Topeni problem pořád zimné
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.02.2009 09:35
Topeni problem pořád zimné
A hoj kluci mám galaxa 1.9 tdi 85 kw přestal mi topit vyměnil jsem termostat vodní pumpu zahřeje se na 90 a pořád netopi za jizdy se mi i stane že mi klesne hnedka z ničeho nic teplota na 50 a za chvíli skočí zas na 90 motor je teply a topení nejde a termostat ani neotevře hadice jsou studené a motor je teply nevim co stím asi tam je nekde vzduch nebo co
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15.01.2008 07:11
- Bydliště: Čestice
Re: Topeni problem pořád zimné
A funguje přídavné topení bufík je u levého zadního kola
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: Topeni problem pořád zimné
to může být něco s vodní pumpou, není oběh - tyhle motory se v takovém mrazu dokáží uchladit i bez oběhu vody, potom to netopí
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: Topeni problem pořád zimné
A je potreba zakladat na to 2 temata ? K tomu jeste psat do jineho...
Pokud se motor zahreje, tak bych to videl na vodu, cili vzduch nebo malo.
Pokud se motor zahreje, tak bych to videl na vodu, cili vzduch nebo malo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.02.2009 09:35
Re: Topeni problem pořád zimné
vodní pumpa i termostat je ted měněný ale necirkuluje voda nechce ji to nasád z mádobky pořád je plnáTommate píše:to může být něco s vodní pumpou, není oběh - tyhle motory se v takovém mrazu dokáží uchladit i bez oběhu vody, potom to netopí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.02.2009 09:35
Re: Topeni problem pořád zimné
promin neumím to tady ovladát učím se jsem automechanik ne pc mágparizek_ltm píše:A je potreba zakladat na to 2 temata ? K tomu jeste psat do jineho...
Pokud se motor zahreje, tak bych to videl na vodu, cili vzduch nebo malo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.02.2009 09:35
Re: Topeni problem pořád zimné
ne ten nejede ale to nemá vliv na to aby mi necirkulovala voda v motorubawor píše:A funguje přídavné topení bufík je u levého zadního kola
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: Topeni problem pořád zimné
Není to zavzdušněné po výměně termostatu?
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15.01.2008 07:11
- Bydliště: Čestice
Re: Topeni problem pořád zimné
Když nejede tak tyhle auta při teplotách pod nulou netopí ten termostat je dvojčivej a pustí teplou kapalinu do topení až když se ohřeje motor a když tě nejde bufík tak se kapalina v topení vychladí tak rychle že se tě zdá že to necirkuluje doporučuje zprovoznit bufík a nebo jako nouzové řešení zakrejt předek auta nákou dečkou aby do motoru nešel nápor vzduchuromanl píše:ne ten nejede ale to nemá vliv na to aby mi necirkulovala voda v motorubawor píše:A funguje přídavné topení bufík je u levého zadního kola
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topeni problem pořád zimné
Tak to je jasne - PC magu je tu asi malo Proto je tu na zacatek toto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 78#p346578" onclick="window.open(this.href);return false;romanl píše:promin neumím to tady ovladát učím se jsem automechanik ne pc mágparizek_ltm píše:A je potreba zakladat na to 2 temata ? K tomu jeste psat do jineho...
Pokud se motor zahreje, tak bych to videl na vodu, cili vzduch nebo malo.
Protoze to same tu resis ve trech ''vlaknech'' najednou - to bude od zelenacu
P.S. jinac preju at brzy topis
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: Topeni problem pořád zimné
termostat zavírá vodu akorát do chladiče, v topení snad cirkuluje stále, zakrývat chladič je spíš pomůcka pro stabilizaci již zahřátého motoru, pro rychlost ohřevu to asi nemá význam, navíc jsou za chladičem (aspoň u jedniček) automatické žaluzie, které omezují nápor vzduchu do motoru, je to asi něco s oběhem chladiva, ale co by to mohlo být jak ne čerpadlo??bawor píše:Když nejede tak tyhle auta při teplotách pod nulou netopí ten termostat je dvojčivej a pustí teplou kapalinu do topení až když se ohřeje motor a když tě nejde bufík tak se kapalina v topení vychladí tak rychle že se tě zdá že to necirkuluje doporučuje zprovoznit bufík a nebo jako nouzové řešení zakrejt předek auta nákou dečkou aby do motoru nešel nápor vzduchu