Tak mě ta výměna lanka také potkala.Přemýšlel jsem, jestli to sem vůbec dávat,protože jak píše
libros,výměna je jednoduchá,ale nebyly tu fotky,tak to sem dám,aby se výměny někdo nebál a zbytečně to nedával do servisu.
Závada se klubala tak,že nejdřív šla ručka brzdy do jedné třetiny dráhy úplně volně a bez odporu.Ale dělalo to jenom někdy,tak jsem se na to pomalu připravoval.Pak se mi ale zablokovalo zadní levé kolo a jen tak tak jsem dojel domů.Na kole by se daly opékat buřty a měl jsem pomalu strach,aby se neroztavila poklice
Oproti postupu librose jsem nepovoloval tu zarezlou matku "desítku".Sikovkama jsem stlačil držák "kuličky" dolů a velkým šroubovákem jsem konec lanka vystrčil ven z držáku.Samozřejmě při povolené ruční brzdě
.Tím se získá potřebná délka lanka k vysunutí oka.Celé lanko drží dvě kovové příchytky,které se jen vyhnou.Při montáži jsem postupoval zase obráceně ,od oka.Jen jsem ještě vyndal pružinu,abych neměl tolik práce tam kuličku dostat.Na místa,kde hrozí prodření,jsem použil přídavnou izolaci se starého lanka.
Zrezlou pružinu chci vyměnit až ji seženu,zatím jsem ji pokryl řádnou vrstvou vazelíny
Nové lanko stálo 500 Kč v Auto Kelly.
PS: a jak jinak,za spolupráci při demontáži a za zahřívání mé zadní části pod autem děkuji
Bitvimu.