No tak hele, TMC je takový systém,který je velmi závislý na lidském faktoru (takže v CZ nepoužitelné) závisí totiž na tom,aby někdo rychle aktualizoval data(vkládal a mazal nehody v závislosti na reálném čase) a je to dobré na velké dálnice, A8 A3 A4 po německu,a podobně,hlavně v zimě,když vyhodnotíš,že máš málo paliva,tak nechceš potencionálně někde zmrznout,tak radši necháš nastavení vyhýbat se TMC problémům,no a tak objedeš každou kolonu.
Někdy zbytečně,ale každopádně nikde nezmrzneš a jedeš stále.
Stává se,že zbytečně objedeš něco,co už je 10minut vyřešeno,nebo že je objížďka náročnější na čas nežli stání v koloně.
Ale nikdo nemůže vědět,jestli je kolona na 5minut nebo na 15hodin a když máš v nádrži pár litrů,je lepší nikde nestát a objet co se dá (nebo spěcháš atd,a kdo dneska nespěchá...)
Navíc lze TMC objíždky v menu nastavit,jak moc je chceš objíždět,třeba 7-15-25km atp. Je to jako s navigací samotnou,kdo ji detailně nerozumí,ten jezdí po polích,kdo ví co a jak,je v pohodě,ale jak říkám,pro česko je to téměř nepoužitelné,protože lidský faktor je element,který to celé pounul do fáze "testujeme už 10let a sice to funguje,ale čím dál hůře"
Možná tak po Praze se to dá použít,když někde rok kopou,tak to na TMC pověsí a víš,ale takové ty běžné kolony,kdy každý den stojí půl prahy,to na TMC nemá smysl hledat,protože objízdné trasy jsou zacpané rovněž,nebo pro změnu nejsou žádné dostupné .