MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Motor za studena nejde jak ma
Říkávalo se, že bílý kouř je voda, studený motor bíle kouří prakticky každý, protože se ze studeného výfuku vyfoukává sražená voda... černý kouř je špatné spalování (nafta - saze, benzín - bohatá směs), namodralý kouř je olej.
Naposledy upravil(a) kubenec dne 14.12.2012 08:44, celkem upraveno 1 x.
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: Motor za studena nejde jak ma
Dávku paliva po výměně čerpadla jsi kontroloval? Nastavení rozvodů? Vše co píšeš jsi dělal svépomocí nebo v nějakém dieselservisu ?
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.09.2009 19:58
Re: Motor za studena nejde jak ma
Čerpadlo i vstriky jsem dal do autobenex maji svoje stredisko na tyhle veci. A bylo mi řečeno že vstriky kapou a čerpadlo ma vydrenou hlavu . tak jsem vyndal čerpadlo a vstriky z jineho auta ktere normalne jezdilo a dela to stejne a jediny co vim tak mam věči pred strik ale ten to podle mne nedela . jo delam to sam
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
taky jsem posilal čerpadla a vstřiky do benexu ale problem je ten že vše co tam pošleš je špatne nedavno jsem tam posilal čerpadlo z pažouta jen na přetesneni jen tekla nafta okolo paky plynu a oni mne volali že je pryč podavaci čerpadlo a že to bude stat 13OOO kč tak jsem jim řekl at to pouze složi a přetesni čerpadlo přišlo namontoval jsem ho a auto jezdi bez problemu
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
To víš, nějak se vydělat musí.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 02.10.2012 13:06
- Bydliště: jičin
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
čau chlapi tak mám taky podobný problem na vagu žádná závada auto za studena chod normalní chyta normálně
ale když pridám plyn podržím 20vteřin ve vyších otáčkach začne mít motor na volnobeh nepravidelný chod ..nijak to no nekouří jede normálně setkal se nekdo s touto závadou? jeste dodávám passat 96kw awx
ale když pridám plyn podržím 20vteřin ve vyších otáčkach začne mít motor na volnobeh nepravidelný chod ..nijak to no nekouří jede normálně setkal se nekdo s touto závadou? jeste dodávám passat 96kw awx
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Nevím kamaráde jestli Ti tady někdo poradí, neb jsi na SAG fóru. Zkusil bych to u Passaťáků.
- xjardat
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.02.2011 10:15
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravím pánové,
mám takový problém na svém Sharanu 1.9 Tdi, 66kW, typ motoru 1Z.
Začalo to tím, že když jsem při jízdě motor vytočil cca nad 3500 ot., motor ztratil výkon, silně se začalo kouřit z výfuku (černý kouř), motor měl nepravidelný chod-jako kdyby jel na 3 válce. Pak to po zhasnutí motoru a opětovném nastartování samo přestalo. Takhle se to zopakoval asi třikrát, až se počtvrté už pravidelný chod nevrátil. V servisu diagnostikovali závadu jako propálený píst. Sundali hlavu a zjistili že píst je prasklý. Přes celou šířku pístu prasklina. Píst vyměnili, plus další náležitosti spojené se sundanou hlavou.
Po příjezdu domů jsem motor chtěl ještě na volnoběh trochu víc vytočit (motor nebyl ještě ohřátý na provozní teplotu, ale nebyl uplně studený-ujel jsem cca 5km) no a z výfuku jako by vyletěly saze a motor zase spadnul do nepravidelného chodu, černý kouř z výfuku atd.....
Motor pak šel špatně nastartovat...točil hodně ztěžka, jakmile ale na třetí pokus chytnul, šel stále v nepravidelném chodu, po ujetí pár metrů se chod srovnal normáůně tahnul, přestal kouřit...
Nemáte někdo, prosím někdo zkušenost s touto závadou? Už si vážně nevím rady..
Díky Jarda
mám takový problém na svém Sharanu 1.9 Tdi, 66kW, typ motoru 1Z.
Začalo to tím, že když jsem při jízdě motor vytočil cca nad 3500 ot., motor ztratil výkon, silně se začalo kouřit z výfuku (černý kouř), motor měl nepravidelný chod-jako kdyby jel na 3 válce. Pak to po zhasnutí motoru a opětovném nastartování samo přestalo. Takhle se to zopakoval asi třikrát, až se počtvrté už pravidelný chod nevrátil. V servisu diagnostikovali závadu jako propálený píst. Sundali hlavu a zjistili že píst je prasklý. Přes celou šířku pístu prasklina. Píst vyměnili, plus další náležitosti spojené se sundanou hlavou.
Po příjezdu domů jsem motor chtěl ještě na volnoběh trochu víc vytočit (motor nebyl ještě ohřátý na provozní teplotu, ale nebyl uplně studený-ujel jsem cca 5km) no a z výfuku jako by vyletěly saze a motor zase spadnul do nepravidelného chodu, černý kouř z výfuku atd.....
Motor pak šel špatně nastartovat...točil hodně ztěžka, jakmile ale na třetí pokus chytnul, šel stále v nepravidelném chodu, po ujetí pár metrů se chod srovnal normáůně tahnul, přestal kouřit...
Nemáte někdo, prosím někdo zkušenost s touto závadou? Už si vážně nevím rady..
Díky Jarda
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
a co kolečko na klice jak je na tom
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 02.10.2012 13:06
- Bydliště: jičin
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
čáu chlapi dne jsem nameřil hodnoty mích vstriku 3.0 -3.0 -3.0 3.0 auto jde na volnobech strasne misto 6 l žere 8.5 ale příjde mi divný ze by byli v čudu všechny vstriky nemuže to byt spíš náka gumička nebo podložka na tek vstrikách ? a jestli jo jak se to pozná ?
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Soudím, že máš motor PD. Pokud by byly v čudu těsnící elementy na PD vstřikovačích, dá se to poznat podle toho, že Ti půjde nafta do oleje a taky podle naftového filtru, který by byl vevnitř černý od motorového oleje.
- xjardat
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.02.2011 10:15
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
jak jsem precetl tyuj prispevek, premyslim jestli nemuze mit tahle zavada neco spolecneho s tou moji, protozegolfgti16vv píše:a co kolečko na klice jak je na tom
vzhledem k tomu, že mám problém i se starty.. jakmile prijdu po delsi dobe (5 hodin a vic) a startuju, motoru se nechce, a kdyz chytne, jede chvilicku jen na tri valce, pak se srovna, ale zaroven dost zahuli...
Ted jsem jen v rychlosti proletel tema o ozubenem kolecku na klice a vypada to ze by to mohlo byt ono... Ale rikam si, ze kdyz menili v servisu pist meli vse komplet sundane, neceho by si vsimli...
Zaroven, nevim jestli by to mohlo zpusobovat i muj hlavni problem popsany vys...?
Premyslel jsem i o EGR ventilu... Co myslite?
- UweFilter
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07.11.2012 15:03
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Já se tvému motoru ani nedivím... To ti v servisu neřekli co a jak po výměně pístu ??? !!! Po 5km jízdy s novým pístem zkoušet motor trochu víc vytočit??? Asi su staré i hloupé aj i tak umřu, ale tohle je prapodivné chování ke svému motoru...xjardat píše:....V servisu diagnostikovali závadu jako propálený píst. Sundali hlavu a zjistili že píst je prasklý. Přes celou šířku pístu prasklina. Píst vyměnili, plus další náležitosti spojené se sundanou hlavou....
Po příjezdu domů jsem motor chtěl ještě na volnoběh trochu víc vytočit (motor nebyl ještě ohřátý na provozní teplotu, ale nebyl uplně studený-ujel jsem cca 5km) no a z výfuku jako by vyletěly saze a motor zase spadnul do nepravidelného chodu, černý kouř z výfuku atd.....
Férový prudič UWE
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 02.10.2012 13:06
- Bydliště: jičin
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Skyppy píše:Soudím, že máš motor PD. Pokud by byly v čudu těsnící elementy na PD vstřikovačích, dá se to poznat podle toho, že Ti půjde nafta do oleje a taky podle naftového filtru, který by byl vevnitř černý od motorového oleje.
mám pd 96kw mám teda passata ale v sekci passat je to mrtve nikdo moc neodpovída proto pišu sem dik za rdu mrknu na ten filtr a na ten olej ,je to dost možný pač ta spotreba je fakt divná
- Naprach
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 03.07.2011 12:56
- Bydliště: Tábor
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Začátkem měsíce jsem řešil tento problém s motorem. V rozmezí 1700-1900 mi motor nepravidelně cukal. Objevilo se to občas. Někdy to cuklo, když jsem prudce přidal naplno plyn. Ve značkovém autoservisu mi při servisní prohlídce řekli, že je to vstřik na prvním válci. Že si to i ověřovali tím, že ten vstřik dali na druhý válec a chybu to pak hlásilo tam. A že mi k výměně vstřiku za 15t doporučují i vyměnit svazek elektrické kabeláže. Že se to při výměně vstřiku má měnit. To jsem málem omdlel a odjel jsem domů to rozdýchat.
Postupně jsem si všiml toho, že dokud je studený motor, tak se žádné cukání neobjevilo. Takže jsem mohl i celé dopoledne postupně popojíždět ve městě a bez problému. Ale jak se olej ohřál na 90, tak se cukání zase objevilo. Občas se mi stalo, že se mi rozsvítilo ESP a motor začal jet na 3 válce. Někdy pomohlo chcípnout motor a zase nastartovat. Ale ne vždy. Mimochodem, nechápu, proč když auto má velký počítač, tak proč chybu motoru nenapíše přímo na display a řeší se to jednou kontrolkou, pod kterou je sdruženo více chybových hlášení.
Po pročtení fóra a konzultaci s Jose1 jsem se rozhodl nejdříve pořešit elektrický svazek ke vstřikům. Řekl jsem si, že risknu peníze za práci mechanika za dvojité sundání hlavy a třeba ušetřím za nový vstřik. Origo svazek stál 1.500,- a když už hlava byla dole, tak jsem ho nechal rovnou vyměnit. I když by třeba stačilo jen napružit kontakty. Ale zase mám klidné svědomí.
Od té doby jsem najel přes 2t kilometrů a zatím bez jediného problému. Začala zima a tak autu dopřávám Vervu nadopovanou zimním Vifem. Jede to zase jako ďas.
Tedy až do dnešního poledne, než mi nějaké ku.va vyřízla z auta katalyzátor. Ale to jsem si pobrečel v jiném vlákně.
Postupně jsem si všiml toho, že dokud je studený motor, tak se žádné cukání neobjevilo. Takže jsem mohl i celé dopoledne postupně popojíždět ve městě a bez problému. Ale jak se olej ohřál na 90, tak se cukání zase objevilo. Občas se mi stalo, že se mi rozsvítilo ESP a motor začal jet na 3 válce. Někdy pomohlo chcípnout motor a zase nastartovat. Ale ne vždy. Mimochodem, nechápu, proč když auto má velký počítač, tak proč chybu motoru nenapíše přímo na display a řeší se to jednou kontrolkou, pod kterou je sdruženo více chybových hlášení.
Po pročtení fóra a konzultaci s Jose1 jsem se rozhodl nejdříve pořešit elektrický svazek ke vstřikům. Řekl jsem si, že risknu peníze za práci mechanika za dvojité sundání hlavy a třeba ušetřím za nový vstřik. Origo svazek stál 1.500,- a když už hlava byla dole, tak jsem ho nechal rovnou vyměnit. I když by třeba stačilo jen napružit kontakty. Ale zase mám klidné svědomí.
Od té doby jsem najel přes 2t kilometrů a zatím bez jediného problému. Začala zima a tak autu dopřávám Vervu nadopovanou zimním Vifem. Jede to zase jako ďas.
Tedy až do dnešního poledne, než mi nějaké ku.va vyřízla z auta katalyzátor. Ale to jsem si pobrečel v jiném vlákně.
Seat Alhambra, 2006, 1.9 TDI - BTB, 110 kW, Luxury, sportovní podvozek