MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Takže nejčastější závadou u vstřiků je, že díra přestane být pravidelná a zařízení přestane "stříkat" ale pouze "kapat" a to je špatně?????
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 05.10.2007 21:56
- Bydliště: kousek od Jihlavy, Janštejn
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Asi to nebude největší závada, ale nepravidelné rozprašování má za následek
nižší výkon, vyšší emise, může dojít k poškození pístu(v extr. případě). Nejhorší samo bude, když přestane vstřikovač fungovat úplně.
Nicméně by to tady mohl odborněji proprat někdo ze zdejších profíků.
nižší výkon, vyšší emise, může dojít k poškození pístu(v extr. případě). Nejhorší samo bude, když přestane vstřikovač fungovat úplně.
Nicméně by to tady mohl odborněji proprat někdo ze zdejších profíků.
- gardenik
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 05.02.2010 16:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ahojky,
zmeril jsem VAGem hodnoty v kanale 13 a takovej reprezentativni vzorek jsou cca tyo hodnoty:
-0.73,0.07,-0.49,1.13
co jsem cetl, mely by byt ty hodnoty co nejblizsi 0 a max odchylka +-2 a hodnoty pokud mozno "podobne"
Myslite, ze bych se mel znepokojovat tim 4tym vstrikem? V zasade pod 1 nesel.
driv jsem to nemel......ted mi to sem tam cukne na volnobeh...mene jiz pri jizde v nizsich otackach. Nemuze to byt kvalitou nafty pouze jako docasny jev? Natankoval jsem nouzove u "bezne benzinky", ale dal jsem tam VIF. Tak nevim:|
Dik moc za pripadne nazory/rady
zmeril jsem VAGem hodnoty v kanale 13 a takovej reprezentativni vzorek jsou cca tyo hodnoty:
-0.73,0.07,-0.49,1.13
co jsem cetl, mely by byt ty hodnoty co nejblizsi 0 a max odchylka +-2 a hodnoty pokud mozno "podobne"
Myslite, ze bych se mel znepokojovat tim 4tym vstrikem? V zasade pod 1 nesel.
driv jsem to nemel......ted mi to sem tam cukne na volnobeh...mene jiz pri jizde v nizsich otackach. Nemuze to byt kvalitou nafty pouze jako docasny jev? Natankoval jsem nouzove u "bezne benzinky", ale dal jsem tam VIF. Tak nevim:|
Dik moc za pripadne nazory/rady
Seat Alhambra 1.9 TDI PD ASZ r.v. 2003, Fratelli Bosio, 340Nm by Dieselpower
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Bud uplne v klidu. Toto je casty jev. Kup si pripravek do nafty, hledej na goglu dekarbonizace motoru, hlavne ne TDIChip a nalij to tam. Odzkouseno a hodnoty Ti spadnou pod 1. To, ze Ti auto obcas cukne je zapricineno spatnym kontaktem u PD vstriku. Je potreba rozdelat viko a odpojit kontakty ze vstrikovacu, ty trosku napruzit. Pak vse slozit a mas po problemu. To je holt PDcko.
Sent from my Dell Streak using Tapatalk
Sent from my Dell Streak using Tapatalk
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravim,
na VAGu jsem kontroloval kanál 13, jak popisuje gardenik. Překvapilo mě, že hodnoty na 1 - 3 valci jsou kolem 0, ale ve ctvrtem okynku nic. Prostě žádné číslo. Tušíte někdo, čím by to mohlo být?
na VAGu jsem kontroloval kanál 13, jak popisuje gardenik. Překvapilo mě, že hodnoty na 1 - 3 valci jsou kolem 0, ale ve ctvrtem okynku nic. Prostě žádné číslo. Tušíte někdo, čím by to mohlo být?
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Tak to máš asi TŘÍVÁLEC . Já bych řekl, že u motorů s rotačním čerpadlem tam asi nic nenaměříš. Měřit to jde pouze u motorů PD. U toho Tvého to počítač nemá z čeho spočítat. Si myslím.
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Tříválec
No mě je divný, že tři válce mi ukazujou nějaké hodnoty, které se i mění, takže to asi nějak měřitelné bude, ale proč není údaj ve čtrtém okýnku?
No mě je divný, že tři válce mi ukazujou nějaké hodnoty, které se i mění, takže to asi nějak měřitelné bude, ale proč není údaj ve čtrtém okýnku?
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- Sharan 1,9TDI
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 28.11.2011 21:22
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravím,
jsem tady nový a potřebuji poradit. Před rokem jsme si přivezli VW Sharan z Německa: 1,9TDI, r.v. 2002, 85kW, 150 000Km, 7600EUR. Poslední měsíc cca 1x za 14dní vypadne za jízdy 1válec. Po vypnutí a zapnutí klíčku je vše zase v pořádku. Diagnostika ukazuje toto:
18074 Ventil čerpadlo/tryska válce 1 -N240 -elektrická závada v proudovém okruhu - Nahodilá závada;
16685 Válec 1 -diagnostikováno vynechávání
Protože se jedná o nechválený PD motor, z obavami očekáváme co z toho bude. Díky za rady.
jsem tady nový a potřebuji poradit. Před rokem jsme si přivezli VW Sharan z Německa: 1,9TDI, r.v. 2002, 85kW, 150 000Km, 7600EUR. Poslední měsíc cca 1x za 14dní vypadne za jízdy 1válec. Po vypnutí a zapnutí klíčku je vše zase v pořádku. Diagnostika ukazuje toto:
18074 Ventil čerpadlo/tryska válce 1 -N240 -elektrická závada v proudovém okruhu - Nahodilá závada;
16685 Válec 1 -diagnostikováno vynechávání
Protože se jedná o nechválený PD motor, z obavami očekáváme co z toho bude. Díky za rady.
Michal - VW Sharan 1,9TDI, 85kW, 2002, PD motor - AUY, manuál,
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Co třeba rada o pár postů víš náš nový mladý příteli ?
Přečti si pravidla jak se na foru chovat a hlavně používej SHRLOCKa a tlačítko HLEDAT !!
Je možné, že toto problém vyřeší...CarAudio píše: To, ze Ti auto obcas cukne je zapricineno spatnym kontaktem u PD vstriku. Je potreba rozdelat viko a odpojit kontakty ze vstrikovacu, ty trosku napruzit. Pak vse slozit a mas po problemu. To je holt PDcko.
Přečti si pravidla jak se na foru chovat a hlavně používej SHRLOCKa a tlačítko HLEDAT !!
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- rcmony
- Pilot
- Příspěvky: 792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Marty nebuď pes. První příspěvek a zařazený do tématu a ještě správného. To je skoro na medaily, oproti některým jiným.
Ale jinak má ten pán pravdu, zkus kontakty na vstřikovačích (popř. i jejich funkčnost).
Ale jinak má ten pán pravdu, zkus kontakty na vstřikovačích (popř. i jejich funkčnost).
I LOVE TO FLY
- Sharan 1,9TDI
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 28.11.2011 21:22
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Díky za reakci. Prošel jsem celý příspěvek a přímo můj problém tam nikdo neměl. Většinou pocukávání nebo nepravidelný chod motoru. Ale nikomu nevypadává za jízdy jeden válec a po znovunastartování se dá do pořádku.
Myslíte, že ty špatně doléhající kontakty si mohu zkontrolovat a opravit sám ? Nikdy jsem nic na Sharanu neopravoval, natož v motoru. Nerad bych udělal nějakej průser. Podle fotek v příspěvku to vypadá, že se sundá víko motoru a pak už jsou tam vidět ty konektory. Ale nevím zda jsou zalité ve voleji a ten se musí vypustit či zda jsou rovnou vidět. Nemůžu tím to nic pokazit ? Není tam pod víkem např. nějaký tlak, který bych odšroubováním ztratit atp. Stačí mi na to jen šroubovák a klíče, či potřebuji něco speciálního ?
Udivuje mne do čeho všeho se tady někteří pouští - copak to jste všichni mechanici ?
Myslíte, že ty špatně doléhající kontakty si mohu zkontrolovat a opravit sám ? Nikdy jsem nic na Sharanu neopravoval, natož v motoru. Nerad bych udělal nějakej průser. Podle fotek v příspěvku to vypadá, že se sundá víko motoru a pak už jsou tam vidět ty konektory. Ale nevím zda jsou zalité ve voleji a ten se musí vypustit či zda jsou rovnou vidět. Nemůžu tím to nic pokazit ? Není tam pod víkem např. nějaký tlak, který bych odšroubováním ztratit atp. Stačí mi na to jen šroubovák a klíče, či potřebuji něco speciálního ?
Udivuje mne do čeho všeho se tady někteří pouští - copak to jste všichni mechanici ?
Michal - VW Sharan 1,9TDI, 85kW, 2002, PD motor - AUY, manuál,
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Ak nemas momentovy kluc tak sa do toho nepustaj. Veko sa musi zatmelit len na 4 miestach a musi sa utiahnut v spravnom poradi a spravnym utahovacim momentom. Ked to presvihnes znicis tesnenie. Ked to utiahnes malo moze presakovat.
- Sharan 1,9TDI
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 28.11.2011 21:22
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Dám to mechanikovi, aby konektory zkontroloval. Za cca 1000Kč mi to prý udělá-je to odpovídající cena? Ale jak je vlasně zkontroluje, když 1.válec vypadne 1 x za 14dní ? Může je maximálně preventivně napružit. A asi mu řeknu, když už to bude rozebírat, aby prohodil 1. vstřik za 2., abychom vyděli zda se závada na diagnostice přestěhuje na 2 vstřik.
Pokud by to byl ten vstřik, dá se na něm něco opravovat ?
Nemá někdo nákej navíc na prodej ?
Michal
Pokud by to byl ten vstřik, dá se na něm něco opravovat ?
Nemá někdo nákej navíc na prodej ?
Michal
Michal - VW Sharan 1,9TDI, 85kW, 2002, PD motor - AUY, manuál,
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
...a nebo prdne sroubabeljozef píše:Ak nemas momentovy kluc tak sa do toho nepustaj. Veko sa musi zatmelit len na 4 miestach a musi sa utiahnut v spravnom poradi a spravnym utahovacim momentom. Ked to presvihnes znicis tesnenie. Ked to utiahnes malo moze presakovat.
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Ak si da na tom zalezat tak cena je dobra. Vstreky nezamienaj (a uz duplom zatial nekupuj neni to lacna hracka) s najvacsou pravdepodobnostou to bude ten konektor (alebo pripadne kablovy zvazok v hlave). Ak uz vytiahnes vstrek tak sa musia menit O kruzky + sa musi uchylkomerom nastavit vahadlo a spravit tlakovu skusku tesnosti palivoveho okruhu v hlave.
OT: To zalezi na tom do akej teploty je tam narvany silikonpatper píše: ...a nebo prdne sroub