Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 177 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TD
PříspěvekNapsal: 05.12.2012 21:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

SK-TO

Tak problém vyriešený! :yahoo: Musel som priviesť na RJ motora signál rýchlosti. Do budíkov šiel a z nich nie, alebo nezmyselný signál /VAG/. Kratučká prepojka na konektore a už tempomatím aj vďaka radcom z tohto vlákna.DIKY :thanks:

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TD
PříspěvekNapsal: 08.12.2012 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

214

Bydliště:

Chodsko

Klucí, v kterým bloku ve VAGu zkontroluju čidlo brzdy a spojky? Tempomat mi blbne, občas se vůbec nezapne, občas se sám vypne. Tak bych to zejtra celý prošel, zkontroval co ukazujou čidla na pedálech, zkusil proměřit páčku atd. Díky

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 19.12.2012 18:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2011

Příspěvky:

113

Ahoj klucí vidím že tempomatíte tak se trochu pochlubím.Mám G3 a někde tady jsem našel návod na polo tak jsem to zkusil.Konektor jsem tam měl.4 piny.1 je 12v,propojit s 4 a je zaplí.Vytáhnout kablík na malej zvonkáč a druhej kablík na pin 3 set.2 je reset a ten nepotřebuju když deaktivuju libovolným pedálem.ETKA psala že to na 1Z nejde ale mě to funguje.Pojedu za rodinou a to je přes 1000 km po dálnici tak proto jsem se do toho vrtal.Jo a aktivoval jsem ho ve vagu aby si někdo nemyslel že to maká samo.

_________________
golf III variant 1.9Tdi,mazda 121 DB2 53kw,fiat 126p ELX,fiat 600 E atd............


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 26.12.2012 21:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2012

Příspěvky:

62

Bydliště:

Sedlčansko-Rovina

Ahoj, chystám se taky na pokus s tempomatem a zároveň jsem si objednal kabel - tak teď teprve začne boj :D :D . Snažím se o VAG-u něco nastudovat a tahle operace se mi zdá jako dobrý začátek - mám jen drobný dotaz. V původním příspěvku na první stránce je vše dokonale popsané, jen ten VAG zcela nechápu. Autor píše:

VAGem musíte tempomat aktivovat. V adrese 01 Řídicí jednotka motoru zadáte Login 11463 potvrdíte OK

To znamená, že po zadání Login 11463 a potvzení OK je temp zapnutý? Tedy ten kód zapne temp? A jak ho zase třeba vypnu :) ? Já to chápal jako zalogování do řídící jednotky a potom teprve nějakou volbou zapnout/vypnout. Omlouvám se za stupidní dotaz/y, ale diagnostiku jsem viděl z rychlíku.

PS. Pokud je někde vlákno typu příručka VAGu pro trubky - dejte link - tlačítko hledat zkouším marně :( .

_________________
SHARAN 1,9 TDI 81KW r.v. 1999 AVG
Sedlčansko


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 08:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1944

Bydliště:

Rakovnicko

Tím postupem tempomat aktivuješ v ŘJ. Zapínáš ho a vypínáš přepnačem na páčce. Na otáčkoměru se ti zapnutém tempomatu rozsvítí kontrolka.

Nakonec stejně, jako mnoho dalších, dojdeš k poznání, že ho vypínat nebudeš. Stačí pouze buď nastavit rychlost, nebo ji resetnout.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 10:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2012

Příspěvky:

62

Bydliště:

Sedlčansko-Rovina

Děkuju za reakci - špatně jsem se vyjádřil a můj dotaz měl nejspíš patřit někam ?? okolo VAGu. Ale když už jsi se mi ozval - znamená to že po vepsání číselného kódu do pole Login a potvrzení se temp aktivuje a jiným kódem se předpokládám opět deaktivuje - je tak ??

Šlo mi jen o to "LOGIN" zní mi to jako zaheslovaný vstup do řídící jednotky pro její nadstandartní úpravu a po zalogování je možno provádět změny. A chyba. Pokud to je o daném kódu - pak by se hodil nejspíš sáhodlouhý soupis těhle číslíček :D .

Děkuju.

_________________
SHARAN 1,9 TDI 81KW r.v. 1999 AVG
Sedlčansko


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 12:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1944

Bydliště:

Rakovnicko

Kód:
.....jiným kódem se předpokládám opět deaktivuje - je tak ??


Ano, tím kódem se aktivuje. Jinak nevím o tom, že by šel deaktivovat. Možná mě někdo opraví, ale jakmile připojíš páčku, nastává stav, kdy lze tempomat aktivovat. To uděláš tím postupem. Nevidím jediný důvod ho deaktivovat a myslím si, že to ani nepůjde. Možná, teoreticky, je možnost páčku fyzicky odpojit a ŘJ, protože nemá s čím spolupracovat, tempomat deaktivuje sama. Ale nevím to jistě, protože to snad ani nikdo nezkoušel. Taky proč, že jo.
Jinak pokud jsi viděl VAG z rychlíku (nic ve zlém), raději se vyhni pravé straně tabulky a všem funkcím vyžadující login, i kdybys nakrásně znal to správné heslo. Špatný klik a naděláš si dost problémů, které za zvědavost moc nestojí. Změny samozřejmě jdou provádět, ale musíš si být na 100 pro jist co děláš a že jsi se nespletl.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 13:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2009

Příspěvky:

12357

Bydliště:

Humpolec

16167 deaktivace tempomatu

_________________
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941




VW Touareg 2008 R5 + chip
Mitsubishi Colt 1999 1.6 16V 66kw

_________________
chiptuning, diagnostika vw group, kodování, montáže navi, pal.pc,tempomatů, originál HF, MF volantů, výměny palubních přístrojů pal.pc - maxidot atd, PIN, IMMO, dojezdy km, dojezdy oken - i SAG!! čeština do navi, upgrade firmware RNS510, zobrazení parkovacích senzoru na navi, mapy atd.. tel 776200941, ODBLOK OBRAZU RNS


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 14:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2012

Příspěvky:

62

Bydliště:

Sedlčansko-Rovina

Děkuji a děkuji. Super - pochopitelně budu vše provádět až po několikanásobném ujištění se, že vím co dělám :D . Potřebuju se do VAGu trochu vpravit, našel jsem publikaci VAG-COM, pokud ji nastuduju, budu předpokládám minimálně tušit co a jak. Nehodlám dělat žádné chipování a podobné zásahy, chci jen prostou diagnostiku a když bude možnost nějakého bonbonku, jako tenhle tempomat - tak jedině dobře.
Ještě jednou díky Vám, hoši.

_________________
SHARAN 1,9 TDI 81KW r.v. 1999 AVG
Sedlčansko


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 14:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2009

Příspěvky:

12357

Bydliště:

Humpolec

vagem nenačipuješ auto!

_________________
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941




VW Touareg 2008 R5 + chip
Mitsubishi Colt 1999 1.6 16V 66kw

_________________
chiptuning, diagnostika vw group, kodování, montáže navi, pal.pc,tempomatů, originál HF, MF volantů, výměny palubních přístrojů pal.pc - maxidot atd, PIN, IMMO, dojezdy km, dojezdy oken - i SAG!! čeština do navi, upgrade firmware RNS510, zobrazení parkovacích senzoru na navi, mapy atd.. tel 776200941, ODBLOK OBRAZU RNS


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 27.12.2012 15:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2012

Příspěvky:

62

Bydliště:

Sedlčansko-Rovina

UF, jasně, jen jsem chtěl naznačit, že nehodlám dělat žádné zběsilosti - byl jsem přeci varován - nemám se vrtat v tom čemu nerozumím. Opravdu mi stačí základní diagnostika a tu a tam nějaký bonbonek (tempomat).
Jdu studovat - Ahoj a dík za rady i varování.

:good:

_________________
SHARAN 1,9 TDI 81KW r.v. 1999 AVG
Sedlčansko


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 15.06.2013 12:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

vdaka navodu Marka z prvej strany uz aj Ja tempomatiiim :yahoo: pouzil som 2 ks. mikrospinac s dlhsou castou na stlacenie ktoru som po osadeni skratil... mikrospinace som zospajkoval aby tvorili V a osadil do packy a zakvapol tavnym lepidlom...vrchne tlacitko set a spodne reset a nasledne aktivacia tempomatu vagom.... :drinks: zase Velka vdaka za super navod :D


Přílohy:
Poznámka: osadenie
IMAG0414.jpg
IMAG0414.jpg (577.13 KiB) Zobrazeno 632 krát

Poznámka: po skrateni
IMAG0416.jpg
IMAG0416.jpg (508.03 KiB) Zobrazeno 632 krát

Poznámka: takto to vyzera v aute
IMAG0418.jpg
IMAG0418.jpg (670.75 KiB) Zobrazeno 632 krát

Poznámka: druhy pohlad
IMAG0419.jpg
IMAG0419.jpg (519.55 KiB) Zobrazeno 632 krát


_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 25.07.2013 08:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1001

Bydliště:

3nec

kdo nemate svazek s konektorem ve sloupku, tak hledejte za relatkovou konzoli, je tam v penove izolaci balik s pripojkama, je tam, zapojeni stejne podle markova navodu, funguje to

odesláno pomocí Tapatalk 4

_________________
Sharan TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 14:58 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.09.2013

Příspěvky:

17

Bydliště:

Plzeň

Ahoj kluci mam origo tempomat ale nefunguje. Páčku jsem prozkoušel jestli není rozbité tlačítko a to funguje. Měl jsem to na VAGu a na BOSH diagnostice a tam to je vše OK. Dál bych rád prověřil jestli nejsou někde překlesaný kabely od volantu k jednotce ale nevím kudy vedou a kam. Potřeboval bych asi schémátko a popis kudy jdou. Dále jsem moc nepochopil spínače v pedálech co s nimi může nebo nemůže být. A dál se zde píše o rychlostním čidle v budíkách kde je a jak se dá prověřit jeho funkčnost. Popisované příznaky jsem nezaznamenal. prosím o pomoc

_________________
Sharan 81kw rv.99 Tour


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: Snadná výroba tempomatu i bez páčky - SAG I TDi
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 15:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4638

Bydliště:

Praha

Spínače pedálu spojky a brzdy musí fungovat, jinak by se motor roztočil do max. otáček (spojka) nebo by se snažil pořád přidávat (brzda). Funkce spínačů by měla být vidět na VAGu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 177 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group