Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 23.04.2012 13:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

to t.zbras: Nevím jak daleko jezdíš do práce, ale pokud je to 5km a více tak to auto zkousne. Není to ideální, ale jde to. Pokud by jsi měl nezávislý příhřev a trošku mu před startem a cestou přitopil dopředu, tak není vůbec co řešit.

_________________
I LOVE TO FLY

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 24.04.2012 17:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.03.2008

Příspěvky:

167

Bydliště:

Dvůr Králové nad Labem

No uz mam hlavu jako belik. Po tom meste se toho bojim,asi bude benzin.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85kW - AUY -- Citroen Xsara 1.8 8V 66kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 24.04.2012 18:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2368

Bydliště:

Green town at Prague

Tak to hodn štěstí při výběru-nevím co bereš za novější model - koukal jsem po benzinu 2005 a výš - 2x 2.0/85kW a pár "verun" ...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 01.10.2013 21:58 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

19

Bydliště:

Praha

Myslím, že to tu ještě nebylo: Nemáte někdo zkušenost s 1.9 110 kW? Jeden se mi zrovna nabízí. Díky!

_________________
Enjoy your stay!
fauvé šarán 2007 2.0 TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 14:00 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.09.2013

Příspěvky:

9

Zdravím,

osobně jsem pořídil Alhambru 1,9 96kw.
Když jsem se ptal svýho servismana jaký je rozdíl mezi 96 a 110kW motorem tak mi řekl že jen v nastavení řídící jednotky - technika je stejná.
A prej kdybych si ji vybral tak mi ji rozmluví.
Ale jináč určitě bude ještě o něco živější ikdyž těch 96kW jede nádherně.

Přeju šťastnou ruku při výběru

_________________
Seat Alhambra r.v.2005 1,9 TDI PD 96kw
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 14:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

NO tiez som pocul ze su rovnake, ale ked som sa pozeral v ETKE, tak to vyzera ze 96kw a 110kw maju inu hlavu a dalsie veci.

Pre seba uvazujem o cipe priamo od SEAT sport Kohler Hoofddorp. Myslim ze zavodny seat team tymto motorom bude rozumiet celkom slusne a maju aj prijemnu cenu.

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 16:47 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.09.2013

Příspěvky:

9

No nevím není to zbytečné vždyť tak jak to auto je jezdí krásně.
Osobně bych se na to vykašlal a nechal šlapat motůrek tak jak je. :taunt:

_________________
Seat Alhambra r.v.2005 1,9 TDI PD 96kw
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 16:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Maidayy píše:
Zdravím,

osobně jsem pořídil Alhambru 1,9 96kw.
Když jsem se ptal svýho servismana jaký je rozdíl mezi 96 a 110kW motorem tak mi řekl že jen v nastavení řídící jednotky - technika je stejná.
A prej kdybych si ji vybral tak mi ji rozmluví.
Ale jináč určitě bude ještě o něco živější ikdyž těch 96kW jede nádherně.

Přeju šťastnou ruku při výběru

Turbo,vstřiky,vačka. Toto jsem slyšel já a počítám, že toho bude víc. Ale bude to asi jenom na hoře, dole budou totožný i s 85kW.
U těch motoru se liší pouze výsledný výkon 85,96,110 kW. Točivý moment mají totožný 310 Nm/1900ot.. Alespoň v osazení do SAGů. Třeba Passat má u 96kW jenou 296Nm/1800. Ale zde je rozdíl v otáčkách, možná to bude stejný.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 17:58 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.09.2013

Příspěvky:

9

kubenec píše:
Maidayy píše:
Zdravím,

osobně jsem pořídil Alhambru 1,9 96kw.
Když jsem se ptal svýho servismana jaký je rozdíl mezi 96 a 110kW motorem tak mi řekl že jen v nastavení řídící jednotky - technika je stejná.
A prej kdybych si ji vybral tak mi ji rozmluví.
Ale jináč určitě bude ještě o něco živější ikdyž těch 96kW jede nádherně.

Přeju šťastnou ruku při výběru

Turbo,vstřiky,vačka. Toto jsem slyšel já a počítám, že toho bude víc. Ale bude to asi jenom na hoře, dole budou totožný i s 85kW.
U těch motoru se liší pouze výsledný výkon 85,96,110 kW. Točivý moment mají totožný 310 Nm/1900ot.. Alespoň v osazení do SAGů. Třeba Passat má u 96kW jenou 296Nm/1800. Ale zde je rozdíl v otáčkách, možná to bude stejný.


No rozhodně se prej liší v turbu oproti 85kW ho má 96kW větší - tím pádem i s větší rezervou pro případný chipování.
Dřív jsem jezdil ve Volvu S40 2.0i a myslel si jak mám silný auto s 250nm ale tohle to je střela :yahoo:

_________________
Seat Alhambra r.v.2005 1,9 TDI PD 96kw
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

Turbo je to iste - aspon podla 5-tich roznych firiem ktore ich repasuju. Zhanam na svoje, tak viem. Inac aj zotrvacnik je na 96 a 110 kw verzii iny ako na ostatnych verziach.

Skus si pozriet na ebay.de veci na asz a btb. Pozor lebo asz na napriklad a3 ma taku istu spojku a zotrvak ako 90 konovy sharan.

Je to dost pomotane, ja osobne mam 96kw a nemenil by som. Vykon som riesil, lebo podla prvotnych informacii mal byt rozdiel medzi 96 a110 iba v turbe, vstrekoch a Softwari. Kedze idem menit turbo, tak som chcel rovno to vacsie a dorobit zbytok. Ked som zistil aj tie dalsie veci, tak som sa rozhodol, ze ak vobec, tak sa bude cipovat u Kohlera.

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 05.10.2013 09:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Matko001:
Turbo a tryska na ASZ(96kW) a BTB(110kW) není stejná.
Ostatní věci vypadaj podle čísel na tyto dva motory totožný. Ale to jsem psal už na začátku. Jediné co jsem nevěděl je, že není stejná spojka taky s AUY(85kW).

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 05.10.2013 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

Spojka je, zotrvacnik nie. Mna odradila ta klukova hriadel a cela hlava. Aspon tsk som to vycital s etky.

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 05.10.2013 16:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Tak se do tý ETKY koukni znovu. Klika a setrvák je stejný pro oba
Klika-038105021K
setrvák-038105266BA
Hlava už má jiný index, ale to je pořád dokola. Říkam, že vršek motoru je jiný. Těd koukám, že i chlazení, sání, ojnice a písty je totožné.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 05.10.2013 17:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

Ja som napisal, ze 96kw ma iny ako 85....

Turbo na BTB a ASZ bolo u vsetkych co som pozeral na repas to iste, ale etku som nepozeral.

Cize aky je finalny rozdiel medzi 96 a 110? Software, vstreky mozno turbo a co konkretne dalej? A preco sa ten 110 neodporuca? Nikde som ziadny konkretny dovod nevidel. Mozno len zle pozeram.

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW
PříspěvekNapsal: 05.10.2013 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Když tedy mluvíš o spojce u verze 85 a 96(110), tak není stejná.
ASZ,BTB
Přítlačák - 038141025H
Lamela - 038141032R
ANU,AUY
Přítlačák - 038141025R
Lamela - 038141032G

Rozdíl u ASZ a BTB může být i v kompresním poměru. AUY má 18:1, ASZ 19:1 a BTB může mít klidně 19,5:1, ale nikde jsem to nenašel.
Ten tlak je určitě větší, protože turba tlačej u AUY 1,2bar, ASZ 1,6bar a BTB až 1,8bar

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group