Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 02:06 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Tak si to auto koukej doplnit do profilu. Zabere ti to pár minut a vyloučí nedorozumnění. No a bydliště je dobrý pro to, aby tě kolegové klubáci dovedli nasměrovat na někoho kdo může pomoct.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 09:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.06.2009

Příspěvky:

81

Alhambra Tdi 81kw-motor kolisa, jak se rika"zakopava" ale kdyz zapnu spotrebic vetsi elektriny jako svetla, vetrak a rozmrazovani okna tak se to srovna. Dela to jen teply motor, studeny jde krasne. Kdyz stojim v kolone tak ten zvuk motoru je k zesileni.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 10:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Jasně, zvýšíš odběr a tím zatížíš alternátor, kterej zase zase víc zatíží motor. Máš aspoň páru o tom jakej setrvák máš v autě?

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 18:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.06.2009

Příspěvky:

81

Myslis, ze by to mohl byt setrvak? Jakej tam mam to netusim.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 20:17 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Nejsem sice motorář, ale vypadá to na umírající dvojhmotu. Možná někdo povolanější řekne něco míň nákladnýho :laugh:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 21:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2011

Příspěvky:

69

Bydliště:

Rakovnicko

Jestli neplácnu blbost, tak podobné problémy s "chvěním, třepáním, klepáním" - nevím jak to nazvat přesněji - motoru na volnoběh jsem měl taky. Neprojevovalo se to stále, zpravidla u studeného a občas. Můj tip je právě ta dvouhmota, která u mě začíná mít své nejlepší za sebou. Je to v té fázi, kdy je to cítit zatím jen sluchově, a autem (třeba ve volantu, apod.) to zatím netřepe. Sebemenší dotyk plynu a byl klid. Tedy v tvém případě, jak uvádí i Smolda, při zatížení altíku, díky zapnutým spotřebičům, se nepatrně zvedne volnoběh a "vibrace, třepání, klepání, chvění, mrdolení" zmizí.

Problém (s vědomím, že se jen oddálil a nevyřešil - jak uváděl Marek77) jsme vyřešili přes VAG, kdy se drobet zvedl volnoběh. Z cca necelých 900ot./min. na něco přes 900 ot./min. A je ve většině případů klid. Někdy se taky zatřepe, ale málokdy. Jinak motor (mám PD ASZ 96kW) dle VAGu i projevu v praxi jako hodinky.

Záleží jestli tam opravdu tu dvojhmotu máš taky.

_________________
VW Sharan II TDI, ASZ, 2005, šedo-modrá tmavá met.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 08:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.06.2009

Příspěvky:

81

Ale me to dela vzdycky a jen u tepleho. Auto ma najeto 210.000 poctivejch takze na setrvak je snad brzo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 09:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2009

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Dvouhmotu sk...is dodela snadno. Videl jsem setrvak po 150tkm a byl kaput. A to to bylo Mondeo, ktere ma stejne velkou spojkou jako SAG.(prumer 240mm)

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 17:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Ale mondeo ma setrvak rieseny neskutocne na..... (plus zly volnobeh). Pri nom je vsetko nad 60 000km uspech. (Mondeo mk3, 2000-2006 TDCi)

Odoslané z GT-i9001 cez Tapatalk 2

EDIT MODER: prosím vyjadřuj se slušně...

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.06.2009

Příspěvky:

81

Porad ale nechapu proc se to vetsi zatezi srovna, kdyby to byl setrvak tak to snad zustane porad stejny.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 22:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2011

Příspěvky:

69

Bydliště:

Rakovnicko

Tak zkus, až to začne za tepla s autem lomcovat, nepatrně přidat, jestli ty záchvěvy zmizí. Jak jsem psal, mě to trochu pomohlo.
Nicméně 2-hmota o sobě dává vědět i za jízdy, kdy po přidání a ubrání plynu na nižší rychl. stupně jsou cítit od motoru rázy (zvlášť courání po městě). Z toho šílim, zvlášť při představě že dám dalších cca 15000 za výměnu (bez spojky). Najeto 180.000km - snad poctivých :-) Takže v tvých 210tkm.. je to dost možný.

Ale to už je zase téma o dvouhmotě. .

_________________
VW Sharan II TDI, ASZ, 2005, šedo-modrá tmavá met.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2009

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Pricpip dvouhmoty
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=e ... naXB8q3uzQ
Vadný vs.Nový
http://www.youtube.com/watch?v=KO6AtV-y9cc

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 17.12.2012 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.06.2009

Příspěvky:

81

Jakmile pridam otacky tak to "zakopavani" motoru okamzite zmizi, jak uz jsem rikal, pri jakekoliv zatezi jako svetla+vetrak+rozmrazvani okna to prestane.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 18.12.2012 09:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Co třeba volnoběžka altíku ? Ale to mě jen tak napadlo, když píšeš, že to při zátěži zmizí.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, OTÁČKY - problém s volnoběhem
PříspěvekNapsal: 18.12.2012 19:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Jen mi uniká jak souvisí volnoběžka s nestabilníma otáčkama motoru

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group