Po chodu na volnoběh a následující jízdě chcípá

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Bocekp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2008 12:55

Po chodu na volnoběh a následující jízdě chcípá

Příspěvek od Bocekp »

Mám Sharana 96kW r.v 2004 model 2005. Už několikrát se mi stalo,když jsem nechal několik minut nastartovaný auto na volnoběh a když jsem se rozjel po pár metrech (cca 200 i více metrů) mě Sharan chcípl. Podaří se mi znova nastartovat až po delší době a na dlouhý startovací chod.Startér točí normálně, podávací čerpadlo při otočení klíčků palivo dává a VAG mi žádnou závadu nehlásí.Naftu tankuji kvalitní a liji aditíva. Ráno auto startuje uplně normálně. Stává se to většinou pokuď to auto nechám nějakou dobu nastartované na volnoběh. Jednou se mi, ale toto stalo po 15km jízdě. Začalo to zlobit teď v zimě. Můžete mě někdo poradit???

Uživatelský avatar
Auto1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava city
Kontaktovat uživatele:

Re: Po chodu na volnoběh a následující jízdě chcípá

Příspěvek od Auto1 »

Tady je každá rada drahá,když VAG nic nepíše.
Filtr palivový nebo skříplá hadička k němu,či volný odkalovací šroub na něm?
Pakliže je těsná nízko i vysokotlaká palivová soustava,tak to může být tandemové čerpadlo.Mám nové za 6000kč a použité za 2000kč Obojí LUK originál.
Ještě,kdybych měl věštit,tak závada na elektrice,třeba by to mohlo být nějakou vadou immobilizéru,zkoušel jsi jezdit s druhým klíčem?
Rozhodně by bylo dobré nejprve vyloučit nekvalitní palivo,tedy staré ven,naber jinde a dej aditiva,a současně zkus ten druhý klíč.
Napadá mě zadní část spínací skříně,je to elektročást,mám novou za 450kč
A ještě se podívej na altík,ale mám pocit,že by musel být nějak ve skratu,jinak to není možné i kdyby byly uhlíky KO.

předvstřik,nebo časování to nebude,možná ty dvě čidla otáček na motoru,ty nevím,zda umí vag nahlásit,třeba jsou špatně upevněná nebo vyloženě lžou?

To jsem zvědav,kdo mě poopraví nebo doplní,ale já sázím na elektrozávadu třeba v jednotce,ale to by asi zase psal VAG,takže mi z toho vychází ten tandem,ten totiž VAG nenapíše.

Až to bude jezdit,tak dej vědět,čím to bylo,takové závady,jak píšeš, jsem již zažil při kupování a nikdy mi VAG nevypsal žádné závady.
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Bocekp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2008 12:55

Re: Po chodu na volnoběh a následující jízdě chcípá

Příspěvek od Bocekp »

Zatím ti moc díky v neděli mám čas k tomu, abych se na to podíval....Takže se ozvu jak jsem dopadl. Jinač tandemové čerpadlo jsem měnil i s dvouma střikama minulý rok a ndrž jsem také už vypouštěl při té příleežitti a od té doby jen schell i s aditívami. PODÍVÁM SE NA TU TĚSNOST A ZKUSÍM I TEN KLÍČ A PŘÍŠTÍ TÝDEN SE OZVU SNAD TO BUDE ONO. Díky..... :wink:

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Po chodu na volnoběh a následující jízdě chcípá

Příspěvek od Janchi999 »

Popripade skus vytvorit cez VAG logovanie pocas jazdy... Z TDI grafu sa da vselico uzitocne vycitat. Odbornici by ti mohli poradit, ktore kanaly logovat...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Bocekp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2008 12:55

Re: Po chodu na volnoběh a následující jízdě chcípá

Příspěvek od Bocekp »

Takže pánové v neděli jsem se na to vrhl a zjistil jsem , že to byl přípustní ventil na palivovém filtru (PŘEPAD). Musel jsem koupit úplně nový (290,- Kč), protože nepřepouštěl naftu zpět, jak měl.Prostě ,jak jsem tam foukl, tak se to zavřelo a nafta ukapávala kolem hadičky ven. Při jízdě to bylo v pohodě, ale na volnoběh se vrací asi více nafty nazpět do nádrže, a jelikož ventil NEEEE tak vznikl docela velký úkap na vstupní hadičce. Takže při delším stání se to i zavzdušnilo a při následné jízdě docházelo k odstavení auta. Jinač si to nedokážu vysvětlit….. Taky jsem všechny hadičky znovu utěsnil novýma svorkami, pro jistotu :-). Jo, a kdyby tam nebyl ten úkap kolem té hadičky tak nevím, jestli bych na to přišel. Takže zase náhoda. Jinač všem zúčastněným děkuji... :-) čau

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“