Stránka 3 z 3

Re: PŘÍSLUŠENSTVÍ, POVINNÁ VÝBAVA: Je ješte nutný vozit rezervu

Napsal: 21.02.2015 17:44
od the.max
Nevím jak u staré fóbie, ale folcvágen tuším využívá nepřímé měření tlaku. Počítají se otáčky kola (pomocí snímačů ABS) a kolo, které má nízký tlak, má i menší obvod. Není to tak přesné jako snímače tlaku přímo na disku, je to vlastně jen softwarová záležitost, takže zákazník nemusí platit ty snímače tlaku a další potřebnou elektroniku.

Re: PŘÍSLUŠENSTVÍ, POVINNÁ VÝBAVA: Je ješte nutný vozit rezervu

Napsal: 21.02.2015 18:17
od vilik
To si dost dobře neumím představit. Princip je tedy na porovnání jednotlivých tlaků v kolech, což je trochu ošemetné. Rozsah nafoukání může být v dost širokém rozsahu. Kde je hranice správnosti. A to neberu v potaz možnost jiného nazutí na předku a na zadku a rozdílné foukání předku a zadku, atd. Však to známe. V každém případě to musí umět ŘJ auta, nebo na to musí být alespoň připravena.

Re: PŘÍSLUŠENSTVÍ, POVINNÁ VÝBAVA: Je ješte nutný vozit rezervu

Napsal: 21.02.2015 18:39
od michall
Mame to na sluzebni fabii, ale co jsem pochopil, tak to reaguje jen na nahle velke snizeni tlaku, resp. snimac abs daneho kola da najednou zcela jiny signal. O tlaku jako hodnote nebo malem uniku okolo ventilku to nevi nic.

Re: PŘÍSLUŠENSTVÍ, POVINNÁ VÝBAVA: Je ješte nutný vozit rezervu

Napsal: 21.02.2015 19:20
od the.max
Právě kvůli rozdílným tlakům přední a zadní nápravy to může porovnávat společně tlaky na kol na každé nápravě zvlášť.

Re: PŘÍSLUŠENSTVÍ, POVINNÁ VÝBAVA: Je ješte nutný vozit rezervu

Napsal: 22.02.2015 20:36
od patper
Tady mate celkem prehledne popsane :wink: :arrow: http://www.pneumatiky.cz/info/povinna-k ... -tpms.html" onclick="window.open(this.href);return false; :idea: