PŘEVODOVKA, AUTOMAT: Chlazení

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
grainau
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 01.01.2010 14:16

PŘEVODOVKA, AUTOMAT: Chlazení

Příspěvek od grainau »

Zdravím,

mám Sharana TDI, r.v.99, automat - ne tiptronic.

Je možné, že automatická převodovka je v tomto autě nějak chlazená z chladiče auta?? Jde mi o to, že se mi objevil olej v chladiči.. Směs není vysloveně černého zabarvení, ale spíše do světle hněda - resp. už vytvořila jakousi světlou emulzi. Měl jsem automat na opravě a mám pocit, že to nějak odflákli. Je tedy možné, že se olej z převodovky může dostat do chladícího systému auta nebo to jde normálně od motoru - tj. těsnění pod hlavou, hlava, apod....??? Jinak podotýkám, že motor auta jede naprosto v pohodě - žádné ztráty výkonu ani nic podobného se nekonají.

díky za radu

Uživatelský avatar
21177
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 24.10.2008 15:05
Bydliště: SK-040 01 Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: Chlazení

Příspěvek od 21177 »

...asi to bude prasknute tesnenie pod hlavou ked mas tam kakao. Skus ci pri jazde niesu extremne natlakovane gumove hadice s chladiacou kvapalinou.
Martin

Uživatelský avatar
21177
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 24.10.2008 15:05
Bydliště: SK-040 01 Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: Chlazení

Příspěvek od 21177 »

.....huups, sorry to kakao sa robi v olejovej vani ked je prasknute tesnenie, a vidno to na mierke.
Martin

grainau
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 01.01.2010 14:16

Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: Chlazení

Příspěvek od grainau »

Zdravím - snad se někdo chytí s pomocí či radou,

mám Sharana TDI 81 kw, r.v. 99, automat. Mám takový problém: měl jsem automat na servisu a v zásadě jsem s opravou spokojený, ale problém tkví v oleji, který se mi dostává do chladiče. Na víčku od nádobky mám vždy - ať ujedu pár kilometrů nebo dálku bílý šlem.. Voda je od toho zašpiněná a je v ní cítit na prstech olej.. Problém jsem se servisem, ve kterém byl automat, řešil( jsem v domění že jde olej do chlazení od automatu) a oni prý prom mne bohužel "cosi" vyřešili a nádobka byla relativně čistá. Po pravdě si myslím, že chlazení pouze vyčistili a olej do ní jde pomalu v pohodě dál. Samozřejmě je možná klasická varianta - těsnění pod hlavou nebo dokonce hlava.. Ale nemám k tomu žádné symptomy - žádná ztráta vody, motor se nepřhřívá a jde naprosto v pohodě - žádná ztráta výkonu ani bílý kouř z vejfuku - prostě "prozatím" vůbec nic. Samozřejmě ono prozatím se může brzy překlenout v něco mnohem horšího a toho bych se rád vyvaroval - ani převodovku ani motor zničit liknavostí nechci.. Máte s takto popsanými symptomy nějakou zkušenost a radu?? Kudy začít a čím pokračovat?? Třeba jak moc je komplikované se dostat k těsnění pod hlavou a zjistit, zda není tzv. v prdeli...

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“