MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.10.2014 18:01
- Bydliště: ceska trebova
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Jeste jsem to nerozdelal zatim sondoju co a jak lita mi hladina vody a tlakujou hadice pul roku okolo toho litam termostat vicko atd vypada to na tesneni takze pristi tyden asi hlava dolu.Jinak auto startuje zadny skubani chod rovnomerny a jde za plynem pekne.Byl neoreginal soft v jednotce nechal jsem tam dat co tam ma bejt.Je to cca 2 roky a ty hodnoty uz tenkrat byly takovy kanal 23.chlapek rikal ze tam mozna jsou jine trysky nez maji bejt.Jsou ty trysky oznaceny cislem mel bych mit 038130073 AK.Je to tak.Motor AUY.Jeste jsem to ohral teplota 80c kanal 23 1val 47, 2val 48, 3val 67, 4val 52
Seat Alhambra 1,9 tdi 85 kw 4*4
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
1.pokud ti lítá hladina vody a tlakují se hadice nemá to co dělat v tomto tématu - jasný problém v hlavě, nebo okruhu vody. Takže prosím případné další věci tam, kam to patří. ( Počítej s tím, že jakmile hlavu sundají, nebude to jen o výměně těsnění. )
2. Ano, každý vstřik má na sobě číslo dílu - viz příloha.
2. Ano, každý vstřik má na sobě číslo dílu - viz příloha.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.10.2014 18:01
- Bydliště: ceska trebova
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
M@rty74 ja to psal pro upresneni proc to budu kachat ven a kdyz vstriky budou venku tak se ptam jak to s nima vypada nic vic
Seat Alhambra 1,9 tdi 85 kw 4*4
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01.10.2014 12:30
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravim, mam Sharan V6 mam tu chybu 16585. P0201 nádrž 1, vstřikovací okruh-N30:otevřeno a vůbec netuším co s tím. otáčky na volnobeh kolisaji, když na neutrál pridam plyn tak bílý kouř ale cca pri 4500 uz je chod i zrychleni normalni, další chyby 16684 vynechavani zapalovani, 16685 valec 1 vynechani zazehu, 17755 rada valcu 2 snimac polohy vack/klik. hridele - chybne usporadani, 00609 - vystup zapalovani, 00513 - cidlo otacek motoru (G28), zapalovaci moduly jsou nove. nesetkal jste se s tim nekdo?
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
AUY, běh na tři. Z počátečního stavu „občas vynechá“ došlo za 100 km do stavu „na tři“. Mě pomohlo napružení kontaktů v konektorech na vstřicích, jak tu již bylo zmíněno. V zásadě jednoduchý úkon. K sundání ventilového víka je potřeba povolit 13 šroubů, z toho 12 je krásně přístupných a jeden je „napřesdržku“. Abyste se dostali pohodlně k ventilvíku, je velice vhodné sundat falešnou přepážku. K povolení šroubů je ještě nutné sundat hadici od EGR směřující k IC. Jinak se nedostanete na třináctý šroub. Šrouby se povolí, zůstávají ve víku. Abyste ho sundali je potřeba sundat kryt rozvodů. Drží na dvou sponách - jedna je hned na očích kousek pod dělicí rovinou víka a hlavy, druhá je ve stejném místě na druhé straně motoru. Abyste se k ní pohodlně dostali, získali víc místa a hlavně pohodlně kryt nasadili při montáži zpět, je vhodné demontovat filtrbox (drží na jednom imbusu, možná ještě na jednom, ale ten mi tam nejspíš chybí). Pro povolení toho jednoho problematického šroubu je nutné mí alespoň očkoplochý klíč 10mm s 12 hranem jinak se pomějete, v lepším případě ráčnový klíč. Pro lepší přístup ještě doporučuji palivový filtr včetně držáku sundat, stačí spustit o chlup níž na hadicích. Pak už jen stačí povolit šrouby a jste tam. Konektory jsou tam jen nasunuty, ale drží pekelně, takže si připravte kleštičky. Zpětná montáž viz demontáž s obráceným postupem Utahovací moment šroubů 10 Nm, posloupnost utahování je tady v tématu již ukázána.
Fotky v případě zájmu hodím až budu mít čas to vyfotit. Dneska jsem to dělal ve spěchu, tak nebyl čas. Jo a taková technická poznámka - klíč na ten jeden prokletý šroub si radši přivažte na ruku, ať neskončíte jako já půlhodinovým složitým lovením z deklu pod motorem...
Fotky v případě zájmu hodím až budu mít čas to vyfotit. Dneska jsem to dělal ve spěchu, tak nebyl čas. Jo a taková technická poznámka - klíč na ten jeden prokletý šroub si radši přivažte na ruku, ať neskončíte jako já půlhodinovým složitým lovením z deklu pod motorem...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.05.2018 10:12
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Ahoj všem, nedávno jsem pořídil starého sharana 1.9 tdi 81 kw motor afn, vzal jsem ho protože má krásnou zdravou karoserii, má ale problém s motorem a nikde jsem tu nevyčetl odpověd na něco podobného, takže- motor studený chytne krásně, téměř na převalení, nekouří a má krásný pravidelný a tichý chod, to vše do chvíle než čerpadlo vypne sytič aneb jakmile sníží dávku paliva, motor začne vynechávat a cukat všechno se třepe a vibruje...vyměněny vstřiky, čerpadlo, rozvody, všechny hadičky spony, filtry, dvouhmota, zarovnané čelo kliky a zakolíkované rozvodové kolečko (pro velkou vúly) a stále stejné, čerpadlo mi známý po výměně nastavoval přes diagnostiku Delphi, předvstřik se dal do grafu tak jak má být ale nedokázal se dostat do nastavení volnoběžné dávky, bude potřeba to nastavit na origo diagnostice pořádně, nebo může být problém ještě jinde? Při těch opravách se zjistilo že tam byl dán motor z Galaxy, tak jestli třeba nenastal nějaký komunikační problém mezi motorem a ř.j. ? Při tom nastavování předvstřiku to vždy ukazuje danou hodnotu např. 55 a vždy po pár vteřinách tam naskočí na dvě vteřinky nesmyslná hodnota- někdy 38, někdy 160, apod. pak se to zase vrátí a takto pořád dokola, už si s tím nevím rady, jinak výkon za jízdy je perfektní, jen ten špatný volnoběh, je mi jasné že mi každý poradí jet do značkového servisu ale na to bohužel nemám takže díky za všechny rady a postřehy. Jinak kdyby se mě někdo ujal z okolí šumperska byl bych velmi rád
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ano moze to byt aj davkou...na tento motor ti staci najlacnejsi kabel...
co sa tyka pociatku vstreku ta hodnota nemoze takto kolisat...problem je bud v kolecku nepochopim ked ste zarovnali celo kluky naco ste to kolikovali, dalej moze blbnut predsuvnik v cerpadle alebo elektronika vnom, moze blbnut kabelaz od cerpadla, moze blbnut riadiaci vstrek ale moze blbnut aj rj....
co sa tyka pociatku vstreku ta hodnota nemoze takto kolisat...problem je bud v kolecku nepochopim ked ste zarovnali celo kluky naco ste to kolikovali, dalej moze blbnut predsuvnik v cerpadle alebo elektronika vnom, moze blbnut kabelaz od cerpadla, moze blbnut riadiaci vstrek ale moze blbnut aj rj....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.05.2018 10:12
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Díky za rychlou odpověd, kolečko jsme pro jistotu zakolíkovaly protože mělo velkou vůly na té plošce tak abychom předešli posunutí při acceleraci nebo při brždění motorem, prostě abychom vyloučily že chyba je v kolečku, čerpadlo jsem tam zkoušel jiné úplně nové nepoužité a dělalo to to samé a vstřiky tam jsou už třetí, tyto co tam jsou ted jsou z plně funkčního motoru, budu tedy muset sehnat někoho kdo mi řádně to čerpadlo nastavý, když už ani to nepomůže tak asi ta kabeláž nebo ř.j. zajímavé je to že na obě čerpadla to dělalo úplně stejně a nechce se mi věřit že obě čerpadla by měla špatně nastavenou dávku?
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
a dali ste nove kokecko? hadam ste nepouzili stare...boli pokusy to kolikovat aj tak to strihlo....treba nove kolecko bud swag alebo origo a origo novy srob ako si pamatam 90 nm a 90 stupnov. ..a bude to oka a samo zase zafrezovat celo kluky...zozen si niekoho z vw diagnostikou a zacni tou davkou pri teplom motore je ideal 3 az 4 ako si pamatam 01 motor merane hodnoty kanal 1 drihe poke asi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.05.2018 10:12
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Kolečko je samozřejmě nové- swag včetně šroubu, řádně dotaženo. V tom čerpadle když to začne dělat tak podivně cvrliká a dnes jsem mluvil po tel. z chlapem co se tím zabývá tak jsem mu to popsal a říkal že to vypadá že ř.j. nekomunikuje a nebo špatně s čerpadlem, takže by to chtělo opravdu napojit jak říkáš na origo dia a poladit to, pokud to pújde
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.05.2018 10:12
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Tak aby toho nebylo málo tak dnes přestalo auto mít výkon, motor jde vytočit není to v nouzáku, takže proběhla kontrola podtlaků, vše ok, táhlo z banky na turbo taky krásně chodí, tak jsem sundal hadici k turbu abych se podíval na lopatky jestli chodí a ejhle, žádné naklápěcí lopatky ale pevné, takže ten motor je pěkná skládačka, otázka zní zda to múže mít vliv na zmíněné problémy a za druhé proč to turbo zničeho nic přestalo jít, přitom do hadic to tlačí jak blázen...
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ktoru hadicu si dal dolu? na kompresore? a lopatky su pevne? ak ano tak ta nechcem urazit ale nevies vobec co robis...lopatky su na vyfukovej casti a nie su vidiet aj ked das dolu potrubie....ja by som zacal znovu koleckom ked si dal nove nema tam byt vola ked ho nasadis na celo kluky poriadne celo kluky znovu zafrezovat a utiahnut podla dp...potom rozvod na pripravky a doladit....po tomto riesine dalej....a kup si na ebay 5dolarovi kabel na diagnostiku...jeerzis alebo to daj niekomu poztiet...ono je to dost problem takto na dialku a ked ani nevies zaklady...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 04.04.2018 21:32
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravím, prosím o kontrolu Logu, Sharan nejede v nízkých otáčkách a pak ve vysokých. Díky za postřehy.
https://uloz.to/!LHZgPNRA5oFb/log-01-003-004-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!hYkZX7u6k0m4/log-01-003-010-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!LHZgPNRA5oFb/log-01-003-004-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!hYkZX7u6k0m4/log-01-003-010-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
aky sharan? je to chipnute? dost velka poziadavka na tlak. vaha ok! nemenil si turbo? neskoro to nabieha potom prefuk a dlho trva kym to zrovna......pokial si turbo nemenil tak kontrola podtlaku hadiciek banky na turbe a regulacie.....teraz som nasiel na dp fore je to tvoje? https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 6c883adabe
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 04.04.2018 21:32
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
1.9 85KW AUY, ano tam jsem to psal také. Auto jsem nedávno koupil, takže o chipu nevím, ale podle toho jak to jede tak to chipnuty nebude. Předchozí majitel říkal, že nechával měnit turbo, ale od jaké značky a nebo jaký je tam repas nevím, při nastartování krásně a plynule podtlaková baňka zajede a ani se nezadrhává.