Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 27.03.2010 10:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Zdravim,
mam prolem s otackami motora. Poradite?
Model SHARAN GL, 2.0 85kw, r.1996.
Ked nastartujem studeny motor, otacky su vtedy cca na 900 (vynimocne 800). Ked je vsak motor zohriaty otacky stupnu na 1100. Nestava sa to stale, ale povedal ze je to caste.
VAG neukazuje ziadnu poruchu motora. Pred mesiacom bol pravidelny servis motora (aj vymena rozvodov, sviecok, svieckovych kalov), no prolem s otackami sa vyskytoval aj predtym.

Napadlo ma ci to nie je problem VAHY VZDUCHU ale SKRTIACEJ KLAPKY, no ako som spominal VAG neukazuje ziadnu chybu

Martin


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: OTACKY
PříspěvekNapsal: 27.03.2010 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

U benzínových motorů to dělá krokovací motorek volnoběhu. Ale nevím, zda ho tvůj motor má.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: OTACKY
PříspěvekNapsal: 27.03.2010 21:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Teraz neviem ci ma Sharan (2.0, r96) krokovaci motorcek volnobehu.Nemoze to byt sucast dielu SKRTIACA KLAPKA?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: OTACKY
PříspěvekNapsal: 28.03.2010 00:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2010

Příspěvky:

11

Niekde som cital ze kolisanie otacok moze sposobovat cidlo chladiacej kvapaliny.
Je to pravda? Ked ano tak ktore cidlo/snimac? Mam pocit ze su tam dva, nie?

dik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: OTACKY
PříspěvekNapsal: 28.03.2010 17:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

samann píše:
Teraz neviem ci ma Sharan (2.0, r96) krokovaci motorcek volnobehu.


Nemá.

_________________
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 14.11.2010 21:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.03.2008

Příspěvky:

260

Bydliště:

CZ

Ahoj, v poslední době se mi stává, že když třeba zastavím na křižovatce, otáčky motoru zůstávají kolem 1200/min, no po pár sekundách padnou tam, kam mají. Nedělá to dicky, ale už se mi to stalo i při nastartování, že otáčky vyletěli hned nad těch 1200/min... Nevíte jen tak teoreticky, na co se zaměřit? Auto jinak jede dobře, do nouzáku nepadá, jen při studenejch startech si trochu zanadává, než srovná válce :wink: Moc díky za radu. VAG zatím nemám, ale tuším, že to bez něho už nepůjde :?

_________________
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 14.11.2010 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.08.2009

Příspěvky:

513

Bydliště:

Kladno

Tohle mi přesně dělalo,sice na rotačce,ale stejný příznaky.Bylo špatný čidlo teploty vody co je na bloku motoru.

_________________
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm

F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus :-)

_________________
elektrika co i kope :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 14.11.2010 21:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.03.2008

Příspěvky:

260

Bydliště:

CZ

A víš, že je to docela možný... Pravdou je, když se motor zahřívá, tak než dojde ručička teploty vody na 90st., tak několikrát padne dolů a zase šplhá vzhůru, prostě nejde plynule nahoru jako před tím. Mrknu na to, moc díky za radu

_________________
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.11.2010 14:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

U benzinových motorů může kolísání volnoběhu způsobovat zašpiněné hrdlo škrticí klapky. Problém je v tom, že nad klapku se přisávají výpary z motoru odvětráváním, a ty jsou mastné. Po nějakém čase se v hrdle škrticí klapky vytvoří černý povlak, který zužuje průtok vzduchu klapkou ve volnoběhu. Ta se pak snaží to regulovat a dochází ke kolísání otáček.

Doporučuji těleso klapky demontovat a vyprat v chemickém rozpouštědle celý vnitřek. Záhy bude po problému.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 20:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.12.2007

Příspěvky:

97

Bydliště:

Kolin

Čau lidi.
Mám taky problém. Normálně mám otáčky lehce nad 900 a sem tam se mi sami zvednou přesně na 1000. Začalo to zlobit asi před měsícem a půl měl jsem to i na VAGu a žádnou chybu mi to neukázalo???
četl jsem tady cosi o teplotním čidle, je fakt že mi na budíkách neukazuje pravdivou teplotu, ALE mám nový termostat a na VAGu to ukazuje správnou teplotu.
Zvláštní na tom je to že nastartuju otáčky jsou ok a po chvilce se to někdy samo zvedne na těch 1000-přesně, nikdy víc ani mín.
a po chvilce jízdy se to zase někdy srovná. Někdo říká že je to čerpadlo, někdo zase že to může být baterií protože nemá už dostatečnou kapacitu??????tak nevím

motor 1,9 TDI afn

_________________
Potkali se u Kolína

_________________
VW Caddy III 1,6i 102ps /2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 20:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Milhouse píše:
Čau lidi.
Mám taky problém. Normálně mám otáčky lehce nad 900 a sem tam se mi sami zvednou přesně na 1000. Začalo to zlobit asi před měsícem a půl měl jsem to i na VAGu a žádnou chybu mi to neukázalo???
četl jsem tady cosi o teplotním čidle, je fakt že mi na budíkách neukazuje pravdivou teplotu, ALE mám nový termostat a na VAGu to ukazuje správnou teplotu.
Zvláštní na tom je to že nastartuju otáčky jsou ok a po chvilce se to někdy samo zvedne na těch 1000-přesně, nikdy víc ani mín.
a po chvilce jízdy se to zase někdy srovná. Někdo říká že je to čerpadlo, někdo zase že to může být baterií protože nemá už dostatečnou kapacitu??????tak nevím

motor 1,9 TDI afn

Mně to dělá taky - nepravidelně a jen při prvním startu. Mám automat na světla a pokud to někdy udělá, tak vždycky v okamžiku, kdy automat po startu sepne a rozsvítí se lampy. Takže to může mít souvislost s napětím nebo baterií. Ale nevím, jak u mě, protože mám baterku 100 Ah rok starou, takže myslím, že je v pohodě (ale kdo ví?).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 04.05.2011 10:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.12.2007

Příspěvky:

97

Bydliště:

Kolin

Marek77 píše:
Milhouse píše:
Čau lidi.
Mám taky problém. Normálně mám otáčky lehce nad 900 a sem tam se mi sami zvednou přesně na 1000. Začalo to zlobit asi před měsícem a půl měl jsem to i na VAGu a žádnou chybu mi to neukázalo???
četl jsem tady cosi o teplotním čidle, je fakt že mi na budíkách neukazuje pravdivou teplotu, ALE mám nový termostat a na VAGu to ukazuje správnou teplotu.
Zvláštní na tom je to že nastartuju otáčky jsou ok a po chvilce se to někdy samo zvedne na těch 1000-přesně, nikdy víc ani mín.
a po chvilce jízdy se to zase někdy srovná. Někdo říká že je to čerpadlo, někdo zase že to může být baterií protože nemá už dostatečnou kapacitu??????tak nevím

motor 1,9 TDI afn

Mně to dělá taky - nepravidelně a jen při prvním startu. Mám automat na světla a pokud to někdy udělá, tak vždycky v okamžiku, kdy automat po startu sepne a rozsvítí se lampy. Takže to může mít souvislost s napětím nebo baterií. Ale nevím, jak u mě, protože mám baterku 100 Ah rok starou, takže myslím, že je v pohodě (ale kdo ví?).



já ale automat na světla nemám........a baterie je sice v autě 3roky, 95Ah ale myslím si že tím to není protože to nezlobí jenom při prvním startu

_________________
Potkali se u Kolína

_________________
VW Caddy III 1,6i 102ps /2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 24.08.2011 13:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

149

No jak to tady čtu, tak jsem z toho celkem nesvůj. Mám rok novou lambda sondu. Bohužel mi nedávno odešla cívka i s tím relém. Na 4 válce jsem ujel jen asi 20 - 30 km. To snad nemohlo lambda sondu poškodit. Po opravě na VAGU vše OK a emise super. Nyní me to děla to, že pokud je motor studený nebo zařátý jen na půl, tak při jízdě a vyřazení na neutrál mě otáčky ukážou asi 600. (Normálně 750 až 770. Po zastavení se to zase srovná. Je to normální. Všiml jsem si toho až nyní a dřív jsem to nesledoval. motor chodí normálně a plynule. Ani není slyšet. Ptám se proto, jestli to není přiznakem poruchy lambdy (předtím mi u ní odešlo vyřívání a potom odešla úplně). mimayin

_________________
VW Passat Variant B3 2l motor 2E r.v. 1990, VW Sharan 2,8 VR6, 128kW, 1998


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 29.08.2011 12:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

149

No to je zajímavé. Včera ráno zima, zapl jsem klimu a otáčky šlapaly jako hodinky. Přesně jako vždy??? Kdyby to byla lamda, a zejména vyhřívání, tak by to dělalo pořád, zejména když je chladno. Nebo si to vlivem veder motor takhle reguloval...?... díky za Vaše zkušenosti. mimayin

_________________
VW Passat Variant B3 2l motor 2E r.v. 1990, VW Sharan 2,8 VR6, 128kW, 1998


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 12.09.2011 20:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.09.2011

Příspěvky:

1

Zdravím, chlapi,jen malou radu bych potřeboval. Mám sharan 02, 85kw a motor šlape v pohodě na volnoběžné otáčky bez zapnutí klimakompresoru. Ale po zapnutí klimatizace dochází ke kolísání otáček? Bylo mně řečeno žeto muže bejt vstřikem, nebo setrvákem. Obojí vyměněno a závada stále trvá. Dík za info.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group