MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- cavediver
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19.02.2009 13:18
- Bydliště: Vysočina -Žďársko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
cuus kluci mam dotas
slepujou se mi synchrony na II. a III. přev.stupni
mate někdo skušenost poradte dikesky
anebo snad začt schanět prevodovku pokud někdo vite o necem pisnete
SEAT Alhambra 1.9 TDI Stylance (96 kW)
awe cave
slepujou se mi synchrony na II. a III. přev.stupni
mate někdo skušenost poradte dikesky
anebo snad začt schanět prevodovku pokud někdo vite o necem pisnete
SEAT Alhambra 1.9 TDI Stylance (96 kW)
awe cave
Děkuji
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Best regards and wishes of a successful day
Dipl.Ing.Camillho Bukovský Netanyahu's,Ph.D.
Lector experienced fullcavediver NSS STRESS & RESCUE
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Best regards and wishes of a successful day
Dipl.Ing.Camillho Bukovský Netanyahu's,Ph.D.
Lector experienced fullcavediver NSS STRESS & RESCUE
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
A aky to ma suvis z motorom ?
- cavediver
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19.02.2009 13:18
- Bydliště: Vysočina -Žďársko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ahojky ved som si to uvedomil az ked som to posla ze som v sekcii motor prepac nejeduj saabeljozef píše:A aky to ma suvis z motorom ?
juu dik
Děkuji
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Best regards and wishes of a successful day
Dipl.Ing.Camillho Bukovský Netanyahu's,Ph.D.
Lector experienced fullcavediver NSS STRESS & RESCUE
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Best regards and wishes of a successful day
Dipl.Ing.Camillho Bukovský Netanyahu's,Ph.D.
Lector experienced fullcavediver NSS STRESS & RESCUE
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Je sa nejedujem keby som sa jedoval tak by tam bolo nieco nateko " "
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.01.2010 10:21
- Bydliště: Mariánské Lázně
Pomoooc - motor AFN
Nazdárek
Už si nevim rady! U motoru 1,9 TDI AFN r.v. 1998 mam problém na kterej jsme zatim nenašli lék.
Na vagu nejsou žádné chyby, ale motor po studeném startu necham 1-5min klapat, pak zvednu otáčky, pustim plyn a motor začne tarokovat natři válce až chcípne. Znovu nastartuju, pořád to žentouruje, z vejfuku jde smrad z nespálené nafty, musim zvednout výrazně otáčky a za cca 10-20s se to chytne a jde na všechny. Na volnoběhu má ještě snahu tak 30s houpat, pak se to úplně uklidní a auto jede normálně, spotřeba dobrá, táhne to. Už jsem vyměnil řídící vstřik a zkontrolovat ostatní , nechal repasovat čerpadlo, nastavit předvstřik a furt nic !!!!!
Poraďte, nebo to vemu palicí )))
Ahoj Pavel
Už si nevim rady! U motoru 1,9 TDI AFN r.v. 1998 mam problém na kterej jsme zatim nenašli lék.
Na vagu nejsou žádné chyby, ale motor po studeném startu necham 1-5min klapat, pak zvednu otáčky, pustim plyn a motor začne tarokovat natři válce až chcípne. Znovu nastartuju, pořád to žentouruje, z vejfuku jde smrad z nespálené nafty, musim zvednout výrazně otáčky a za cca 10-20s se to chytne a jde na všechny. Na volnoběhu má ještě snahu tak 30s houpat, pak se to úplně uklidní a auto jede normálně, spotřeba dobrá, táhne to. Už jsem vyměnil řídící vstřik a zkontrolovat ostatní , nechal repasovat čerpadlo, nastavit předvstřik a furt nic !!!!!
Poraďte, nebo to vemu palicí )))
Ahoj Pavel
vachmajstr
- alesek22
- Člen klubu
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 11.08.2008 23:56
- Bydliště: Miletín VW
Re: Pomoooc - motor AFN
Paliciiiiii ne-e,to ti nepomuze.No kdyby si nenechaval repasovat cerpadlo,tak bych rekl ze je to tim cerpadlem.Mel jsem neco podobnehu u 1Z a vymenil jsem cerpadlo a dobry.Jinak mam tu jedno cerpadlo s AFN 100%,kdyby nahodou.
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: Pomoooc - motor AFN
Zvednu otáčky, ale na kolik plnej plyn, nebo jen tak 2-2,5tis. ? Zkontroluj tlak oleje, pokud je velký (špatný redukční ventil) tak se naplní hydra a zůstanou viset ventily, pak jak to chcípneš tlak uteče a jde to zas normálně. Pokud je tlak oleje v normě tak jsou unavený ventilový pružiny (dělaly to hodně 1Z motory v Golfu 3) pak vyměnit pružiny.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Pomoooc - motor AFN
a jak je na tom spojka?....pokud je dvojhmota setrvák ( myslím si že asi 99% jo ) a je po smrti tak je to si myslí tím..tohle mi dělá kolegova Octavice,uplně stejné příznaky traktor, rachot z motoru,bílý dým a smrad z výfucku...to bude ono..dvojhmota rozhodí předvstřik na čerpadlu a je závada na světě...je to normální jev...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.01.2010 10:21
- Bydliště: Mariánské Lázně
Re: Pomoooc - motor AFN
jj, taky jsem si myslel že to bude ono. Problém je i v tom , že někdy když přijedu a dam tomu po cestě čoud, tak ten volnoběh je taky nepravidelnej a to i když ho prošlápnu na plnej a necham padat na volnoběh. Stačí na 1s chcípnout a nastartovat a vše je jak má !!!
vachmajstr
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Tak jsem z rozcestníku http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=181187" onclick="window.open(this.href);return false;
přešoupl dotaz, po vašich radách, semhle.
Nabyl jsem dojmu, že to bude tenhle problém.
Poslední dobou mě auto občas za jízdy pod plynem pocukává. Na volnoběh nezdechne, ale i při volnoběhu se otáčky občas zhoupnou.
Pocukávání se děje kolem 2000 ot. Když tomu našlápnu, přestane to.
Dvakrát se mi na dálnici stalo to samé, chvíli to pocukávalo a rozsvítila se mi kontrolka ESP, Od té chvíle to jelo nějak prapodivně.
Po vypnutí motoru a opětovném nastartování porucha ESP zhasla a jede to normálně dál.
Zde jsem vyčetl, rovněž mi bylo doporučeno, že snad kontakty na vstřicích.
Nemáte někdo fotku, kde to najdu na motoru? Přihnout kontakty na konektoru a vyčistit?
Na VAGu to ještě nebylo, ale chystám se.
???
edit. Ještě bych doplnil poznatek, že to dělá až se ohřeje motor (voda 90, olej 90)
Podohřáti na provozní teplotu (voda 90, olej 100) To už jede normálně.
přešoupl dotaz, po vašich radách, semhle.
Nabyl jsem dojmu, že to bude tenhle problém.
Poslední dobou mě auto občas za jízdy pod plynem pocukává. Na volnoběh nezdechne, ale i při volnoběhu se otáčky občas zhoupnou.
Pocukávání se děje kolem 2000 ot. Když tomu našlápnu, přestane to.
Dvakrát se mi na dálnici stalo to samé, chvíli to pocukávalo a rozsvítila se mi kontrolka ESP, Od té chvíle to jelo nějak prapodivně.
Po vypnutí motoru a opětovném nastartování porucha ESP zhasla a jede to normálně dál.
Zde jsem vyčetl, rovněž mi bylo doporučeno, že snad kontakty na vstřicích.
Nemáte někdo fotku, kde to najdu na motoru? Přihnout kontakty na konektoru a vyčistit?
Na VAGu to ještě nebylo, ale chystám se.
???
edit. Ještě bych doplnil poznatek, že to dělá až se ohřeje motor (voda 90, olej 90)
Podohřáti na provozní teplotu (voda 90, olej 100) To už jede normálně.
Naposledy upravil(a) Jose1 dne 07.02.2011 19:08, celkem upraveno 1 x.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Auto1
- Závodník
- Příspěvky: 509
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Někdy dochází k tomu,že se Vám ve dveřích (i pátých) v průchodce z gumy skratují dráty tím,jak se zlomí (a nejde Vám stěrač,zámek...) a v krajním případě to vede až k tomu,že se motor chová nestandartně,dokonce někdy ho nelze ani zhasnout nebo nastartovat.
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
jose
jsi to ještě nespálil
moc se SAGme nejezdím,služební Fab 1.9sdi tlačím očima 20x za den
fabka po stratu jde pavidelně, po sešlápnutí plynu se motor rozkmitá...........,po rár km se to srovná...
To je služební..ale to moje má blbé nálady jako tvoje..uberu řidám a cítím vůli, při ubrání nic necítím...
jsi to ještě nespálil
moc se SAGme nejezdím,služební Fab 1.9sdi tlačím očima 20x za den
fabka po stratu jde pavidelně, po sešlápnutí plynu se motor rozkmitá...........,po rár km se to srovná...
To je služební..ale to moje má blbé nálady jako tvoje..uberu řidám a cítím vůli, při ubrání nic necítím...
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Až tak děsivé to není, jak u tebe.
Mě to takhle zahopsá na pár vteřin tak jednou za dva dny.
Takže žádný nervy.
Zatím!
Mě to takhle zahopsá na pár vteřin tak jednou za dva dny.
Takže žádný nervy.
Zatím!
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Tákže.....kauza uzavřena!
Děkuji za rady, opravdu to byly ty konektory na vstřicích. Diagnostika hlásila sporadickou chybu na 1. válci. Takže stačilo napružit a vyčistit kontakty v konektorech a auto vesele jede dál. (já se v tom teda ale nevrtal)
A neposkakuje.
Ještě bych snad dodal, že se závada začala projevovat čím dál častěji. Takže po městě jsem na poloohřátý motor hopsal poslední dobou pravidelně přískoky.
Ještě sem přetáhnu fotky od němců......SGAF.de
Zde se sice jedná o výměnu celého kabelového svazku, ale to není nutné.
Děkuji za rady, opravdu to byly ty konektory na vstřicích. Diagnostika hlásila sporadickou chybu na 1. válci. Takže stačilo napružit a vyčistit kontakty v konektorech a auto vesele jede dál. (já se v tom teda ale nevrtal)
A neposkakuje.
Ještě bych snad dodal, že se závada začala projevovat čím dál častěji. Takže po městě jsem na poloohřátý motor hopsal poslední dobou pravidelně přískoky.
Ještě sem přetáhnu fotky od němců......SGAF.de
Zde se sice jedná o výměnu celého kabelového svazku, ale to není nutné.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- cavediver
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19.02.2009 13:18
- Bydliště: Vysočina -Žďársko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ahoj fesiJose1 píše:Tak jsem z rozcestníku http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=181187" onclick="window.open(this.href);return false;
přešoupl dotaz, po vašich radách, semhle.
Nabyl jsem dojmu, že to bude tenhle problém.
Poslední dobou mě auto občas za jízdy pod plynem pocukává. Na volnoběh nezdechne, ale i při volnoběhu se otáčky občas zhoupnou.
Pocukávání se děje kolem 2000 ot. Když tomu našlápnu, přestane to.
Dvakrát se mi na dálnici stalo to samé, chvíli to pocukávalo a rozsvítila se mi kontrolka ESP, Od té chvíle to jelo nějak prapodivně.
Po vypnutí motoru a opětovném nastartování porucha ESP zhasla a jede to normálně dál.
Zde jsem vyčetl, rovněž mi bylo doporučeno, že snad kontakty na vstřicích.
Nemáte někdo fotku, kde to najdu na motoru? Přihnout kontakty na konektoru a vyčistit?
Na VAGu to ještě nebylo, ale chystám se.
???
edit. Ještě bych doplnil poznatek, že to dělá až se ohřeje motor (voda 90, olej 90)
Podohřáti na provozní teplotu (voda 90, olej 100) To už jede normálně.
taak kontakty jsou pekně schovane pod vekem hlavy tedy sundat pekne hlavu ale u EGR se ti polamou i vietnamske srty ale zvladnes to skontroluj si jako kontakty tak i samotnou vačku mam to za sebou ale stejně vstřik na 4 valci kope mozna bude neco jeste z magnetem anebo vymnena no vag to nepise to je zajimave cuus
a dobrou praci cave musiim pochvalit fotky pekne no ja mam PD ale jinak to same pekne pro vsechny
Děkuji
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Best regards and wishes of a successful day
Dipl.Ing.Camillho Bukovský Netanyahu's,Ph.D.
Lector experienced fullcavediver NSS STRESS & RESCUE
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Best regards and wishes of a successful day
Dipl.Ing.Camillho Bukovský Netanyahu's,Ph.D.
Lector experienced fullcavediver NSS STRESS & RESCUE