Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 12.03.2010 23:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Nazdar,
pred dvoma tyzdnami som kupil Sharana GL 2.0 85kW, r.1996. Ma najazdenych 220 000km. Tyzden po kupe auta som dal vymenit rozvody (remen,vodne cerpadlo, kladka), motorovy olej/filter, sviecky a svieckove kable, vzduchovy filter, pelovy filter, palivovy filter a olej v prevodovke
A teraz k problemu, ktore to auto ma:

1, Casto (nie vsak pravidelne) pri raznejsom zrychleni (hlavne na 3,4 a 5 stupni) zacne autom "trhat", "cukat", nema dostatujuci vykon, ako keby bolo pridusene. K tomu sa motor este zacne trochu triast a mam pocit ako keby obcas siel len na 3 valce. Kde moze byt chyba? Co tak palivove cerpadlo alebo nzapalovanie/ elektrika/ vadne relatko...

2, Ked auto nastartujem, otacky motora su na urovni 800 az 900. Neskor (po najazdeni urcitych km) vyskocia na 1000 - 1200.


Automechanik, ktory mi auto servisoval si nevie dat rady.
Vopred dakujem za vase nazory.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 13.03.2010 01:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Ze by to bola vadná váha vzduchu?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 13.03.2010 08:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

Vyčistit váhu vzduchu, vyčistit škrtící klapku a vyčistit volnoběžný regulační ventil, i vstřiky by to mohly způsobovat no a možná by chtělo udělat diag, jestli tam není zapsaná nějaká závada.

_________________
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 13.03.2010 11:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Briannn: dik za info. Pocul, ze cistenie vahy vzduchu je vcellku narocne. Je to pravda? Na co si mam dat pri cisteni pozor? Nie je lepsie kupit novu VAHU VZDUCHU? Ktoru znacku....BOSCH alebo staci aj nieco lacnejsie?
Predsa len auto ma 14rokov a nabehanych 220 000km.
Buduci tyzden idem na diagnostiku motora, tak dufam, ze sa potom chyba lahsie odstrani.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 13.03.2010 14:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

Čištění váhy vzduchu náročné není, ale jsou tam mini mini čidla a ty jsou náchylné na hrubé zacházení, když se poškodí můžeš kupovat novou váhu no a tím jsem napsal na co si dát pozor :D . Při tvém nájezdu Km bude stejně asi ta váha v čudu, někde jsem četl, že životnost váhy je kolem 100000 Km, ale nevím už kde. A značku váhy ti nemůžu doporučit, protože v tomhle přehled nemám.
Jestli je lepší koupit novou nebo ne :?: V každém případě je to pohodlnější, ale co když to tou váhou není, tak budeš takhle kupovat další a další díly :?: .
Ještě by jsi mohl tu váhu odpojit a vyzkoušet jak se auto chová.

_________________
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 13.03.2010 14:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

V první řadě to připoj na VAG. Ten ti řekne víc a nasměruje tě kde hledat.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 16.03.2010 11:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Diagnostika motora ukazala dve chyby.

- Chyba snimaca teploty chladiacej kvapaliny G110. Su tam ale dva snimace....tak teraz neviem ktory moze byt vadny a ci to ma suvis s poruchou motora ktoru som vyssie opisal.

- porucha skrtiacej klapky...chyba mohla byt sposobena nespravnym zapojenim konektora(elektrika). Predchadzajuci vlastnik mi pri predavani auta povedal, ze pri poslednom servise mu menili skrtiacu klapku.

Kedze chyby sa mohli do pamati zaznamenat este pred mojou kupou auta......vsetky chybove hlasenia sme vymazali a o tyzden idem znova na diagnostiku.

Teraz ide auto na 95% ok :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 16.03.2010 12:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Životnost váhy vzduchu není dána. Pokud je vše v pořádku a majitel se o ni stará, vydrží spolehlivě i celou životnost auta - stovky tisíc km bez potíží.
Bohužel za předčasnou smrt váhy si zpravidla může majitel vozu sám. Především váha odchází díky pozdním výměnám vzduchového filtru. Vozy SAG mají od výrobce určen výměnný interval vzduchového filtru 90.000 km. Pánové, kdo si servisujete auto sami jistě víte, jak vypadá vzduchový filtr po 20.000-30.000 km. Proto nechápu, který kretén vymyslel měnit ho až po 90.000 km - takový filtr bych opravdu nechtěl vidět.
Já osobně jsem do nedávna měnil vzduchový filtr po 30.000 km (každou druhou výměnu oleje). Zjistil jsem však, že po cca 25.000 km mi auto přestává jet, spotřeba jde pozvolna nahoru a z výfuku se hnědě kouří - jasná známka ucpaného vzduchového filtru. Proto jsem se uchýlil k výměně vzduchového filtru po 20.000 km. Olej jsem totiž díky častějším krátkým jízdám začal měnit po 10.000 km, tak mi to vlastně vychází opět na každou druhou výměnu oleje.

Na mém autě byla váha měněna prvním majitelem v Německu v roce 2003 (auto mělo v tu dobu najeto asi 80.000 km). Od té doby je tam váha stále stejná, jede sedmý rok a najeto je na ni téměř 180.000 km. Vykazuje hodnoty srovnatelné s novým dílem a nemám sebemenší problém. Nedávno jsem měřil motor na brzdě a vykazuje vyšší hodnoty než deklaruje výrobce.
Asi před půlrokem jsem váhu čistil - je to tu popsáno v příslušném tématu - byla dost zaprášená a po vyčištění auto ožilo. Takže ji budu čistit preventivně současně s každou výměnou filtru. Je to práce na pět minut a výsledky jsou vynikající.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 27.04.2011 08:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

47

Bydliště:

Považská Bystrica

samann píše:
Nazdar,
pred dvoma tyzdnami som kupil Sharana GL 2.0 85kW, r.1996. Ma najazdenych 220 000km. Tyzden po kupe auta som dal vymenit rozvody (remen,vodne cerpadlo, kladka), motorovy olej/filter, sviecky a svieckove kable, vzduchovy filter, pelovy filter, palivovy filter a olej v prevodovke
A teraz k problemu, ktore to auto ma:

1, Casto (nie vsak pravidelne) pri raznejsom zrychleni (hlavne na 3,4 a 5 stupni) zacne autom "trhat", "cukat", nema dostatujuci vykon, ako keby bolo pridusene. K tomu sa motor este zacne trochu triast a mam pocit ako keby obcas siel len na 3 valce. Kde moze byt chyba? Co tak palivove cerpadlo alebo nzapalovanie/ elektrika/ vadne relatko...

2, Ked auto nastartujem, otacky motora su na urovni 800 az 900. Neskor (po najazdeni urcitych km) vyskocia na 1000 - 1200.


Automechanik, ktory mi auto servisoval si nevie dat rady.
Vopred dakujem za vase nazory.


Čau ja mám(mal som) tento trhavý problém cca dva roky.

Mne však autom cukalo nielen pri pridávaní,ale aj keď som ubral,a už nepomáhalo ani to že som to vyrovnával spojkovým pedálom,ako pri rozjazde.
natáčali sme rozdeľovač,vymenili sviečky+káble,na chvíľu to prestalo a potom zas.

K tomu mi ešte z času na čas smrdel v kabíne benzín.

Keď sa mi to zdalo neúnosné-ten zápach benzínu,tak som začal pátrať,a našiel som uvoľnenú hadičku ktorá(aspoň podľa môjho názoru)vyháňa odvetranie nádrže do nádobky s aktívnym uhlím.(uvoľnená bola na spoji s T-kusom tam kde sú všetky tri hadičky smerujúce do nádrže v ochrannom obale čo je zapnutý suchým zipsom)

Pri skúšobnej jazde som s potešením zistil,že ono trhanie a cukanie sa stratilo.
zistil som to včera,tak hneď zahorúca zverejňujem a teším sa na kľudú jazdu na nedeľný výlet s rodinkou

:yahoo:

_________________
Sharan 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 28.02.2012 16:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

47

Bydliště:

Považská Bystrica

A skoro po roku som zmenil názor.
okrem spomínaných problémov sa mi ešte z času na čas stalo že som nenaštartoval,kým sa auto "zaťalo" a nenaštartoval som vôbec.No a mechanik povedal,vymeň indukčnú cievku. Vymenil som,naštartoval a motor ide,a netrhá!!!
A vyzerá,že fakt,je naprasknutá ako vidno na obrázku.
Dúfam že to už bude O.K.

_________________
Sharan 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 08:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

47

Bydliště:

Považská Bystrica

obrázok:


Přílohy:
Poznámka: indukčka
indukčka.jpg
indukčka.jpg (457.26 KiB) Zobrazeno 3848 krát


_________________
Sharan 2,0
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 04.03.2012 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2009

Příspěvky:

54

Bydliště:

Kraslice

Jo jo ta cívka je prevít Odešla mi v Chorvatsku a musel jsem si prodloužit dovolenou o 2 dny. Ale práce v Bosch servisu+cívka vyšlo skoro stejně jako u nás. Ale těch nervů ze začátku.


Harry 2009 Sharan 2,0 benzín 7 seslí 6x el. okna

_________________
harry 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 15.03.2012 10:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2007

Příspěvky:

953

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

tak se taky přidám, mám 2,0 85kw rok 97, a mám snad stejnej problém :( ktomu mi nejde diagnostika motoru, takže už asi od prosince řešim :(
vyměnil jsem svíce, kabely, víčko rozdělovače, palec, pak i jinej rozdělovač, kontroloval hadice, teplotní čidlo, lambda sondu, repasovali sme palivoví čerpadlo, vyměnil pal. filtr, teď sem vyměnil i váhu vzduchu, egr je kontrolovanej, vstřiky vyčištěný.. A FURT TO JEDE NAHOVNO(po některejch vyměnách se to jakoby zlepšilo ale po pár jízdách zase naprd :( ) tak už asi ještě vyzkoušim tu cífku nebo pak furt přemejšlim jesi nebude problém v klapce :(
nenapadá někoho ještě něco?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 24.03.2012 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2007

Příspěvky:

953

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

tak mám další poznatek, zkusil sem vyměnit i tu cífku a nepomohlo to :(((
nemá náhodou někdo ještě s podobným problémem zkušenost?, nebo alespon stim proč nejde diagnostikovat motor?? ostatní se načíst dá, motor ne :(( mám 2.0 ADY r.v. 97

díky moc za každou radu ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SHARAN 2.0 85kW
PříspěvekNapsal: 30.03.2012 12:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Bydliště:

Velké Meziříčí

Čau, taky řeším teď ten samej problém. Začalo to když jsme jeli na hory na Silvestra. Na cestě tam auto na dálnici najednou přestalo táhnout, spíš i začalo přibržďovat, po sundání nohy z plynu a přidání znovu jakoby začalo zase táhnout ale jen na chvilku. Po minutě ale zase začalo jet normálně jako by nic. Cestou zpátky to udělalo 4 krát. Od ty doby se frekvence zvyšovala. Dnes již auto téměř netáhne (když je studený tak to není tak hrozný) ale zahřátý jede hodně mizerně, nejhorší je to v taku do kopce.Když zkusím přidat plnej plyn tak místo aby přidalo tak se zadusí a brdí to skoro víc jak kdybych sundal nohu z plynu. Když zkusím držet jedny otáčky třeba 2600 tak místo aby to drželo tak to začne kolisat mezi 2600 a 2000 nahoru dolu nahoru dolu.
Už jsme zkoušeli skoro všechno, vyměnit palec, víčko rozdělovače, váhu vzduchu, klapku vzduchu( je nová), palivovej filtr, lambdu, vyčistit vstřiky, zkontrolovali veškerý hadičky na podtlaku, zaslepili EGR ventil, jinou cívku, přetěsnili sání, na VAGu to nehlásí žádnou chybu, zkoušeli jsme jestli není ucpanej výfuk, tlak paliva je taky v pořádku takže čerpadlo by mělo byt ok, ale auto pořád ne a ne jet. Když sme tam napíchli širokopásmovou lambdu tak jsme zjistili že je chudá směs paliva (16-20:1) proto jsme i hledali jestli to někde nepřisává vzduch, ale na nic sme nepřišli. Ještě chci vyzkoušet o víkendu jestli je v pořádku ta hadička k čidlu atmosférickýho tlaku v řídící jednotce ( pokud je teda benzíny mají) viz: viewtopic.php?f=50&t=36660&start=75
A překontroluju veškery elektrokabely jestli není někde něco prodřenýho. Jinak už vůbec nevím kde hledat. Kdyby někdo věděl tak bych byl hrozně vděčnej za radu. Dík
Motor 2,0 benzín ADY 85kW, 1999 Alhambra I.

_________________
Seat Alhambra I


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group