VOLKSWAGEN CLUB - diskuzní forum, inzerce zdarma, servis, chiptuning, fotogalerie
http://www.vw-club.cz/

BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=112369
Stránka 14 z 14

Autor:  PajaS [ 08.07.2019 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Nejlepší by bylo připojit budík, který měří podtlak a zkontrolovat jaký podtlak je v hadicích a jak dlouho se vrátí na požadovanou úroveň po sešlápnutí brzdy.
Zkontroluj všechny podtlakový hadičky, možná preventivně všechny vyměnit.
Zkontroluj podtlakovou vývěvu - bývá uvolněný nalisovaný nátrubek pro hadici a utíká tudy podtlak, nebo prostě vývěva nesaje dost.

To že to ztrácí výkon taky souvisí s podtlakem - ovládá se s ním sklon lopatek na turbu, takže ti to nejspíš netáhne v nízkých otáčkách.

Autor:  the.max [ 04.08.2019 17:33 ]
Předmět příspěvku:  VR6 150kW

Ahoj,

hned na začátku se přiznám, že nemám Golfa, ale Ford Galaxy ale už roky řeším problém s podtlakem a jednou chybou okolo sekundárního vzduchu, která ale má souvislost s podtlakem. Také vím, že auto sice brzdí, ale nebrzdí tak jak by mělo. Musím prostě víc šlápnout na pedál. Není to jako by bylo auto úplně bez posilovače, ale prostě je to znát. Poslední dobou s autem už nejezdím, zabrala ho manželka a já musím jezdit v autě s <|>. Když náhodou do auta vlezu, tak vždycky jen zjistím, že je tam něco rozbitého :-( Dneska jsem byl na 'delším' výletě a docela mě to štvalo.

Takže, má někdo nějakou dokumentaci týkající se vedení podtlakových hadiček, prostě co odkud kam vede? Fakt je ten, že problém trvá od té doby, co jsem měl motor venku kvůli rozvodům a opravé převodovky, což už je pár let. Z ETKY toho moc nevyčtu a v ELSE jsem nic nenašel (ale je dost možné, že jsem neuměl hledat.). Elsa mi už ani nejde spustit.
V autě je plyn, takže od toho každej dává rychle ruce pryč, tak si prostě budu muset pomoct sám.

Předem díky za každé nakopnutí správným směrem.

Autor:  thomas_GPA [ 13.12.2019 01:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Pánové,

spolu s díky za toto fórum mám dotaz:

při třetím sešlápnutí brzdy už posilovač nemá účinek, vývěva něco saje (nemám čím změřit) a když pusou saju vzduch z hadičky, kterou jsem z vývěvy odpojil, vytvořený podtlak se pomalu ztrácí. Je to v pořádku nebo to znamená únik? Není to nic masivního, ale podtlak to nedrží 100%, jak bych čekal.

Díky moc za odpověď.

Tom

Autor:  BOBSEN [ 14.12.2019 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Není to v pořádku máš tam někde únik měl jsem to taky a byla lehce prasklá ta plastová podtlaková hadička vyměnili za gumovou a je to. Mě to taky nepřišlo být divný, přišel na to na STK když yypnul motor, že pedál jde těžko.

Autor:  thomas_GPA [ 14.12.2019 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Díky za odpověď..

Ještě se mi nabízí otázka, jestli ten podtlak nemůže unikat přímo v posilovači. Zrovna se s tím trápím, vyndal jsem přepážku a expanzku se mi vyndávat nechce, ta plast hadička moc nechce od toho posilovače ven, nevím, jak moc velké násilí můžu použít a nerad bych si zničil posilovač... Můžu za to zarvat? Gumovou 6mm hadici jsem včera koupil.

Taky jsem tu ani jinde neslyšel o průtoku. I když vývěva bude mít správný podtlak, jak rychle ho obnoví po několikerém sešlápnutí pedálu? Nikdy jsem tento problém neřešil a to ani u starších aut..

Autor:  thomas_GPA [ 20.12.2019 02:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Pánové, dnes jsem byl na vrakáči a sehnal jsem tam tu plastovou hadici - krásnou. Sundal jsem mou (nervoval jsem se hlavně u zapojování těch menších hadiček), proběhlo ošetření všech gum regumem, vyměnil jsem gumu na přírubě posilovače. Hadici jsem otestoval (pusou) a nezaznamenal jsem žádný únik. Po namontování se vše chová stejně jako předtím.

Můj dotaz je:

nemůže ten podtlak ubývat rychleji než má právě kvůli dlouhému chodu brzdového pedálu? Tento problém jsem zatím neřešil, jdu pomalu postupně - auto je v "nálezovém" stavu.

Já si myslím, že dlouhý chod pedálu může mít za následek zvýšenou "spotřebu" podtlaku. Je to pitomost nebo na tom může něco být? Oprava brzdičů a odvzdušnění ještě proběhne, ale to si nechám raději udělat.

Díky za názory...

Stránka 14 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/