě v ceně vyluxoval auto a světe nediv se, ono to BRZDÍ. :good:

Asi jsem moc nepomohl, ale třeba začni opačným směrem. Brzdovým válcem.

Mimochodem, brzdový válec a posilovač byl ještě originál z výrobní linky. :good:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 13.11.2013 17:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2456

Bydliště:

Green town at Prague

Propadal se mi také pedál - odvzdušňování nepomohlo - diagnoza zněla hlavní brzdový válec, vyndali ho, zkusmo rozebrali jestli pomůže opravná sada - nepomohla, protože válec byl uvnitř vydřený a to jako dost. Byl rovněž originál z fabriky.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 13.11.2013 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2013

Příspěvky:

2

Takže tedy tuto vyměnit a mělo by to být zase na nějaký čas v pořádku?

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 3-8mm.html


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 14.11.2013 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

To ti nikdo nezaručí. Ale snad ano. Já laboroval cca půl roku, než jsem došel k brzdění. K tomu odkazu. Těch válců je několik. Záleží jakou máš výbavu auta (ABS,ESP a další).

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 30.06.2014 19:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

22.10.2007

Příspěvky:

375

Bydliště:

Mohelnice(SU)

Čaute, měl jsem prasklou podtlakovou hadici posilovače brzd, objednal jsem novou, ale dodali mi ji bez té zelené čepičky na jednocestném ventilu. Nevíte, jestli se dá ta čepička koupit? Číslo na ní žádné není.
Kuchnul jsem čepičku z původního ventilu, ale samotnou demontáží se dosti zdeformovala a tak mám strach, že nebude na 100% plnit svoji funkci(i když vlastně nevím, jakou funkci má?)


Přílohy:
hadice posilovače.jpg
hadice posilovače.jpg (29.12 KiB) Zobrazeno 2710 krát


_________________
Obrázek1.8T AWC
Obrázek2,0TDi CFGB

_________________
ex-VW Sharan I TDi & Skoda Octavia 1,8T 4x4 - Stand-by Sharan II 1.8T AWC - lpg, Sharan 7N CFGB
Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 30.06.2014 21:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Staňkovwice

Je to jenom záslepka rezervního vývodu. Klidně na ni dej gumovou ucpávku odvzdušňovacího ventilu. Je tam podtlak, tak to nemusíš ničím stahovat. Samo se to přicucne a utěsní.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30.06.2014 22:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Ako si zistil ze je prasknuta? Ako sa to prejavovali?

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, stráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 01.07.2014 11:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.11.2007

Příspěvky:

32

Bydliště:

Žamberk

jakub172 píše:
Takže som to nakoniec vyriešil! U nás v Sk mi žiaden mechanik nevedel pomôcť! Nakoniec som sa včera na ceste z práce zastavil vo VW v rakúsku, mechanik hneď povedal že to je UDRUCKROHR po našom to asi bude ta tlaková výveva alebo podtlakový ventil, stálo to 28 eur. Po výmene auto okamžite začalo normálne brzdiť aj motor ide lepšie. V prílohe prikladám obrázky.



Ahoj, kdepak seženu tenhle díl a za kolik? Tady u nás všichni prodejci kroutí hlavou jako kdyby snad ani neexistoval.
J.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01.07.2014 19:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Ono by to mala byť podtlakova hadička - otázkou je že ktorá, či nie tá z posledného prispevku

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 01.07.2014 22:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

22.10.2007

Příspěvky:

375

Bydliště:

Mohelnice(SU)

matko001 píše:
Ako si zistil ze je prasknuta? Ako sa to prejavovali?

Snadno, byla praskla podelne u toho ventilu tak,ze sla stahnout rukou. Prisavala tudy falesny vzduch a a houpaly mi tak otacky na volnobeh nebo to pri prudkem brzdeni a naslednem vyrazeni zadusilo motor. Navic posilovac nebyl dostatecne podtlakovan, protoze to pri deceleraci nesalo jen z nej,ale taky z motoroveho prostoru. Uvazuju, ze jen vyvod pouziju k pripojeni k +/- manometru pro sledovani tlaku v sani

_________________
Obrázek1.8T AWC
Obrázek2,0TDi CFGB

_________________
ex-VW Sharan I TDi & Skoda Octavia 1,8T 4x4 - Stand-by Sharan II 1.8T AWC - lpg, Sharan 7N CFGB


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 15:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

22.10.2007

Příspěvky:

375

Bydliště:

Mohelnice(SU)

Jinak jsem tu trubku kupoval ve skodovce,kde byla o 2stovky levnejsi,nez v porsche. Podle cisladilu psaneho na trubce samozrejme

_________________
Obrázek1.8T AWC
Obrázek2,0TDi CFGB

_________________
ex-VW Sharan I TDi & Skoda Octavia 1,8T 4x4 - Stand-by Sharan II 1.8T AWC - lpg, Sharan 7N CFGB


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 04.09.2014 16:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Zase mam problem s brzdami, ale nie vzdy - hlavne ked idem dole kopcom, kde mi staci zjazd do garaze.

Podtlakova hadicka bude asi OK, ked aj po tyzdni bez nastartovania drzala podtlak (zasycala pri odpojeni)
Tandem robi podtlak, prisaje prst, ale ta koncovka na podtlakovu hadicku sa mi zda nejaka volna - ma byt uplne napevno, alebo nie?

Mam pocit, ze mi uteka vzduch okolo "tlmitka" - ma niekto tusenie, co ta vec vlastne tlmi? Aspon odtial som pocul jemne unikanie vzduchu po vypnuti motoru, ale rukou som nic na hadicke nenahmatal.

Niekto nejaky napad, co este skontrolovat?

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
PříspěvekNapsal: 16.09.2014 16:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.08.2013

Příspěvky:

2

Ahoj. Předem se omlouvám jestli to tu někde už je, ale nikde jsem to nenašel. Mám uplně stejný problém jako je popsán na první stránce(cca 4 řádky níž) - výkon až od 2 tisíc a zabrzdím jednou prudce a podruhé už je pedál skoro tvrdý. Když hodím kvalt tak to zase brzdí normálně. Dělá to jen na volnoběh nebo v nizkých otáčkách. Chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo zkušenejší mohl říct o jakou hadičku se jedná, nikde na netu jsem tohle nenašel. Stačí číslo dílu nebo odkaz. Děkuji

Diky informacim z tohoto fora a od kolegu z sgaf.de jsem svoji zavadu mohl identifikovat i bez otevreni kapoty (ono i kdyz ji otevru tak tam pod temi kryty stejne neni nic videt).

Prubeh zavady Galaxy 2005 1,9TDi 85kW cca 90tkm:
Prvni projevy - obcasny pocit ze to nebzdi pri jizde na volnobeh (nizke otacky motoru).
- postupne zhorsovani behem 500 km jezdeni (v lete, ve Spanelsku, tj. dost teplo)
- pocit ze uz to netahne tak pekne odcpoda jak driv
- totalni vypadek posilovace brzd, tuhy brzdovy pedal, brzdeni vsi silou (a stejne nic moc)
- motor zabira az od 2000 otacek, do 2000 vubec zadna akcelerace
Tak takhle jsem pak jel asi 2000 km z dovolene ze Spanelska, na dalnici to nevadi, ale ve meste hruza.

Podle priznaku musi byt vadna prave ta prvni hadice od podtlakove pumpy na motoru k posilovaci brzd a dal k turbu
Telefonicke konzultace se servisem a prodejnou dilu:
- hadice se musi objednat v Nemecku, cena asi 350 kc, dodani za 3 dny
- v servisu mi neverili, ze pry bude jiste vadna ta podtlakova pumpa a posilovac a kdovi co jeste, tak jsem pockal az dorazi hadice, sel jsem jinam a tam mi ji za 1/2 hodiny a 300kc vymenili a je klid.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.09.2014 23:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Toto som čítal, akurát na fotkach boli vidieť prasknuté hadice pri spoji a to nemám. Asi ju skúsim preventívne kúpiť a uvidím

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group